Het ziet er zo pijnlijk uit.. (maar dan bedoel ik wel de huid om de nagels heen, niet de nagels zelf, brand nagellak remover en nu niet flink in?)quote:
Ah oke, is het dan de lijm van de nepnagels die inwerkt op de nagel waardoor het slecht kan zijn?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:02 schreef Loqi het volgende:
Hoe kun je nou in 1 zin vragen of lak slecht is voor je nagels, en in de volgende zin commentaar geven over het gebruik ervan?![]()
Vaak geeft lak je nagels wat extra stevigheid zodat ze makkelijker heel blijven en herstellen. En aangezien nagels (zoals hierboven al gezegd) dood zijn, hoeven ze ook niet te ademen of niks.
Verder een goede basecoat gebruiken om verkleuring tegen te gaan, en je kunt permanent lak op hebben...
dat heeft geen reet met m'n nagels te maken, maar met mezelf, ik zit er weer flink aan te knauwenquote:Op woensdag 2 november 2011 07:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het ziet er zo pijnlijk uit.. (maar dan bedoel ik wel de huid om de nagels heen, niet de nagels zelf, brand nagellak remover en nu niet flink in?)
Doet wel zeer met remover, maar in mijn ervaring herstelt het sneller als ik iets op mijn nagels heb, dan blijf ik er tenminste van af. Maar kan niet voor Mirjam spreken ofcquote:Op woensdag 2 november 2011 07:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het ziet er zo pijnlijk uit.. (maar dan bedoel ik wel de huid om de nagels heen, niet de nagels zelf, brand nagellak remover en nu niet flink in?)
momenteel ben ik in staat om tot aan het bot te knauwenbquote:Op woensdag 2 november 2011 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doet wel zeer met remover, maar in mijn ervaring herstelt het sneller als ik iets op mijn nagels heb, dan blijf ik er tenminste van af. Maar kan niet voor Mirjam spreken ofc
Ik ken hem ja, erg mooiquote:Op woensdag 2 november 2011 15:08 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI - Love is a racket. Zowel mijn digicam als mijn telefoon hebben er moeite mee om de kleur mooi over te brengen. In het echt is hij veel warmer en feller, en hij dekt bijna geheel in 1 laag!
Ah, dat is idd niet handig. Ik heb zelf uitslag op mijn 3 laatste vinger van mijn rechterhand en de kwaliteit van mij nagels daar is echt om te huilen! De dermateloog wist mij te vertellen dat mijn pinknagel er waarschijnlijk af moet.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat heeft geen reet met m'n nagels te maken, maar met mezelf, ik zit er weer flink aan te knauwen
en ja, dat doet zeer ja
Klinkt idd niet bevoordelijk voor je nagels. Maar acrylnagels kunnen zo gruwelijk mooi zijn dat ik wel begrijp dat mensen het er voor over hebben. Ik mag het helaas niet met mijn beroep, daarom ben ik ook aan het lakken geslagen omdat ik het dan nog enigsins te pruimen vindquote:Op woensdag 2 november 2011 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
Lotje, dat komt doordat die acrylnagels er met grow geweld af moeten worden geslepen en dat tast ook je eigen nagel aan. Ook het buffen voor het opvullen van nepnagels kan je nagelplaat beschadigen. Dat moet er dan weer uitgroeien.
Oh dat doet me denken aan die middeltjes tegen nagelbijten met zo'n heel vies smaakje.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doet wel zeer met remover, maar in mijn ervaring herstelt het sneller als ik iets op mijn nagels heb, dan blijf ik er tenminste van af. Maar kan niet voor Mirjam spreken ofc
Werkt niet, bij mij althans, eet er gewoon lekker doorheen. En het is niet tof omdat als je heel erg je best doet, je het nog de hele dag proeft. Mijn eten smaakte ernaarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat doet me denken aan die middeltjes tegen nagelbijten met zo'n heel vies smaakje.
Bah, ja kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Werkt niet, bij mij althans, eet er gewoon lekker doorheen. En het is niet tof omdat als je heel erg je best doet, je het nog de hele dag proeft. Mijn eten smaakte ernaar
ik vind acryl nooit mooiquote:Op woensdag 2 november 2011 17:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Klinkt idd niet bevoordelijk voor je nagels. Maar acrylnagels kunnen zo gruwelijk mooi zijn dat ik wel begrijp dat mensen het er voor over hebben. Ik mag het helaas niet met mijn beroep, daarom ben ik ook aan het lakken geslagen omdat ik het dan nog enigsins te pruimen vind
Ik vind natuurlijk lange nagels het mooiste! Tegenover mijn appartement zit een nagelstudio met ongeveer zo'n soort nagels als reclame op de deur:quote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
momenteel ben ik in staat om tot aan het bot te knauwenb
Note to self, niet met citroensap werken.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik ook
Ik was gisteren bezig met citroensap, nouu ik dacht dat me vingers eraf zouden branden
Kijk ook uit met andere citrusvruchten en dingen als peper!!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik ook
Ik was gisteren bezig met citroensap, nouu ik dacht dat me vingers eraf zouden branden
Thanks! Hij is echt bruin, met een koper-rood-achtige shimmer erin. Ik vind hem zo mooi!quote:@Miss_Congeniality: ziet er mooi uit, is die nou paars of bruin(ig)? En OPI lakjes zijn echt![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 08:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
@ AlbinoBambi: wat een leuke halloweennagels! Welke lak heb je als basis gebruikt, die is echt mooi!
quote:Op woensdag 2 november 2011 08:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
@bambi mooi gedaan, die basislaag is pretty![]()
quote:
Thanks allemaal!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef Crapbag het volgende:
@Albinobambi: cool die combo met hololak en stempels
Nu baal ik helemaal dat die Essence Re-Mix Your Style hier niet is uitgekomen... Ziet er echt super uit namelijk!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks allemaal!Basislaag is 2 laagjes Catrice Back to Black (de zwarte versie) en 1 laagje Essence Pop Topcoat, van de Re-Mix Your Style LE.
Uhm, de Beetlejuice collectie?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:44 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb 20 pond aan models own cadeaubonnen. Hebben jullie nog tips?
Die had ze al besteldquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:50 schreef AmyGrace het volgende:
@Miss_Congeniality, bedankt! Je hebt een goeie OPI-lak uitgekozen, wauw.![]()
@Crapbag, dankjewel.Wat een chique kleurtje!
[..]
Uhm, de Beetlejuice collectie?
Haha, dat vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die had ze al besteldtrouwens al deels uitverkocht...
Mooie mani!quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:55 schreef AmyGrace het volgende:
Gisteren naar een concert van Ryan Adams geweest.Met nagels geinspireerd op de naam en look van zijn nieuwste album.
(Gebruikt: Orly Iron Butterlfy, Zoya Rica & Gosh Rainbow)
[ afbeelding ]
Wat heb je toch mooie nagelsquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:55 schreef AmyGrace het volgende:
Gisteren naar een concert van Ryan Adams geweest.Met nagels geinspireerd op de naam en look van zijn nieuwste album.
(Gebruikt: Orly Iron Butterlfy, Zoya Rica & Gosh Rainbow)
[ afbeelding ]
I love it!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik plemp mijn foto gewoon neer want ik post hier bijna nooit meer. Maar ik vind alle bovenstaande mooi!!
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:43 schreef bibi het volgende:
[..]
Wat heb je toch mooie nagels![]()
Die Ryan Adams en zijn kipsalade
Puckzzz-nagels!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik plemp mijn foto gewoon neer want ik post hier bijna nooit meer. Maar ik vind alle bovenstaande mooi!!
[ afbeelding ]
Tof gedaanquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:12 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zelf niet zo van de afbeelding, maar het ziet er erg netjes uit!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:12 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:12 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |