Overtreffen hoeft niet hoor, heus niet. Maar een beetje competitie...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:14 schreef Blue-eyes het volgende:
Jij was/bent nu eenmaal een bikkel. Nirak kan jou alleen overtreffen als zij ons via een webcam live mee laat "genieten" van de bevalling
Waar heeft de stront de ventilator geraakt? Je werk?quote:
Ooooh op die manierquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar heeft de stront de ventilator geraakt? Je werk?
Voor mij was t allesbehalve saaiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef Vanyel het volgende:
Bovendien vind ik het wat saai, dat bevallen van Nirak.
Dannyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:47 schreef wonderer het volgende:
En hoe heet ie nou? Of moeten we hem naar goed lesbeautraditie sønn gaan noemen?
Ik dacht te zien dat er nog een letter na kwam, maar dat kan wel jaquote:
Zeg!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef Vanyel het volgende:
Nirak, als je weer een beetje bij bent, kom je dan in OUD kneuteren over je pupke?
Wat een goed idee, we moeten stats.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:50 schreef Blue-eyes het volgende:
Als ik zo naar de foto kijk is het een flinke bevalling geweest, wat een joekel van een kind zeg
Wij houden ook van gekneuterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef Vanyel het volgende:
Nirak, als je weer een beetje bij bent, kom je dan in OUD kneuteren over je pupke?
Je hebt gelijk, volgens mij hou je het in OUD alleen maar vol als je zelf een kind gebaard hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Niet zo erg als in t babytopic in OUD. Wie t niet gelooft mag er ff gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Jazekerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:03 schreef Vanyel het volgende:
Je hebt gekeken?![]()
Ik vond t daar ook de hel tot Dottir in aantocht was.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Heb gelezen over een bekkenbal, schone urine en kraamverband
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
sssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar tis schokkend hoeveel je over je eigen kind kunt lullen. Gelukkig is de mijne de leukste
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Fiets!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Nirak! Wat goed!![]()
![]()
Gefeliciteerd enzo met je kind enzo hee!
Is je kut nou enorm uitgescheurd of viel 't wel mee?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:42 schreef Vanyel het volgende:
Damn wat misplaatst.
Fiets, tof doen kan ook op een toffe manier. We vinden je heus ook gaaf en stoer als je af en toe wat minder hilarisch grappig bent.
Ik weet niet in welk topic ik ben geweest, ik heb gewoon een willekeurige aangekliktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In het zwangerschapstopic dan? Ik kwam het bij de babies niet meer tegen.
Jeetje, je kunt het ook minder serieus opvatten en snappen dat ik daar heus geen antwoord op wil. Bovendien werd het bij jou toen ook gevraagd maar dat was dan weer niet misplaatst?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:42 schreef Vanyel het volgende:
Damn wat misplaatst.
Fiets, tof doen kan ook op een toffe manier. We vinden je heus ook gaaf en stoer als je af en toe wat minder hilarisch grappig bent.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Nirak het volgende:
Fiets, laat ik zeggen dat ik het niet voelde toen de gynaecoloog de schaar erin zettemaar het is weer mooi aan elkaar gehecht hoor :p
V, ik kom vast snel kneuteren, maar wordt een beetje geleefd nu ...
En mijn mevrouw is er zo blij mee ook
Had ik hem al laten zien?
[ afbeelding ]
Niet doen, even de andere kant op pop.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jeetje, je kunt het ook minder serieus opvatten en snappen dat ik daar heus geen antwoord op wil. Bovendien werd het bij jou toen ook gevraagd maar dat was dan weer niet misplaatst?
kom maar ff met tante Nizno mee en geen ruzie makenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jeetje, je kunt het ook minder serieus opvatten en snappen dat ik daar heus geen antwoord op wil. Bovendien werd het bij jou toen ook gevraagd maar dat was dan weer niet misplaatst?
Ik snap dat het je niet gaat om het antwoord krijgen. Het gaat mij erom dat het best regelmatig zo 'misgaat' dat die vraag vanalles oproept wat je volgens mij helemaal niet wil oproepen. Wat nou als ze zo was beschadigd dat ze de rest van haar leven aan de tenalady zou moeten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Als het mis was gegaan en dat was gebeurd, dan had ze mij in een PM kunnen vertellen dat ze het niet erg waardeerde wat ik schreef en of ik dat had kunnen verwijderen. Dan had ik mijn excuses aangeboden en alles verwijderd of aangepast en haar vervolgens nog een keer gefelicteerd met de kleine.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het gaat niet om het antwoord krijgen, het gaat erom dat het best regelmatig zo 'misgaat' dat de vraag vanalles oproept wat je volgens mij helemaal niet wil oproepen. Wat nou als ze zo was beschadigd dat ze de rest van haar leven aan de tenalady zou moeten?
Dat had ook gekund.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Als het mis was gegaan en dat was gebeurd, dan had ze mij in een PM kunnen vertellen dat ze het niet erg waardeerde wat ik schreef en of ik dat had kunnen verwijderen. Dan had ik mijn excuses aangeboden en alles verwijderd of aangepast en haar vervolgens nog een keer gefelicteerd met de kleine.
Het is ongelooflijk hoe jullie dit hebben opgelost. Ik zit hier verdomme met tranen in m'n ogen van ontroering.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:24 schreef Vanyel het volgende:
Zo stelletje relpotten. Neem maar een voorbeeld aan hoe verstandig en liefjes wij dit oplossen!
Kopje rooibosthee?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:00 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk hoe jullie dit hebben opgelost. Ik zit hier verdomme met tranen in m'n ogen van ontroering.
Jij voelt precies aan wat een mens nodig heeftquote:
Ik wil ook iets grappigs zeggen maar ik weet niksquote:
Was ik toch al van plan. Deze heupen zijn er voor gemaakt.quote:
Win. Wanneer?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Was ik toch al van plan. Deze heupen zijn er voor gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:13 schreef LizzyAdam het volgende:
screen shot? dat zijn die classics toch? met die jaren '80 mode weet je het nooit
quote:
Ik krijg geen klachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. En écht in de hand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:44 schreef Vanyel het volgende:
Zo te zien had lezzer het prima in de hand.
Dat moet toch op een andere manier ook te regelen zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ik wil skunk en fiets zo graag een keer zien matten...
Met een flesje pils voor ons, lekker die meisjes ons laten entertainen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik hou niet zo van geweld, maar een vriendschappelijke matpartij is natuurlijk altijd![]()
Bijvoorbeeld in een modderbad...
Met leuke pakjes aan....
uǝɹoʌ ǝʇsɹǝʇɥɔɐ uǝ doʞ u,z do'
Ik heb net gewoon lekker in m'n t-shirt buiten het blad geruimd. Wat een heerlijk weer zegquote:Occupy zat in Amsterdam tot nu toe alleen op het Beursplein. Dat staat inmiddels echter vol met tenten. Bovendien komen in die buurt vrij veel daklozen en doordat het plein midden in het stadscentrum ligt, is het er 's nachts vaak onrustig. De mensen die nu naar het Museumplein zijn vertrokken, willen een plek die iets geschikter is voor bijvoorbeeld kinderen.
Ik ben vóór, ik kan alleen je laatste zin niet lezen, daar maakt mijn mobiel vierkantjes van...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik hou niet zo van geweld, maar een vriendschappelijke matpartij is natuurlijk altijd![]()
Bijvoorbeeld in een modderbad...
Met leuke pakjes aan....
uǝɹoʌ ǝʇsɹǝʇɥɔɐ uǝ doʞ u,z do'
Op z'n kop en achterstevorenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:03 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik ben vóór, ik kan alleen je laatste zin niet lezen, daar maakt mijn mobiel vierkantjes van...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:07 schreef skunkasaur het volgende:
IK ZAL FIETS EENS OP HAAR KOP GEVEN IN DE MODDER
Danku danku. Betaling mag ook geschieden in de vorm van smakelijk gerstennat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Vanyel het volgende:
Bij jou? Bendegekman!
Als ik betaal, betaal ik de artiesten.
Ik regel dat wel voor jou meisje...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Danku danku. Betaling mag ook geschieden in de vorm van smakelijk gerstennat.
quote:
Omdat t poppies zijn natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef lezzer het volgende:
Dit is de eerste keer dat we echt een hele aflevering kijken.
Weet jij waarom N&S zo populair zijn als coach?
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik lees iets over een knokploeg?En modderworstelen met Skunk?
Oeh babyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:12 schreef lezzer het volgende:
Uiteraard![]()
Ik heb weer van je gedroomd trouwens. En er was verder niemand bij
Acties waarbij je korting in dollars krijgt, volgens mij zonder einddatum. Als dan t artikel in de aanbieding is, krijg je het voor niks of zelfs met geld toe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar hoe werkt het dan precies? Hoe kan het dat ze zoveel voor zo weinig hebben?
Ondoordachte bonnenacties ofzo?
gefeli! als wat? t lijkt me zo onhandig, en bakfiets midden in je keuken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Heb een rood fietslampje gekocht en sta op straathoeken.
In de keuken van Humphrey's.Twee dagen in de week.
Als je indo lust, Branding. Zijstraat van het olvplein.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:02 schreef lezzer het volgende:
Iemand nog een eet-tip in Maastricht?
En, het is superdruk in M'stricht
Herman van Veen.quote:
Je zei ALLES. Over onze herder!quote:
Net opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neem nog een toet!
En een koffie met friandise!
Tss. Als je haar kaapt komt Dottir gewoon over de A2 naar huis getijgerd. Die wil natuurlijk het liefst bij haar mama's zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Het is te laat, je hebt nou al voor de herder van de Nederlandse taal gekozen.
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:40 schreef LWD-Godius het volgende:
Is politiek verslaggever Dominique van der Heyde van de NOS lesbisch? Zo ziet ze er wel uit.
Ja, winterquote:
Dominique van der Heyde.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:40 schreef LWD-Godius het volgende:
Is politiek verslaggever Dominique van der Heyde van de NOS lesbisch? Zo ziet ze er wel uit.
Laatste tijd zit ze vaak in het journaal ipv Ferry Mingelen.
Of met een liftbordje en een opgestoken duimpje!quote:Op zondag 30 oktober 2011 06:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tss. Als je haar kaapt komt Dottir gewoon over de A2 naar huis getijgerd. Die wil natuurlijk het liefst bij haar mama's zijn.
Je hebt niet eens een stafjequote:Op zondag 30 oktober 2011 11:18 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat weet je helegaar niet.Wil je daar achter komen dan?
![]()
Skunk is ook een Foodie. Maar skunk gaat op avontuur in Uppsala en Stockholm de komende week.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |