Haha inderdaad, geniaal dat. Een remake van San Andreas zou echt geniaal zou, zoals ik al eerder ergens las met een andere storyline en dan alle characters van de originele SA tegenkomen enzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Met die missie
"OH NO THEY BE STEALIN' BETSY!"
Een remake is er wel. Of nouja, een kopie in GTA IV.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Haha inderdaad, geniaal dat. Een remake van San Andreas zou echt geniaal zou, zoals ik al eerder ergens las met een andere storyline en dan alle characters van de originele SA tegenkomen enzo.
Die poster is al verklaard. Het plaatje "achter" de poster komt uit GTA Vice Cityquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef Hippie15 het volgende:
Misschien speelt het zich wel af in New Orleans en omgeving.
Want deze scheur in een poster van Episodes of Liberty City, lijkt heel erg op frankrijk. http://www.play3-live.com(...)tapic-1256761306.jpg
En laat New Orleans nou net gesticht zijn door een fransman.
Alsnog, die scheur lijkt erg veel op frankrijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef SevD het volgende:
[..]
Die poster is al verklaard. Het plaatje "achter" de poster komt uit GTA Vice City
Hoe ver kun je het zoeken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef Hippie15 het volgende:
Misschien speelt het zich wel af in New Orleans en omgeving.
Want deze scheur in een poster van Episodes of Liberty City, lijkt heel erg op frankrijk. http://www.play3-live.com(...)tapic-1256761306.jpg
En laat New Orleans nou net gesticht zijn door een fransman.
Mwaah, je mag toch dromen?quote:
Het word denk ik geen Chicago, het zou wel tof zijn, maar ze hebben die hele bebouwde stadse setting eigenlijk al gebruikt bij Gta 4, en die zelfde sfeer zouden ze denk ik dus niet nog een keer daarna doen.quote:
Dat klinkt wel heel vet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:18 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet.
Bijna hetzelfde als SA wel.
Overigens, de trailer komt dus 17:00 al, GTA IV trailer kwam echt 2 uur 's nachts als ik het me goed kan herinneren. Dus nu duurt het nog langer voordat ik hem kan zien vrees ik
idd, en lijkt me sterk dat Rockstar daar zo lang mee bezig is geweest. Wat we weten van de oude delen is dat het elke keer een compleet nieuwe stad isquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:42 schreef RacerDKB het volgende:
Het is vast niet waar, maar eerlijk gezegd lijkt het me niks.
Dat is gewoon San Andreas 2.0, ik wil wel wat nieuws.
Uhm..... En GTA 3 vergeleken met GTA IV dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 05:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, en lijkt me sterk dat Rockstar daar zo lang mee bezig is geweest. Wat we weten van de oude delen is dat het elke keer een compleet nieuwe stad is
was toch weer een nieuwe stadquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:48 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Uhm..... En GTA 3 vergeleken met GTA IV dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |