U vraagt wij draaien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
je zou die lijst met vorige topics er uit kunnen slopen. Het is toch een reeks
natuurlijk niet, hier is alles nagelsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:28 schreef MiniVla het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
Verder ging het over de Muppets collectie van OPI... Weet niet of dat off topic is maar ok...
Swatches van de Eye Candy collectie?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:28 schreef MiniVla het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
Verder ging het over de Muppets collectie van OPI... Weet niet of dat off topic is maar ok...
Swatches Eye Candy collectie:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Swatches van de Eye Candy collectie?
Ik hou van glitters, zolang ze opaque genoeg zijn om alleen te dragen zeg maar
Ik wil deze hebben
http://www.makeuptalk.com(...)e-holiday-collection
Op de swatches in mijn link vind ik ze er zelfs nog mooier uit zien. :-)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef Miezziej het volgende:
Edit:
Als die CG Eye Candy er ook zo uit zien op de nagels dan wil ik ze wel![]()
[ afbeelding ]
Oee naisquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:54 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Swatches Eye Candy collectie:
http://www.thepolishaholi(...)andy-collection.html
![]()
![]()
![]()
Oooehh die CC Beyond The Mistletoe is ook erg mooi!
Glitters
[..]
Op de swatches in mijn link vind ik ze er zelfs nog mooier uit zien. :-)
Joah, maar de Eye Candy collectie hebben ze daar (nog) niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:38 schreef afivi het volgende:
Wisten jullie al van de kortingsactie van Boozyshop? Loopt tot en met vrijdag
[ afbeelding ]
Ja, maar bijna alle lakjes die ik wil hebben ze niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:38 schreef afivi het volgende:
Wisten jullie al van de kortingsactie van Boozyshop? Loopt tot en met vrijdag
[ afbeelding ]
Dit is de crackle lak van China Glaze, Haute Metal. Met daaronder een roze van essence, weet zo niet welke, ben nog op het werk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:50 schreef deadly_kiss het volgende:
http://i230.photobucket.com/albums/ee289/Alexannyw/418521508.jpg welke lak is dit?
Dat duurt ook nog wel even zover ik weet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:55 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Joah, maar de Eye Candy collectie hebben ze daar (nog) niet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef Mirjam het volgende:
kleancolor is kennelijk ook niet altijd verstandig om op je eigen nagels te gebruiken
(let wel; 2 lagen basecoat gebruikt!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleancolor is evilquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef Mirjam het volgende:
kleancolor is kennelijk ook niet altijd verstandig om op je eigen nagels te gebruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke was dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt de collectie wel in jouw shop?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat duurt ook nog wel even zover ik weet.
Dat was ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hee, ik zag dat iemand op zoek was naar Muppet lakjes bij TD, maar ik zag net toevallig dat een paar van de kleuren die uitverkocht zijn nog wel in duo's verkocht worden. Misschien zit er een bij die je allebei graag wilde hebben
Iets met OPI Promotions oid aanklikken. Bij mij gaf hij eerst een foutmelding, maar toen ik het nog een keer probeerde deed hij het wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:43 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Dat was ik.Dank voor de tip! Waar staan die duo's dan? Had ze zo snel niet gezien.
My god, is dat er helemaal ingetrokken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, heb namelijk alf link zitten boenen met removerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
My god, is dat er helemaal ingetrokken?
Ahh, da's echt balen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef AmyGrace het volgende:
2 laagjes a england Camelot (de perfecte zwarte lak als je het mij vraagt) gestempeld met China Glaze 2030 en Konad plate M73. Oh, en een laagje matte topcoat van Essence.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd! En dankjewel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:35 schreef Loqi het volgende:
[..]zoiets zit ik atm ook te maken (nouja, zwart en goud iig)
mooi
enigszins, maar dan nog,wtfquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
Zijn je nagels misschien nog wat broos van de acryl Mirjam?
(jij had toch een tijdje acryl?)
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik was hier mee bezig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef AmyGrace het volgende:
2 laagjes a england Camelot (de perfecte zwarte lak als je het mij vraagt) gestempeld met China Glaze 2030 en Konad plate M73. Oh, en een laagje matte topcoat van Essence.![]()
[ afbeelding ]
Nice! Mooi subtielquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Ook mooi! ^^ Ik kan er alleen maar niet uitkomen of ik Peridot nou echt mooi vind..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik jullie toch niet had.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Iets met OPI Promotions oid aanklikken. Bij mij gaf hij eerst een foutmelding, maar toen ik het nog een keer probeerde deed hij het wel.
Wow, nice.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw! dat is echt mooi!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw, heel mooi!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allebei leuk! Je bent zo lekker creatief altijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Nice! Mooi subtiel
[..]
Ook mooi! ^^ Ik kan er alleen maar niet uitkomen of ik Peridot nou echt mooi vind..
[ afbeelding ]
MNY - 265 met Essence - Feels So Good Topcoat en stempelspul.
[ afbeelding ]
Essence - Let's Get Lost met steentjes/diamantjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |