haha jij woont in limburgquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:11 schreef Klonk het volgende:
Ik wil die idioten helemaal niet terug hebben
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:10 schreef o.us het volgende:
ha ha heel garpig gr 9611niels toi toi toi
Kan kloppen, Leers werd als burgemeester Maastricht al uitgezet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:18 schreef Pharkus het volgende:
Ik denk niet dat Limburg er op zit te wachten Tong.
Dit heeft niks met links of rechts te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef wise het volgende:
ja, en dan een ruggegraatloze linkse rakker op die positie¿ Dacht het niet.
Ik stel voor dat jij 6 maanden lang bij Bubba gaat leven en dan je standpunten nog een keer door neemt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:09 schreef Vulcanic het volgende:
Ik stel voor dat Wilders 6 maanden lang bij een stam in de sahara gaat leven en dan zijn standpunten nog een keer door neemt.
Even reageren op je.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef Koenholio het volgende:
Tong80 topic... helaas gelezen en weer 5 seconden van m'n leven verspild.
ik vind het sowieso maar raar dat ze zich al dagen, weken druk hebben over een jongen. Het is toch niet aan de 2e kamer om te beslissen over één individu? ik weet wel wat beters waar ze zich mee bezig zouden kunnen houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met links of rechts te maken.
Maar met humaniteit, gevoel, mededogen, menslievendheid, erbarmen en inlevingsvermogen.
Zeg maar alles wat er in die bijbel van het CDA staat.
Wilders verwijt ik nog het minste. Het laatste boek dat hij gelezen heeft is de Dikke van Dale.
Omdat ie dacht dat het de zoveelste Harry Potter was met een open einde.
Hij is hier dus al 8 jaar te lang...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Shispeed het volgende:
bovendien is het inderdaad volstrekt idioot om een jongen die al 8 jaar in Nederland is en compleet 'vernederlandst' is terug te sturen naar zijn moederland.
Dus gelijk terug op het vliegtuig zetten als 10 jarige ? En het zelf maar moeten uitzoeken ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:57 schreef SkryZer het volgende:
[..]
Hij is hier dus al 8 jaar te lang...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan iemand dat yt filmpje hier ff linken dan is het topic compleet en kan er een slotje op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |