Het is ook een iquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:16 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
illuminati is met een i niet met een l
Omg slaaplekker en succesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kwart voor 6 beginnen, dus is in principe nog nacht ja
Het komt wel goed als we samen op stap gaan lieffie! ik zal dan al je faals opvangenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:18 schreef coban het volgende:
[..]
Het is ook een i
Jullie proberen mij te hersenspoelen he, eerst die fipo die ik had maar spermadonor gwn heeft gestolen, nu jij. Gwn complot alles.
Dit maakt alles goed enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:18 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Het komt wel goed als we samen op stap gaan lieffie! ik zal dan al je faals opvangen
Hey andere aandachtshoerrrquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
Hey wietparkiett hey jellybeanz aandachtshoerrr
Dit gezegd hebbende kan ik nu lekker gerust in slaap vallen..quote:
Er zijn mensen die wel meewerken aan de maatschappij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:21 schreef JellyBeanz het volgende:
Mensen die om 6:30 moeten opstaan
Oh wacht
inclusief mijzelfquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Er zijn mensen die wel meewerken aan de maatschappij.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:24 schreef JellyBeanz het volgende:
LompeHork maar eventjes serieus?
Echt of nep mod(dm mag ook vriend)
Coban wat moet je?!
Zoek je ruzie ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |