Leest geloofwaardig, maar we zullen het zien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:18 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet.
Bijna hetzelfde als SA wel.
Overigens, de trailer komt dus 17:00 al, GTA IV trailer kwam echt 2 uur 's nachts als ik het me goed kan herinneren. Dus nu duurt het nog langer voordat ik hem kan zien vrees ik
GTA 3 en IV waren allebei Liberty City. Heel anders vormgegeven, dat wel, maar dat zal nu ook wel het geval zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was toch weer een nieuwe staden gister gta3 nog gespeeld, maar 4 is echt geen remake te noemen
kom er alleen achter dat mn gta3 save game vastlooptwas al aardig ver in een uur tijd.
Boink, kwartje valtquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:14 schreef Emi22 het volgende:
[..]
GTA 3 en IV waren allebei Liberty City. Heel anders vormgegeven, dat wel, maar dat zal nu ook wel het geval zijn.
wtf, als die engine gebruikt wordtquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Het gerucht gaat dat dit de omgevingsengine wordt.
Had ik nu maar het geld voor een PC die zoiets zou kunnen draaien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een remake is er wel. Of nouja, een kopie in GTA IV.
En dat het wat soepeler loopt allemaal. Ik hoef geen continu 60 fps op de PS3, maar stabiel 30 fps moet toch wel kunnen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:46 schreef RickoKun het volgende:
T boeit me uiteindelijk ook niet, zolang t maar een verbetering op deel 4 is zoals vc en sa bij deel 3 waren
Fuucckk het moet echt sneller. Wat als ik morgen sterf, dan heb ik nooit die trailer gezien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:48 schreef Beaudelaire het volgende:
[ code verwijderd ]
Nog 2 daagjes.
Klopt, in IV was het soms helemaal dood. Er moet soms gewoon een gigantische file ontstaan enzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:51 schreef -Kadesh- het volgende:
En er moet meer "leven" in de stad zijn, meer mensen op straat en meer auto's op de weg. Een file zo hier en daar is geen enkel probleem. (massive car pile-up!!)
Doe mij maar de huidige tijd, of die van eind jaren 80 zoals VC. (vooral voor de muziek)quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zou het ook wel tof vinden om een TRON-achtige GTA te krijgen. Of in de nabije toekomst, over 10 jaar ofzo.
wat is dit? Het verneukt de mobiele layout nogalquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:48 schreef Beaudelaire het volgende:
[ code verwijderd ]
Nog 2 daagjes.
Een countdown naar de trailer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:54 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
wat is dit? Het verneukt de mobiele layout nogal
Dat inderdaad. Het was zo nep om in San Andreas met een gigantisch vliegtuig tegen een gebouw aan te vliegen, terwijl je er niets van zag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:54 schreef -Kadesh- het volgende:
Zou ook vet zijn als je schade aan gebouwen toe kan brengen, of helemaal kunnen laten instorten. En dat je daarna bouwvakkers in de weer ziet die het weer opbouwen. (zeg in een half uur spelen)
Dat,quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:54 schreef -Kadesh- het volgende:
Zou ook vet zijn als je schade aan gebouwen toe kan brengen, of helemaal kunnen laten instorten. En dat je daarna bouwvakkers in de weer ziet die het weer opbouwen. (zeg in een half uur spelen)
Ah kom op man, ga dan Sim City spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:54 schreef -Kadesh- het volgende:
Dat vond ik bij IV al vrij goed gedaan. Ga maar eens GTA IV spelen en daarna GTA SA. De stad is enorm kaal bij GTA SA.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:51 schreef -Kadesh- het volgende:
En er moet meer "leven" in de stad zijn, meer mensen op straat en meer auto's op de weg. Een file zo hier en daar is geen enkel probleem. (massive car pile-up!!)
Dus next stop sloeg nergens op??quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef SevD het volgende:
[..]
Die poster is al verklaard. Het plaatje "achter" de poster komt uit GTA Vice City
klopt, gta4 had meer leven dan SA vond ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ah kom op man, ga dan Sim City spelen.
[..]
Dat vond ik bij IV al vrij goed gedaan. Ga maar eens GTA IV spelen en daarna GTA SA. De stad is enorm kaal bij GTA SA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |