Overtreffen hoeft niet hoor, heus niet. Maar een beetje competitie...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:14 schreef Blue-eyes het volgende:
Jij was/bent nu eenmaal een bikkel. Nirak kan jou alleen overtreffen als zij ons via een webcam live mee laat "genieten" van de bevalling
Waar heeft de stront de ventilator geraakt? Je werk?quote:
Ooooh op die manierquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar heeft de stront de ventilator geraakt? Je werk?
Voor mij was t allesbehalve saaiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef Vanyel het volgende:
Bovendien vind ik het wat saai, dat bevallen van Nirak.
Dannyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:47 schreef wonderer het volgende:
En hoe heet ie nou? Of moeten we hem naar goed lesbeautraditie sønn gaan noemen?
Ik dacht te zien dat er nog een letter na kwam, maar dat kan wel jaquote:
Zeg!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef Vanyel het volgende:
Nirak, als je weer een beetje bij bent, kom je dan in OUD kneuteren over je pupke?
Wat een goed idee, we moeten stats.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:50 schreef Blue-eyes het volgende:
Als ik zo naar de foto kijk is het een flinke bevalling geweest, wat een joekel van een kind zeg
Wij houden ook van gekneuterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef Vanyel het volgende:
Nirak, als je weer een beetje bij bent, kom je dan in OUD kneuteren over je pupke?
Je hebt gelijk, volgens mij hou je het in OUD alleen maar vol als je zelf een kind gebaard hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Niet zo erg als in t babytopic in OUD. Wie t niet gelooft mag er ff gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Jazekerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:03 schreef Vanyel het volgende:
Je hebt gekeken?![]()
Ik vond t daar ook de hel tot Dottir in aantocht was.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Heb gelezen over een bekkenbal, schone urine en kraamverband
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
sssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |