Ik ken iemand die een soundboard ervan had en die gebruikte om snel iets te zeggen in een raid als RLquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:01 schreef Reuzelbek het volgende:
Weet iemand over een of ander filmpje van het eindconcert van Blizzcon met Corpsegrinder ofzo? Schijnt bij sommige allies om ophef te hebben gezorgd
Dat filmpje lieten ze zien op Blizzcon voor het optreden op een groot doekquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:13 schreef Reuzelbek het volgende:
Maar....het ging om een filmpje van 4 jaar geleden? Ik had begrepen dat het om iets nieuwer ging
Het filmpje was wel gecensureerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef Chau het volgende:
[..]
Dat filmpje lieten ze zien op Blizzcon voor het optreden op een groot doek
Piepjes zijn genoeg om het standpunt duidelijk te makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:15 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Het filmpje was wel gecensureerd
Arena team setups?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Waarom zou je woorden als monk of mage nog willen afkorten?
In TBC moest je exalted zijn met SSO. Is dat verandert?;oquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Cordem of the shattered sun
Dacht eerst dat je al die daily's moest doen :c
Liep ik ook een half jaar mee. Sinds deze week weer weggehaald. :pquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Cordem of the shattered sun
Dacht eerst dat je al die daily's moest doen :c
Helaas geen tijd voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:36 schreef Isabeau het volgende:
We hebben nog wat plek in een icc 25 hc run, als je 80+ bent op auchindoun.
Die gozer is met de release dood aan een hartaanvalquote:
Misschien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die gozer is met de release dood aan een hartaanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |