Mijn topicquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
over 8 minutengr gr
Sowieso, agressief zijn en ruzie zoeken zit in mijn aard.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:24 schreef JellyBeanz het volgende:
LompeHork maar eventjes serieus?
Echt of nep mod(dm mag ook vriend)
Coban wat moet je?!
Zoek je ruzie ofzo?
Ik ruik machtsmisbruikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Overbodig als er NB is, had je die maar moeten openen.
ik ruik jou, kap eensquote:
het was acht voor 0:00 ik heb hem geopend om iedereen aan te kondigenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Overbodig als er NB is, had je die maar moeten openen.
Iedere mod maakt misbruik van zijn/haar machten.quote:
roosendaalsepoepgeurquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, dat je graag aan me ruikt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Iedere mod maakt misbruik van zijn/haar machten.
-hihihih-
ik morgen van jouquote:
Hihihihihiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:28 schreef JellyBeanz het volgende:
Okay LompeHork omdat ik achterloop ga ik je nog 1x beledigen.
Hier ga ik:
AIDS. KUT. TFYUS. NOOB USER die je bent!
Zonu feest omdat mod!
Viespeuk!quote:
mod uitschelden :0 diepe respect homeboyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:28 schreef JellyBeanz het volgende:
Okay LompeHork omdat ik achterloop ga ik je nog 1x beledigen.
Hier ga ik:
AIDS. KUT. TFYUS. NOOB USER die je bent!
Zonu feest omdat mod!
Oh leuk geweldig moge jullie een huwelijk hebben en 80 behaarde turkenkindjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:29 schreef JellyBeanz het volgende:
Coban ik ben over jou!
Ik heb nieuwe vriendin![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:30 schreef aight1 het volgende:
Timmmm als ONZ-mod, dat was echt het slechtste idee sinds MC Hammer die besloot een 2e single op te nemen.
Ik heb jou ook gemist, aightjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:30 schreef aight1 het volgende:
Timmmm als ONZ-mod, dat was echt het slechtste idee sinds MC Hammer die besloot een 2e single op te nemen.
Het spijt mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:30 schreef timmmmm het volgende:
De misbruikende moderators, we zouden zo bij suske en wiske op bezoek kunnen
ik noem alle meisjes Coban en alle jongens Rizaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:30 schreef coban het volgende:
[..]
Oh leuk geweldig moge jullie een huwelijk hebben en 80 behaarde turkenkindjes.
nee vroeger was ie tijdje stagiairquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:31 schreef coban het volgende:
Is timmmmmmmm van onzin?
Ik zie hem nooit.
gelukkig, kansloos figuur is hetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:31 schreef coban het volgende:
Is timmmmmmmm van onzin?
Ik zie hem nooit.
Goedzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:31 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
ik noem alle meisjes Coban en alle jongens Riza
ja das waarrrrrquote:
Wanneer je maar wilquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer mag ik misbruik van jou maken?
tante wilde ooit dat ik stage kwam lopen in onz. Nu ben ik van nws, toen was ik van vkz. Wel bijblijven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:31 schreef coban het volgende:
Is timmmmmmmm van onzin?
Ik zie hem nooit.
Ja dat kloptquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee vroeger was ie tijdje stagiair
quote:
Dat zijn de betere subfora.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
tante wilde ooit dat ik stage kwam lopen in onz. Nu ben ik van nws, toen was ik van vkz. Wel bijblijven.
Leuke tijden waren dat jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei laatst nog tegen myr dat ik de oude ONZ SC mis
Dus echt stagaire ook nogquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
tante wilde ooit dat ik stage kwam lopen in onz. Nu ben ik van nws, toen was ik van vkz. Wel bijblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |