Nog wel hoor. Maar die heeft niets te maken met Super 8 of The Simpsons. Ik verlaag het aantal naar nog één.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:02 schreef Gillingham het volgende:
Frank Oz (alhoewel die volgens mij niet meer onder ons is...)
quote:
Dopekoe +1quote:
Oops, dacht dat de post onder mijn post jouw post wasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dopekoe +1
Stand Oktober 2011:
61 SamuelofSEK
30 Asap
28 hornage
27 Gillingham
27 Sands
26 DragonFodder
23 Dopekoe
19 picodealion
18 dyonvbaal
18 Michelangelo2
18 RanTheMan
16 InTrePidIvity
11 DoeNutz
10 ThaTim
8 FireFox1
8 wyccie
8 ShaoliN
8 The_Substitute
7 Baszh
6 Robby87
6 dekatophetspek
5 victorinox
3 Bobflob
2 YellowBlacks
2 Burnett
2 AvispaCS
2 Njosnavelin
2 Tem
2 Hungry_Joe
1 Hulkio
1 Dj_Day-V
1 De-Sombrero
1 lamers
1 Patch
1 Tombolafan
Heb je nooit vaker last van hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:17 schreef Gillingham het volgende:
Lawrence of Arabia
Ik schijn goed te kunnen lezen vandaag.
The_Substitute +1quote:
quote:
Dat is snel!quote:
Lekker tempo zo!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:21 schreef Gillingham het volgende:
Anette Benning
The Kids Are All Right
quote:
Toch weer vaart.quote:
Gillingham+1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:10 schreef Gillingham het volgende:
Confessions of a Dangerous Mind
Human Nature
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Being John Malkovish
Adaptation.
Naja, was best een plausibele gok dacht ik zoquote:
Ah, daar is'tie weer!quote:
Ook niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:41 schreef Gillingham het volgende:
Doet wel Lynchiaans aan, of komt me in ieder geval bekend voor.
Blue Velvet?
quote:
Als je nou niet zo uitgebreid had zitten typen Koe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:58 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ken een Norman Goodman van Sphere en daie wordt gespeeld door Dustin Hoffman, de rest herken ik niet echt...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Als je nou niet zo uitgebreid had zitten typen Koe.![]()
Klinkt logisch, maar in de film die ik zoek is het nog duidelijker en concreter aanwezigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef Gillingham het volgende:
Star Wars? (The Empire Strikes Back)
Ran+1quote:
vorige maand was er een vraag groen versus geel en toen kwam dit ook langs, zodoende weet ik hemquote:
quote:
Het gaat om de man rechts uiteraard..quote:
quote:
man zo snel kan ik geen plaatjes uploadenquote:
tsja, al is dit wel een hele herkenbare scene uit die film, zat een stukkie van 1,5 sec in die trailer, en daar moest ik een frame uit halenquote:
Uiteraard!quote:
Stand Oktober 2011:quote:
quote:
Ik moest ook even aan Boogie Nights denken, maar de kleding van de linker dame in de gele jurk lijkt me wat te modern.quote:
Niet dat ik weet.quote:
Omdat ik 'm sowieso niet weet + dat jij en o.a. Michel de Franse film experts hier zijn, dus hij zal hem wel weten.quote:Waarom kop jij hem niet in?
Ah, op die manier. Dacht dat jij ´m ook wel zou kunnen weten. En Robby ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
[..]
Omdat ik 'm sowieso niet weet + dat jij en o.a. Michel de Franse film experts hier zijn, dus hij zal hem wel weten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:29 schreef The_Substitute het volgende:
Die was genomineerd voor een Bafta toch? Met Kristen Scott Thomas.![]()
Stand Oktober 2011:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:37 schreef The_Substitute het volgende:
Il y a Longtemps que Je Táime?
0/1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:52 schreef Gillingham het volgende:
Glenn Gould -->voornaam klopt niet
Ocean's Twelve -->![]()
Bijna, degene die je nu voor je hebt is een van de slachtoffers in Se7en.quote:
Wel in Friends, in Will & Grace weet ik niet. Kan 't niet vinden op IMDb.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:01 schreef wyccie het volgende:
Hij speelt toch de vader van Will in Will & Grace?
Ja, en je noemde een vervolg, maar dat zag ik maar even door de vingers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, ik noemde een bekend pianospeler op.
quote:
Tuurlijk schatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:35 schreef DragonFodder het volgende:
Ik mot gaan. Wil iemand hem overnemen? Succes! Zvjz? Vmr!
Star Trek it is.quote:
Je hebt er al 10.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Andy Serkis...
(telt Peter Jackson als figurant in ieder deel ook?)
Bernard Hill
In principe doen we dat niet zelf hier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dan ken ik mezelf maar heel pedant dat punt toe...
My bad, wist ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
In principe doen we dat niet zelf hier.
Heb je nog een hint voor je vraag? Ik geloof niet dat ik 'm gezien heb, maar wie weet herkent iemand anders het wel.
Jij kijkt wel goed genoegquote:
*zet op de watchlist*quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ga eens snel doen! (de uk versie dan)
Welke filmquote:: [of
, who just showed up] Can anyone tell me who or what *this* is?
: Don't know, but I bet it never has to look for a can-opener.
quote:: There will be no mistakes this time... I'll go myself. And the rat - kill it.
: Yes, Master
Mijn god...quote:
Oh wacht. Teenage mutant ninja turtlesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef DragonFodder het volgende:
Joh, hij heeft toch de goede film? Ook al klopt hero niet...
Een beetje moeite mag welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn god...
TEENAGE MUTANT HERO TURTLES
Heb je vroeger de cartoon gekeken? want dan snap ik wel hoe je aan Hero komtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh wacht. Teenage mutant ninja turtles
Ik heb dat liedje uit de intro in me hoofd, vandaar jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb je vroeger de cartoon gekeken? want dan snap ik wel hoe je aan Hero komt
Nee (maar ik snap je antwoord)quote:
Ook hier snap ik je antwoord, maar neequote:
quote:
Nee en neequote:
Sorry draakjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:49 schreef Sands het volgende:
Fantastic Four :Rise of the Silver Surfer?
Ik was al aan het typen hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:50 schreef DragonFodder het volgende:
Sands, wat ben je toch een smeerlap!
Rise of the Silver Surfer had ik ook goed gerekendquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Had ze dan gewoon allebei gegokt dragon
Kreeg ik de kans niet voorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Had ze dan gewoon allebei gegokt dragon
Trustequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Kreeg ik de kans niet voor
Maar goed, dan kan ik wel naar bed. Trusten!
Wiequote:Trade Mark
Deadpan delivery
Deep baritone voice
Towering height
Often plays fathers and family men
quote:Before his breakthrough as a comedian, he worked as a cab driver, truck driver, motorcycle messenger, waiter, busboy, construction worker, audio engineer, produce manager in a supermarket, salesman in a wine store and theater usher.
quote:Prefers to do family-oriented movies and has turned down roles in several films including the lead in American Beauty (1999).
quote:The role of Eric 'Otter' Stratton in National Lampoon's Animal House (1978) was originally written with him in mind, but due to a scheduling conflict, he had to turn the role down. The role went to Tim Matheson instead.
quote:
quote:His now-famous "Good evening, I'mand you're not" opening line on the "Weekend Update" segments of "Saturday Night Live" (1975) was a takeoff of New York news anchor Roger Grimsby's "Here now the news" opening line.
Ik wist ook niet dat hij zo lang wasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je weet toch dat onze SNL kennis niet echt goed is
Gok op Chevy Chase al kan ik me niet voorstellen dat die zo lang is...
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
A fish called Wanda
Monty Python and the holy grail
Life of Brian
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
the meaning of life
en hij speelt ook in een aantal afleveringen van Will & Grace
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:38 schreef Baszh het volgende:
Hij was ook bijna onthoofde henk in HP
Harry potter and the philosphers stone
chamber of secrets
prisoner of azkaban
goblet of fire
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:40 schreef DragonFodder het volgende:
Fierce creatures
Rat race
Time bandits
Clockworkmoet Clockwise zijn
quote:
1quote:
Dat is wel goed ja. Doe maar een nieuwe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:39 schreef RanTheMan het volgende:
dit kan alleen maar bandits zijn lijkt mij
Das 1, maar het zou je nog verbazen, welke bazen daar inspelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tom Berenger, maar daarna houdt het ook wel op![]()
![]()
Je plaatjes zijn niet te zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef RanTheMan het volgende:
Ik moet zo weg, dus maak t iedereen maar even wat makkelijker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best nog wel watin die film, op het laatste mietje na dan
nog 2 te gaan, was ze vergeten te uploaden, nu wel neem ik aanquote:
Jij bedoelt volgens mij een andere. Die gast uit o.a. Romeo and Juliet. Toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |