Ow deel 2 haha.. want eerder werd er nooit genummerd.. dus nu ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Nee, dit is deel 2
Maar nu met een wat duidelijkere OP
Dat willen we niet!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
Ja, maar nu worden nummertjes automagisch opgehoogt als je een nieuw topic opent.
Jij weet je weg heel goed te vinden naar het blauwquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, ja, dat was duidelijker geweest. Maar, ben niet blauw, dus kan het niet wijzigen.
SEX in SEX SC slaat op het subforum, niet het onderwerp!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
Goed topicje mag hier toch wel posten als je geen seks hebt?
Lastige vraag om te beantwoorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:42 schreef minibeer het volgende:
Hoe doen jullie dat met one night stands? Een condoom neem ik maar even aan, maar what about orale seks? Niet, met condoom of zonder condoom?
Want met condoom lijkt me vies, maar helemaal niet lijkt me ook saai maar zonder condoom kan je weer enge soa's krijgen enzo.
Jij een auto.. hoe durf je!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit er over te denken om mijn kat in te ruilen voor een auto... Schijnt milieuvriendelijker te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |