Ow deel 2 haha.. want eerder werd er nooit genummerd.. dus nu ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Nee, dit is deel 2
Maar nu met een wat duidelijkere OP
Dat willen we niet!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
Ja, maar nu worden nummertjes automagisch opgehoogt als je een nieuw topic opent.
Jij weet je weg heel goed te vinden naar het blauwquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, ja, dat was duidelijker geweest. Maar, ben niet blauw, dus kan het niet wijzigen.
SEX in SEX SC slaat op het subforum, niet het onderwerp!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
Goed topicje mag hier toch wel posten als je geen seks hebt?
Lastige vraag om te beantwoorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:42 schreef minibeer het volgende:
Hoe doen jullie dat met one night stands? Een condoom neem ik maar even aan, maar what about orale seks? Niet, met condoom of zonder condoom?
Want met condoom lijkt me vies, maar helemaal niet lijkt me ook saai maar zonder condoom kan je weer enge soa's krijgen enzo.
Jij een auto.. hoe durf je!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit er over te denken om mijn kat in te ruilen voor een auto... Schijnt milieuvriendelijker te zijn...
Mishandeld nog wel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
omdat mijn vriend gister is mishandeld door de tandarts :p
er zijn 2 kiezen getrokken waarvan er 1 nogal moeilijk los kwam dus de tandarts heeft behoorlijk kracht moeten zetten, daarbij is mijn vriend enorm bang voor de tandarts waardoor hij dus jaren niet is geweest! en over 2 weken moeten er nog 2 uit:p dus ik loop nu achter hem aan met pijnstillers en boterhammetjes zonder korstquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mishandeld nog wel...
Wat is er bij hem uitgevoerd?
Ik ben niet bang voor de tandarts, maar leuk vind ik het absoluut niet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
er zijn 2 kiezen getrokken waarvan er 1 nogal moeilijk los kwam dus de tandarts heeft behoorlijk kracht moeten zetten, daarbij is mijn vriend enorm bang voor de tandarts waardoor hij dus jaren niet is geweest! en over 2 weken moeten er nog 2 uit:p dus ik loop nu achter hem aan met pijnstillers en boterhammetjes zonder korst
ik ben ook niet bang, maar het is en blijft 1 van mijn minst favoriete uitstapjes, maar goed voor een goed gebit moet je wat overhebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de tandarts, maar leuk vind ik het absoluut niet!
En voor de pil was het ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:03 schreef Nixx- het volgende:
Wat ik bij mijn vrouw heb gemerkt met de pil:
Week 1: Weinig sex
Week 2: Regelmatig sex
Week 3: Veel sex
Week 4: Geen sex
Kan.. verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:54 schreef Tamashii het volgende:
Hier niet.
Verlaagt de pil het libido met 30 tot 60%?
Had de vraag erboven niet gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:13 schreef Nixx- het volgende:
Geen idee.
Ze slikt de pil al een jaar niet meer.
Hij heeft zijn tanden toch ook niet nodig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
omdat mijn vriend gister is mishandeld door de tandarts :p
Nee maar als jij enorme pijn in je kaak hebt, dan kan ik mij voorstellen dat je geen zin hebt in seks! Ik in ieder geval niet als ik pijn heb!quote:Op woensdag 16 november 2011 10:12 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn tanden toch ook niet nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |