Gaddafi leeft nog. Trek jullie conclusies maar:
![binasdw.jpg]()
Daarnaast is het wel héél erg raar dat Gaddafi in een riool gevangen genomen zou zijn, maar hij nog wel gladgeschoren en netjes gekleed was en ook nog eens zijn pruik op had. Heb ik iets gemist of zijn de riolen in Libië gewoon zéér comfortabel en net zo luxe als een 5 sterren hotel?
Daarnaast zie je ook niet veel op de foto's. Heel vaag genomen en met allerlei anderen dingen eromheen en de foto's hierboven zeggen ook wel veel.
Ook vind ik het raar dat er PRACHTIGE video opnames zijn van de gevechten (door Libische rebellen opgenomen), maar dat er bij zo'n ''groots moment'' als het gevangen nemen van Kolonel Gaddafi, je bijna niets ziet en er slechts een of twee camera's aanwezig zijn. Heel erg onduidelijk gefilmd en de video's waren ook wel erg snel verspreid.
Hoe hebben ze die selectie gemaakt? Eerst hebben ze hem, dan is hij ergens anders en dan is hij dood. Wie heeft die selectie gemaakt? Hebben de rebellen een professioneel televisie station? Lijkt me niet, want als ik schijt produceer ik nog beter beeldmateriaal dan de video's die online zijn gebracht.