Ja, dat heb je ook zo lekker zelf in de hand, met die duizende andere automobilisten. Feit blijft dat je zwaar de lul bent als je met zomerbandjes onverwachte stuurbewegingen of een noodstop moet maken. Vooral omdat jij claimt dat je op je dooie gemakje 50km/h kan rijden in winterse omstandigheden. Ik wens je veel succes... in de sloot.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Gewoon geen plotselinge bewegingen maken. Niet remmen, maar rustig laten uitrijden.
Ik neem al mijn ritjes op. Binnenkort installeer ik ook een cam op de hoedenplank.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, dat heb je ook zo lekker zelf in de hand, met die duizende andere automobilisten. Feit blijft dat je zwaar de lul bent als je met zomerbandjes onverwachte stuurbewegingen of een noodstop moet maken. Vooral omdat jij claimt dat je op je dooie gemakje 50km/h kan rijden in winterse omstandigheden. Ik wens je veel succes... in de sloot.
Overheden en bedrijven durven minder risico te nemen denk ik. Alles moet worden afgedekt voordat het mag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het is ook iets van de laatste jaren. In mijn jeugd (vanaf eind jaren 70 tot zeker halverwege jaren 90) leidden winters zelden tot grote overlast.
Dat is te merken met de vorstverlet regeling.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Overheden en bedrijven durven minder risico te nemen denk ik. Alles moet worden afgedekt voordat het mag.
Die zou best een aantal graden naar beneden kunnen worden bijgesteld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is te merken met de vorstverlet regeling.
Ik vind die debielen op winterbanden die zich niet aan de omstandigheden aanpassen een groter gevaar dan mensen op zomerbanden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, dat heb je ook zo lekker zelf in de hand, met die duizende andere automobilisten. Feit blijft dat je zwaar de lul bent als je met zomerbandjes onverwachte stuurbewegingen of een noodstop moet maken. Vooral omdat jij claimt dat je op je dooie gemakje 50km/h kan rijden in winterse omstandigheden. Ik wens je veel succes... in de sloot.
soms is het noodzakelijk om minder dan 50 te rijden. Zo als je zag op mijn fotos van vorig jaar dat je de weg niet ziet, en ook niet de belijning. Dan denk ik niet dat het slim is om te hard te rijden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:34 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Gladheid toont iig dat minstens de helft van de automobilisten hun rijbewijs niet waard zijn. Het kan een beetje glad zijn, maar als je <50 gaat rijden op de snelweg hoor je niet in een auto thuis. Hopelijk gaat de politie dit jaar eens wat beter handhaven op minimumsnelheid.
Ik doel op het feit dat werkgevers geen premie meer wenste af te dragen omdat de winters zo warm waren. Het risico was verwaarloosbaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef waht het volgende:
[..]
Die zou best een aantal graden naar beneden kunnen worden bijgesteld.
Tot vandaag nooit gehoord van die regeling dus vergeef me m'n onwetendheid.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat werkgevers geen premie meer wenste af te dragen omdat de winters zo warm waren. Het risico was verwaarloosbaar.
Afgelopen twee jaar hebben ze geprobeerd het risico in de schoenen van de werknemer te schuiven onder het mom de vorstverlet is afgeschaft. Nee nee, de verzekering voor werkgevers is afgeschaft.
Heb je weleens bij gevoelstemperaturen lager dan -6 gewerkt? En dan bedoel ik fatsoenlijk gewerkt....
Samequote:
Dompelaar in het water jonguh !quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Super chill op mijn woonboot zonder isolatie. Dat ik een véél te hoge gasrekening had omdat ik het vorig jaar al koud vond hier maakt het nog leuker aangezien ik met -25 nog drie keer zo hard moet gaan stoken.
Dat geluk moest ik hebben, kerel je weet niet wat allemaal mogelijk is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Super chill op mijn woonboot zonder isolatie. Dat ik een véél te hoge gasrekening had omdat ik het vorig jaar al koud vond hier maakt het nog leuker aangezien ik met -25 nog drie keer zo hard moet gaan stoken.
gewoon goeie winterkleding kopen en die binnen aandoen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef boem-dikkie het volgende:
waar staat het woord reuzel? ik dee zoeken op deze pagina maar vond alleen jouw post.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Van reuzel moet ik niks hebben. Wordt van varken gemaakt.²
bedankt voor deze mededelingquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus je lust ook geen kaantjes? Ook erg lekker op een boterham. En zéker als het stervenskoud is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef Tem het volgende:
Kaantjes met bruine bonen, flink veel ei, niet van dat gewone!
als je reuzel uitbakt, krijg je kaantjes, en dat zijn kleine bruine stukjes en die bestrooi je met peper en zout, heerlijk.quote:
Oh, niet iets wat ik zou eten. Net als zultquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
als je reuzel uitbakt, krijg je kaantjes, en dat zijn kleine bruine stukjes en die bestrooi je met peper en zout, heerlijk.
mijn oma maakte die vaak.
Klinkt als vette zooi, ofwel vogelvoer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
als je reuzel uitbakt, krijg je kaantjes, en dat zijn kleine bruine stukjes en die bestrooi je met peper en zout, heerlijk.
mijn oma maakte die vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |