Ugh, dit ook ja, of wanten. Ik heb er al een paar met zo'n Russische muts gezien. Die met die flapjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:29 schreef spierbal het volgende:
En mensen die nou al handschoenen aan hebben, faggots.
Nee. Het is gewoon koud. Dat het elders nog kouder is kan me een rotzorg zijn, want daar ben ik niet. Ik haat kou, ik haat regen, ik haat sneeuw. Ik wil voor altijd zomer, altijd groene blaadjes, geen wind (klein briesje mag). Ik wil vlindertjes en vogeltjes die vrolijk rondvliegen. Ik wil in een shirtje naar buiten kunnen zonder jas. Ik wil zee, zon, strand.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:30 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
het is wat minder warm ja. In siberië is het kouder hoor.
Zo'n opmerking vind ik echt zo irritant.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:30 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
het is wat minder warm ja. In siberië is het kouder hoor.
Dan ga je toch naar een lekker warm land? In Nederland moet je niet zeiken ovet het weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon koud. Dat het elders nog kouder is kan me een rotzorg zijn, want daar ben ik niet. Ik haat kou, ik haat regen, ik haat sneeuw. Ik wil voor altijd zomer, altijd groene blaadjes, geen wind (klein briesje mag). Ik wil vlindertjes en vogeltjes die vrolijk rondvliegen. Ik wil in een shirtje naar buiten kunnen zonder jas. Ik wil zee, zon, strand.
Nogmaals: het is koud en regen is kut.
Dat is lekker makkelijk idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:03 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een lekker warm land? In Nederland moet je niet zeiken ovet het weer.
Ja, maar dat komt door je scooter.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:14 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Ik heb in de ochtend op de scooter hanschoenen aan, ben ik nu een faggot?
jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:14 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Ik
op de scooter
ben ik nu een faggot?
Graag zelfs. Liever vandaag nog dan morgen. Maar dat kan niet zomaar he.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:03 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een lekker warm land? In Nederland moet je niet zeiken ovet het weer.
quote:
Shutup. Als ik kouwe poten heb trek ik ze aan zonder gezeik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:29 schreef spierbal het volgende:
En mensen die nou al handschoenen aan hebben, faggots.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |