Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voor het PS3 FUT Toernooi:
Deelnamekosten: 1000 coins
Prijzen: Hangt af van aantal deelnemers
Team-limits: Geen
Om je in te schrijven moet je een PM/DM naar mij (OMNIROCKET) sturen!
Kijken welke spelers populair (pace) zijn. Ik koop veel spelers in voor 300c en verkoop ze vervolgens voor 1000c, rare spelers koop ik voor 600 en verkoop ik voor 1200-1500. Het is niet bijzonder veel winst per speler maar het is erg makkelijk om te doen. Om de zoveel tijd bid je gewoon op een hele hoop spelers (let op: formatie is erg belangrijk), na een uurtje kijk je welke je binnen hebt gehaald en vervolgens zet je ze er zelf weer op. Een kind kan de was doen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:18 schreef Neraice het volgende:
Tobi-wan hoe verdien jij zoveel coins?
Engeland iig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:26 schreef Neraice het volgende:
In welke league is dat het slimst om te doen?
Welke topspits haal jij echt goedkoop in italie ?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Engeland is relatidf duur vind ik. Serie A heb je betere spelers voor mindrr geld.
Ligt eraan wat je echt goedkoop vindt, maar Forlan, Miccoli, Cissé.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke topspits haal jij echt goedkoop in italie ?!
Top spitsen geen 2e rang...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je echt goedkoop vindt, maar Forlan, Miccoli, Cissé.
Waarom zou je in godsnaam Sagna boven Richards kiezen? Of voor de bank?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:41 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#gHriEYSubbNzZ
BPL Team is bijna af. Van Persie, van der Vaart, Sagna en Cole + een CDM moeten nog gehaald worden, plus enkele formatie kaarten. Maar doe ik morgen, heb ik nu geen zin meer in
Voor als Richards een blessure heeft, of geblesseerd is of iets dergelijks... Een extra CB moet ook nog gehaald worden. Vd Vaart net binnen trouwens. Maakt dan niet echt uit wie ik opstel, is toch altijd een top-elftalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam Sagna boven Richards kiezen? Of voor de bank?
Ik zou btw een kopper halen voor naast Kompany
Team is zowat perfect alleen Pepe Reina op goal ... beste keeper uit BPLquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam Sagna boven Richards kiezen? Of voor de bank?
Ik zou btw een kopper halen voor naast Kompany
BTW wat heb je neergelegd voor Toure en Essien?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor als Richards een blessure heeft, of geblesseerd is of iets dergelijks... Een extra CB moet ook nog gehaald worden. Vd Vaart net binnen trouwens. Maakt dan niet echt uit wie ik opstel, is toch altijd een top-elftalEven zoeken naar goede koppers, scherp opgemerkt
Dat kun je zien bij player info.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
BTW wat heb je neergelegd voor Toure en Essien?!
Ik heb precies hetzelfde. Op het moment kan ik m'n team niet echt meer upgraden, alleen Silva voor Lucio nog. Daarna me op IF's richten. Maar ik moet zeggen dat m'n team nu wel erg lekker speelt dus mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:45 schreef DannyDeko het volgende:
Nog meer mensen die het jammer vinden dat het zo makkelijk was/is om aan een goed team te komen? Ik weet gewoon echt niet meer wat ik verder kan doen in FUT. Ik kan net zoveel met spelers met gemiddelde stats als spelers met zieke stats (behalve natuurlijk meer CR7 en Messi) dus daar wil ik ook niet voor gaan..
Heb ik al een keer gehad, heeft goede reflexes maar is dramatisch bij afstandsschoten, vooral de finesse shots. Mistte Stekelenburg op dat soort momenten..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Team is zowat perfect alleen Pepe Reina op goal ... beste keeper uit BPL
Zit in de selectie. Laat Cech en Hart een paar wedstrijden keepen en dan kijk ik wie ik het prettigste vindtquote:
Zal morgen nog wel posten als het helemaal af is. Wil dat het 2e elftal ongeveer gelijkwaardig is aan het eerste elftal. Kun je nog eens rouleren. Torres in 4-3-3 gehad, maar dat werkte niet echt, dus krijgt nog een herkansing met een spits naast hemquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:02 schreef Rijst het volgende:
Ah zoZieke team heb je. Torres
Zelfs aan de rechterkant is hij gevaarlijk omdat hij 2 benig is.
Speel met mn silvers 4-3-3. Heb ook een 4-1-2-1-2 elftal gehad, maar buitenspelers moeten van zo ver komen... Niks voor mij. Bij 4-3-2-1 valt me op dat spelers nog eens wisselen van plek. Zodat het kan gebeuren dat je lompe spits een voorzet geeft op de kleine vleugelaanvaller. Met 4-3-3 gebeurt dat zelden..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:07 schreef detennismaster het volgende:
Als je snelle buitenspelers, dan benut je ze toch beter in 4321 dan op rm/lm in 41212.? Moeilijk om te kiezen voor mijn nieuwe project (MLS silvers) want de spitsen en middenvelders zijn daar niet geweldig de rest wel.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:10 schreef Rijst het volgende:
Once you go Torres you will always scorres.
Dat ze van ver moeten komen ervaar ik ook. Ik vind 4321 wel lekkerder dan 433. Dus het wordt 4321.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel met mn silvers 4-3-3. Heb ook een 4-1-2-1-2 elftal gehad, maar buitenspelers moeten van zo ver komen... Niks voor mij. Bij 4-3-2-1 valt me op dat spelers nog eens wisselen van plek. Zodat het kan gebeuren dat je lompe spits een voorzet geeft op de kleine vleugelaanvaller. Met 4-3-3 gebeurt dat zelden..
Hmm klopt ook wel dat de vleugel spelers vaak naar binnen trekken. en de spits dan links of rechts staat. maar ik speel met Nani en Gervinho voorin. en die tikken bijna alles erin.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel met mn silvers 4-3-3. Heb ook een 4-1-2-1-2 elftal gehad, maar buitenspelers moeten van zo ver komen... Niks voor mij. Bij 4-3-2-1 valt me op dat spelers nog eens wisselen van plek. Zodat het kan gebeuren dat je lompe spits een voorzet geeft op de kleine vleugelaanvaller. Met 4-3-3 gebeurt dat zelden..
Precies, daarnaast is 4321 zeker bij silvers een stuk goedkoper dan 433 en 41212.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hmm klopt ook wel dat de vleugel spelers vaak naar binnen trekken. en de spits dan links of rechts staat. maar ik speel met Nani en Gervinho voorin. en die tikken bijna alles erin.Met torres aan de zijkant is ook niet erg. Ik trek altijd naar binnen toe en probeer de verdedigers te passeren daarna Finesse shot en doel punt. Krijg ik de ruimte niet dan staan 1 van mn vleugel spelers wel vrij
Deze manquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:20 schreef Confetti het volgende:
IF Ronaldo is dus LW. Wat een moeite weer om hem in mijn team te laten passen
Volgens mij is 7 chem niet meer mogelijk in de spits omdat je hem geen RF/LF meer kunt maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:23 schreef Rijst het volgende:
Die zet je toch gewoon in de spits. Gewoon Ozil en Sahin op CAM en je hebt 7 chem.
Vorig jaar was het precies het zelfde, met Dzeko die naar de flanken trok en arshavin in het centrumquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hmm klopt ook wel dat de vleugel spelers vaak naar binnen trekken. en de spits dan links of rechts staat. maar ik speel met Nani en Gervinho voorin. en die tikken bijna alles erin.Met torres aan de zijkant is ook niet erg. Ik trek altijd naar binnen toe en probeer de verdedigers te passeren daarna Finesse shot en doel punt. Krijg ik de ruimte niet dan staan 1 van mn vleugel spelers wel vrij
Met dubbele/driedubbele links is dat gedeeltelijk te compenserenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgens mij is 7 chem niet meer mogelijk in de spits omdat je hem geen RF/LF meer kunt maken.
Je speelt nu toch met Xavi en Iniesta? Zet Afellay in de spits en kijk wat voor chem je hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgens mij is 7 chem niet meer mogelijk in de spits omdat je hem geen RF/LF meer kunt maken.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:30 schreef Tim86 het volgende:
hey Belhanda ook IF voor mijn Marokkaantjes
Ik denk dat er wel meer dan 1 wordt uitgebrachtquote:
Niet tegen mij opbieden bedoel ik daarmee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer dan 1 wordt uitgebracht
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet tegen mij opbieden bedoel ik daarmee.
Wat zijn de beste formaties dan? 4-3-3, 4-4-2..?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kijken welke spelers populair (pace) zijn. Ik koop veel spelers in voor 300c en verkoop ze vervolgens voor 1000c, rare spelers koop ik voor 600 en verkoop ik voor 1200-1500. Het is niet bijzonder veel winst per speler maar het is erg makkelijk om te doen. Om de zoveel tijd bid je gewoon op een hele hoop spelers (let op: formatie is erg belangrijk), na een uurtje kijk je welke je binnen hebt gehaald en vervolgens zet je ze er zelf weer op. Een kind kan de was doen....
45k zou toch wel genoeg voor Boateng moeten zijn?
+ Wat aardige Bronze's hoor. Ik ga denk ik voor een 3-5-2 !quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:07 schreef detennismaster het volgende:
Als je snelle buitenspelers, dan benut je ze toch beter in 4321 dan op rm/lm in 41212.? Moeilijk om te kiezen voor mijn nieuwe project (MLS silvers) want de spitsen en middenvelders zijn daar niet geweldig de rest wel.
Deze. En 4-1-2-1-2, 4-2-2-2. (let wel, geen MC voor 4-2-2-2 en 4-1-2-1-2 omdat deze gebruik maken van DMC En AMC)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:45 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Wat zijn de beste formaties dan? 4-3-3, 4-4-2..?
+GuRBuHquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:02 schreef OmniRocket het volgende:
heb maar 4 man voor het FUT toernooi tot nu toe
Toefjes
Laucas
Lindgren.
OmniRocket
heb wat gemist denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:02 schreef OmniRocket het volgende:
heb maar 4 man voor het FUT toernooi tot nu toe
Toefjes
Laucas
Lindgren.
OmniRocket
Denk wel zo makkelijk om van te voren even over af te spreken, voordat je goud tegen brons krijgt ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heb wat gemist denk ik
wat voor team? (goud, zilver etc)
Ik ga met een silver team, maar heb geen bezwaar om tegen goud te spelen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk wel zo makkelijk om van te voren even over af te spreken, voordat je goud tegen brons krijgt ofzo.
Ik heb ook een silver team, en een gouden. Nog 2 aanmeldingen, of 2 poultjes van 3 maken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ga met een silver team, maar heb geen bezwaar om tegen goud te spelen...
Dealquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:40 schreef OmniRocket het volgende:
ik had gezegd dat je met elk team mocht spelen wat je wilt. Als je met silver wilt dan kan dat, je hebt alleen wel kans om tegen goud te komen.
Limieten op toernooien komt in volgende toernooien
Toernooien met specifieke regelsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:40 schreef OmniRocket het volgende:
ik had gezegd dat je met elk team mocht spelen wat je wilt. Als je met silver wilt dan kan dat, je hebt alleen wel kans om tegen goud te komen.
Limieten op toernooien komt in volgende toernooien
NEE . Wel een uur wachten tot mn volgende les,.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh nee toch. Moet je nu nablijven?
LMAO hoe oud ben jequote:
13quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
LMAO hoe oud ben jeEn zo erg is het toch niet vroegaahh was ik meer buiten de les dan in de les
Serieusquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
SerieusKnap dat je op zon forum al actief bezig bent:P
Je was toch niet toen je 12/13/14 was op zon forum bijna heel de dag.... en achter je xbox/ps3quote:
Wij waren toen vaker buiten dan binnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:30 schreef Rijst het volgende:
hahah dat is toch heel normaal x''''D ^___^
BIjna goed!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zat je zeker opstellingen op papier te kladderen en ben je daarbij betrapt?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je was toch niet toen je 12/13/14 was op zon forum bijna heel de dag.... en achter je xbox/ps3
Kijk even of ie in je club zitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef Supersoep het volgende:
Ik koop Ferguson om 100 chem te krijgen. 6000 coins. Game crasht. Coins weg, Fergie weg.
Ik doe hem altijd op 100% power en naar onder mikken. Ik noem het de 50/50 penalty. Hij kan dan in principe overal heen gaan, links rechts door he midden... Maar ik merk wel dat hij met Ibrahimovic wel vaker door het midden gaat, maar hij heeft dan ook 89 penalty.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:23 schreef DannyDeko het volgende:
Net onder 75% power en dan 1 seconde naar boven mikken. Zelfs als de keeper blijft staan houdt ie m nietDan gaat ie zo beetje wazig staan te waggelen op zn benen omdat ie zo hard was.
Op blameyourany.com een mooi filmpje over penaltys. Heb daarna geen penalty serie meer verlorenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik doe hem altijd op 100% power en naar onder mikken. Ik noem het de 50/50 penalty. Hij kan dan in principe overal heen gaan, links rechts door he midden... Maar ik merk wel dat hij met Ibrahimovic wel vaker door het midden gaat, maar hij heeft dan ook 89 penalty.
Geen penalty-series plz :/quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op blameyourany.com een mooi filmpje over penaltys. Heb daarna geen penalty serie meer verloren
Edit: onverstandig dit voor het ps3 toernooi te posten
quote:darth_me wrote on 25/10/2011 23:01:40
ehm with IF duricic
did you accidently swap his shooting with passing? he scored a hattrick shouldnt his shooting be 75 instead of his passing?
CF Robinho en ST Pato of Cavani?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:25 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bDgboVoebbNEM
Met dit teampje ben ik nu aant spelen. Speelt wel redelijk maar merk wel dat ik aanvallend iets te kort kom. (Enige andere 4312 die ik speel is met Wallyson op CF en dat is natuurlijk andere koek dan Cassano)
Sowieso vind ik Djuricic IF erg jammer, waarom willen jullie uberhaupt een dergelijke voetballer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:29 schreef GuRBuH het volgende:
Djuricic 73, oftewel volgende goede wedstrijd weer proberen IF te krijgen van 74Speciaal om Harregarre te stangen.
Huidige is ook wel nice geupgrade, puur naar de kaartstats gekeken. Passing lekker omhoog, dribbling omhoog. Pace +1 is een beetje gek aanstekerij, maar kan met de hidden stats goed uitpakken.
Ga denk ik hiermee het PS3 toernooi spelen: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gl5UxggrbbNzY
[..]
Maar dat zijn geen Italianen hequote:
Alsof je geen goud met silver kunt combineren. Omdat Sigthorsson enzo 74 zijn en niet 1 punt hoger kunnen ze ineens niet in je teamquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Djuricic IF erg jammer, waarom willen jullie uberhaupt een dergelijke voetballer?
Ten tweede wat veel belangrijker is, eredivisie kent niet 1 fatsoenlijke gouden spits! Ik ga niet meer met el ham of jong spelen, kortom loby eens voor een goede gouden ST uit de eredivisie aankomend weekend.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of lobby voor een gouden Sneijder (het jongere broertje) als CAM, zodat je 4-2-2-2 kunt spelen met twee Sneijders.
Dude, ik heb het over minimaal 80 en 81 zoals Altidore en Junker van vorig jaar. Die IFs zouden stigthorsson helemaal weg blazen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alsof je geen goud met silver kunt combineren. Omdat Sigthorsson enzo 74 zijn en niet 1 punt hoger kunnen ze ineens niet in je team
[..]
[ afbeelding ]
Ja die 2 hadden we moeten lobbyen. Zo goed gespeeld dit weekendquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dude, ik heb het over minimaal 80 en 81 zoals Altidore en Junker van vorig jaar. Die IFs zouden stigthorsson helemaal weg blazen.
Hopen dat Luuk de Jong/Matavz er 3 inknalt in een weekend.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja die 2 hadden we moeten lobbyen. Zo goed gespeeld dit weekend![]()
6 teams.. kan complete competitie doen (5 wedstrijden), en dat dan de nummers 1 + 2 de finale spelen.quote:
Sukkel, het gaat toch om het principe! (niet over altidore, dat was een voorbeeld van vorig jaar) Waarom lobyen voor een matige silver cam wanneer er een tekort is aan golden spitsen!? Zo goed speelde djuricic niet eens. Dan had je best voor een andere golden of 74 zilver kunnen lobyen om er een goede gouden IF aanvaller bij te krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja die 2 hadden we moeten lobbyen. Zo goed gespeeld dit weekend![]()
Die zijn beide al goud hé. Matavz vind ik persoonlijk niks, maar als ze zovaak zouden scoren zou je inderdaad hen kunnen lobbyen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Hopen dat Luuk de Jong/Matavz er 3 inknalt in een weekend.
Noem 1 spits die dit weekend boven gemiddeld heeft gepresteerd? Zowieso moet ie 1 keer gescoord hebben, anders geen kans bij EA...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:49 schreef Apekoek het volgende:
Dan had je best voor een andere golden of 74 zilver kunnen lobyen om er een goede gouden IF aanvaller bij te krijgen.
Ik zeg complete competitie, 1+2 Finale en 3e plek = leuk terug verdien prijsje oid.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
6 teams.. kan complete competitie doen (5 wedstrijden), en dat dan de nummers 1 + 2 de finale spelen.
Of 2 poules van 3... en dan nummers 1 tegen elkaar... of kruisfinales.... wat vinden jullie het leukst?
- Poule van 6
- Poule van 6 , 1 - 2 finale
- Poule van 6 , 1 - 4 , 2 - 3.
- Poules van 3 , nummers 1 tegen elkaar
- Poules van 3 , kruisfinales
Balotelli dan en Rossi CF:Pquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen Italianen he(Taiwo ook niet maar die doet hard z'n best, 2 van de 3 kleuren in de vlag kloppen al)
Misschien dat ik als Di Natale verder is gezakt in prijs die wel haal.
Winner takes it all! Maar ff serieus, die coins boeien me echt nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik zeg complete competitie, 1+2 Finale en 3e plek = leuk terug verdien prijsje oid.
3e plek kan niet de inzet terug verdienen want dat zou betekenen dat plek 4 5 en 6 de prijzenpot voor plek 1 en 2 betalen. 1 zou dan 2x inschrijving krijgen en plek 2 1x, net als plek 3. Dus dat kan nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik zeg complete competitie, 1+2 Finale en 3e plek = leuk terug verdien prijsje oid.
Stel 1.5K inschrijving (pot = 9K bij 6)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
3e plek kan niet de inzet terug verdienen want dat zou betekenen dat plek 4 5 en 6 de prijzenpot voor plek 1 en 2 betalen. 1 zou dan 2x inschrijving krijgen en plek 2 1x, net als plek 3. Dus dat kan niet
Oke oke ik zeg al neits meer (: Ik ging uit van 1K pp. Geen flauw idee waarom eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:00 schreef laucas het volgende:
[..]
Stel 1.5K inschrijving (pot = 9K bij 6)
1ste plek 5K
2e plek 2.5K
3e plek 1.5K
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die zijn beide al goud hé. Matavz vind ik persoonlijk niks, maar als ze zovaak zouden scoren zou je inderdaad hen kunnen lobbyen.
@rest:
Men loopt lekker te zeiken over de lobby voor Djuricic maar zoveel andere spelers (die ook in fut zitten) hebben niet uitgeblonken. En als iemand niet mee wil gaan in onze lobbys, wat let je om het zelf te doen.
[..]
Noem 1 spits die dit weekend boven gemiddeld heeft gepresteerd? Zowieso moet ie 1 keer gescoord hebben, anders geen kans bij EA...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Sukkel, het gaat toch om het principe! (niet over altidore, dat was een voorbeeld van vorig jaar) Waarom lobyen voor een matige silver cam wanneer er een tekort is aan golden spitsen!? Zo goed speelde djuricic niet eens. Dan had je best voor een andere golden of 74 zilver kunnen lobyen om er een goede gouden IF aanvaller bij te krijgen.
Staat in de OPquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oke oke ik zeg al neits meer (: Ik ging uit van 1K pp. Geen flauw idee waarom eigenlijk
Gewoon El Hamdaoui in de spits of Sigthorssonquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik doe niet aan eredivisie ploegen, maar ik denk dat als je Toivonen ombouwt tot spits dat die best fijn is (fijner dan Matavz in elk geval).
El Hamdaoui vind ik ook niks, maar Sigi is wel 1 van de beste Eredivisie spitsen in FUT. Suk (ingame aka Bassie) is ook nicequote:
El Ahmadi en Clasie verdienden het meer om een IF te krijgen. Maar goed...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Excuse my Parkinsons
Maar waar het op neerkomt is dat wij niet mogen lobbyen voor een speler die misschien in onze teams past, omdat jij een goede gouden spits nodig hebt voor jou team.
[..]
Staat in de OP
Ik ben geen Ajacied .... Maar een betere gouden spits in de eredivisie heb je niet dan El hamdaoui en bovendien zet je toch altidore die fucking duurder is dan el hamdaoui en sigthorsson samen of je haalt fernandez ook een goede optie...quote:
Jah inderdaad, Clasie, Bony, Narsingh, R. Sneijder etc allemaal IFquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
El Ahmadi en Clasie verdienden het meer om een IF te krijgen. Maar goed...
jij kan ook lobbyen hoor, wij hoeven toch niet alles voor je te doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef Apekoek het volgende:
Maar toegegeven het was niet het weekend van de topspitsen, hopelijk kunnen jullie dan volgende keer lobyen wanneer er 1 opstaat. Want eredivisie gold is echt te matig.
Gozer het is de eredivisie en niet BPL bovendien heeft el hamdaoui heeft bij mij in 50 wedstrijden 42 goals gemaakt en dat is niet slecht aangezien mertens en Suljemani bij mij ook veel scoren...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:17 schreef DutchSL het volgende:
Hammie heeft 56 headingook een absolute no go.
Mutu zit toch niet in FUT?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb ook een nieuw team.Genaamd CokeSniffers, plaatje volgt.
Zucht. Prima dat jij hem fijn wilt spelen, maar dat maakt hem nog niet de beste.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gozer het is de eredivisie en niet BPL bovendien heeft el hamdaoui heeft bij mij in 50 wedstrijden 42 goals gemaakt en dat is niet slecht aangezien mertens en Suljemani bij mij ook veel scoren...
Rodallega dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Team CokeSniffers.Alleen RB moet ik nog even bedenken.
P.s. Falcao vind ik een kutspeler.Die zilveren gast is eigenlijk CF maar ik had nog CF-ST kaartje liggen en hij heeft 5-star skills.
Die zilver Moreno is tien keer beter.quote:
Toivonen vind ik bagger waar je hem ook zet speel 4-3-2-1 en mijn 3 middenvelders zijn Erikssen - Strootman en Wijnaldum beter kan je niet hebben, Janssen heb ik ook maar die vind ik maar niks net als siem de jong....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zucht. Prima dat jij hem fijn wilt spelen, maar dat maakt hem nog niet de beste.
Hij is langzamer dan vrijwel alle alternatieven, een matige passer en een dramatische kopper. Het enige wat hij kan is goed dribbelen (maar zonder snelheid is het voordeel daarvan ook gelijk beperkt) en schieten.
Er zijn spitsen of CAM's die je kunt ombouwen die maar iets minder schieten, maar wel sneller zijn, wel kunnen koppen en veel beter in de passing zijn.
Luuk de Jong en Toivonen zijn bv. iets mindere dribbelaars en schot, maar wel iets sneller en veel betere passers en koppers.. zeker juist als je met buitenspelers als Mertens speelt is het belangrijk om een fatsoenlijk aanspeelpunt te hebben.
Lezen is een kunst zeg. Ik noem Luuk de Jong en Toivonen (als ST niet als CAM, dan zijn beter betere alternatieven ja) niet omdat ze (marginaal) sneller zijn, maar omdat ze veel beter kunnen passen en koppen.. zo komen je buitenspelers ook veel beter tot hun recht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toivonen vind ik bagger waar je hem ook zet speel 4-3-2-1 en mijn 3 middenvelders zijn Erikssen - Strootman en Wijnaldum beter kan je niet hebben, Janssen heb ik ook maar die vind ik maar niks net als siem de jong....
Bovendien voorin heb ik geen snelheid nodig voor een ST naast El Hamdaoui met Suljemani en Mertens zit ik altijd goed voorin
Hoevaak scoor jij een goal door te koppen en hoevaak door te schieten met een spits?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lezen is een kunst zeg. Ik noem Luuk de Jong en Toivonen (als ST niet als CAM, dan zijn beter betere alternatieven ja) niet omdat ze (marginaal) sneller zijn, maar omdat ze veel beter kunnen passen en koppen.. zo komen je buitenspelers ook veel beter tot hun recht.
Maar je moet uiteraard doen wat je zelf wilt.
Zucht, wat ben jij vermoeiend zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoevaak scoor jij een goal door te koppen en hoevaak door te schieten met een spits?!
Staat er ook voor 800 BIN op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef vandermar het volgende:
Iemand een bronzen noorse RB kopen? 1.3k BIN
91 pace btw
Wat een mongool, beetje onder de waarde er op zetten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Staat er ook voor 800 BIN op.
De waarde is 45 coins ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een mongool, beetje onder de waarde er op zetten.
Niet echt, het hangt ook wel af van de andere stats en de formatie. Niemand zal een bronzen pace RB kopen in een formatie met 3 at the back. Dus die zijn al waardeloos. Wat ook niet voor hem spreekt is dat hij Noors is en in een Scandinavische league speelt. Niemand maakt zulke teams.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:56 schreef vandermar het volgende:
Neerare bronzen pace beest is money.
4-4-2quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet echt, het hangt ook wel af van de andere stats en de formatie. Niemand zal een bronzen pace RB kopen in een formatie met 3 at the back. Dus die zijn al waardeloos.
Wat ook niet voor hem spreekt is dat hij Noors is en in een Scandinavische league speelt. Niemand maakt zulke teams. Je kunt het beste in Engelse pace-hoertjes gaan handelen.quote:
Ninja editquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat ook niet voor hem spreekt is dat hij Noors is en in een Scandinavische league speelt. Niemand maakt zulke teams. Je kunt het beste in Engelse pace-hoertjes gaan handelen.
Lijkt mij wel, toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:56 schreef DutchSL het volgende:
Is er nog een happy hour vanavond als de nieuwe TOTW uit komt?
Dus ik denk het niet eigenlijk, later in de week welilcht.quote:TheRealGraoully Christophe Labrune
More Info on #HappyHour later this week.
16 hours ago
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:17 schreef Silvanovisch het volgende:
Nog meer leedvermaak: Mijn account is door EA op elk spel van hun gebanned.
Geen battlefield 3 voor mij dus.
Thou shall not cheatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:17 schreef Silvanovisch het volgende:
Nog meer leedvermaak: Mijn account is door EA op elk spel van hun gebanned.
Geen battlefield 3 voor mij dus.
True, ik klaag ook niet.. Heb er alleen niet echt misbruik van gemaakt.. (3000 coins/4pakjes ofzo, like wow) Er zijn mensen die 250.000 coins er aan hebben verdiend, en de markt inderdaad verneukt hebben.. 'Tis inmiddels wel gepatched en iedereen is gebanned, dus de markt zal inmiddels wel weer normaal zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Kan er niks aan doen maar dit is gewoon boontje-loontje. Door die pack glitch is de markt voor de normale spelers in één klap verneukt. FUT is daardoor nu ook bijna geen zak meer aan.
Ik ga mijn laatste 360 punten ook maar verneuken. Wanneer de COD mappacks kopen maar nieuwe er op zetten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mwa, ga misschien wel twee pakjes kopen voor Ronaldo.En dan heb ik nog twee gratis packs van November. Dus 4 voor Ronaldo.
Super snelle goede golds zijn niets meer waard.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:24 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
True, ik klaag ook niet.. Heb er alleen niet echt misbruik van gemaakt.. (3000 coins/4pakjes ofzo, like wow) Er zijn mensen die 250.000 coins er aan hebben verdiend, en de markt inderdaad verneukt hebben.. 'Tis inmiddels wel gepatched en iedereen is gebanned, dus de markt zal inmiddels wel weer normaal zijn?
Geen economie gaan doen, gast.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:24 schreef Silvanovisch het volgende:
True, ik klaag ook niet.. Heb er alleen niet echt misbruik van gemaakt.. (3000 coins/4pakjes ofzo, like wow) Er zijn mensen die 250.000 coins er aan hebben verdiend, en de markt inderdaad verneukt hebben.. 'Tis inmiddels wel gepatched en iedereen is gebanned, dus de markt zal inmiddels wel weer normaal zijn?
wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef DutchSL het volgende:
Die pack glitch was alleen op de X-Box toch?
Heb ik blijkbaar gemist, vertel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tijd geleden al, die pack glitch.
Inderdaad, leuk om te zien dat we duidelijk invloed kunnen hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Het is al eerder besproken hier, maar mbt de IF Djuricic discussie in dit topic:
Hier is na overleg met een paar mensen hier voor gekozen. Hij speelde best goed en scoorde in een weekend zonder echte uitblinkers. Het was dus een perfecte kans om te PROBEREN om hem IF te krijgen. Het merendeel hier heeft ook een silver Eredivisie team en vorig jaar was zijn kaart echt geweldig.
Verdiende hij echt die plek? Vast niet, maar wat boeit dat..zonder lobby waren er geen Eredivisie IF's deze week, dus dat hebben we toch maar mooi voor elkaar gekregen. Volgende week proberen we het bij de volgende en als je ideeën hebt moet je die gewoon hier posten en mee lobbyen, maar om een spits IF te krijgen zijn er zeker 2 goals of meer nodig
Een paar homo's konden onbeperkt pakjes openen door een glitch en zo veel coins verdienen. Dit resulteerde in veel te veel kaarten op de markt en dus een lagere prijs. De glitchers zijn inmiddels gebandquote:
Silver eredivisieteam rockt iddquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Het is al eerder besproken hier, maar mbt de IF Djuricic discussie in dit topic:
Hier is na overleg met een paar mensen hier voor gekozen. Hij speelde best goed en scoorde in een weekend zonder echte uitblinkers. Het was dus een perfecte kans om te PROBEREN om hem IF te krijgen. Het merendeel hier heeft ook een silver Eredivisie team en vorig jaar was zijn kaart echt geweldig.
Verdiende hij echt die plek? Vast niet, maar wat boeit dat..zonder lobby waren er geen Eredivisie IF's deze week, dus dat hebben we toch maar mooi voor elkaar gekregen. Volgende week proberen we het bij de volgende en als je ideeën hebt moet je die gewoon hier posten en mee lobbyen, maar om een spits IF te krijgen zijn er zeker 2 goals of meer nodig
Die wordt vast goud dan. En dan moet Marcelo eerst eens goed spelenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Silver eredivisieteam rockt idd
Eerst volgende keer dat altidore goed en scoort speelt nog een keerverder lijkt me Marcello if wel wat. Goede cv's zijn toch schaars in silver
Of if Fernandez lijkt me ook erg leuk, dan wordt Eredivisie echt een pace hoeren paradijsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die wordt vast goud dan. En dan moet Marcelo eerst eens goed spelen
Eigenlijk wil je een speler van rond de 70 dan IF hebben denk ik, wordt hij zeker 74.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Of if Fernandez lijkt me ook erg leuk, dan wordt Eredivisie echt een pace hoeren paradijs
Fernandez is 69 met 88 pace erg leuk dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je een speler van rond de 70 dan IF hebben denk ik, wordt hij zeker 74.
IF Douglas zoals vorig jaar zou wel baas zijn
Perfect inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Fernandez is 69 met 88 pace erg leuk dus
jammer dat ie dat niet is in het echtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:16 schreef vandermar het volgende:
IF de Vrij? Is nu al een heel aardige verdediger in FUT.
IF Janmaat
Kon afgelopen weekend dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat ie dat niet is in het echt![]()
Nee serieus, om een IF verdediger te krijgen moet je op zn minst clean sheet halen tegen een betere tegenstander of scoren
Nee, hij scoordequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat je nu zegt is dat Ajax een betere tegenstander is haha
Hoe willen ze dat berekenen?quote:
Alleen als je er coins bij doetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat berekenen?
Als ik Pique wissel voor Xavi (ik noem maar wat), dan kunnen ze daar geen 5% van af halen
Met spelers is het ook wel vrij logisch dat je er geen 5% kan afhalenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef DutchSL het volgende:
Nee ok, met coins is ook logisch natuurlijk.
Ultra attacking --> Team pressing werkte niet? Dat voldoet meestal wel bij mij, komen dan 6 man tegelijkertijd insprinten, meestal raken ze dan in paniek..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
Net twee potjes gespeeld met mn eredivisie team maar wat kom je dan een zielige mensen tegen zeg. Gadverdamme![]()
Net ook zo'n kerel komt 2-0 voor. Ik maak de 2-1 gaat ie achterin rondtikken in de 50e minuut. Volgens mij heeft ie nog steeds niet door dat ik mn controller heb weggelegd en hij tegen de ai speelt
Niet eens geprobeerd. Als het zo moet dan hoeft het voor mij al niet meer. Ik ga m'n tijd niet verspillen aan zo'n 14jarige pukkelpuber uit de tokkiewijken van engeland.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ultra attacking --> Team pressing werkte niet? Dat voldoet meestal wel bij mij, komen dan 6 man tegelijkertijd insprinten, meestal raken ze dan in paniek..
Daar heb ik om eerlijk te zijn nog nooit last van gehad. Je zou ook gewoon een andere speler onderuit kunnen halen = vrije trap en als je geluk hebt dan verspeelt hij die.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
Net twee potjes gespeeld met mn eredivisie team maar wat kom je dan een zielige mensen tegen zeg. Gadverdamme![]()
Net ook zo'n kerel komt 2-0 voor. Ik maak de 2-1 gaat ie achterin rondtikken in de 50e minuut. Volgens mij heeft ie nog steeds niet door dat ik mn controller heb weggelegd en hij tegen de ai speelt
Loop je nou te zeiken gewoon pressie voeren zoals toefjes zegt, werkt altijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet eens geprobeerd. Als het zo moet dan hoeft het voor mij al niet meer. Ik ga m'n tijd niet verspillen aan zo'n 14jarige pukkelpuber uit de tokkiewijken van engeland.
14-Jarige pukkelpubers uit de tokkiewijken van Engeland zijn juist het leukste om te vernederen! Je weet gewoon dat ze gaan pino-ragen totdat moeder schreeuwt dat ze stil moeten zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet eens geprobeerd. Als het zo moet dan hoeft het voor mij al niet meer. Ik ga m'n tijd niet verspillen aan zo'n 14jarige pukkelpuber uit de tokkiewijken van engeland.
Als ik een 'slecht' team tegenkom denk ik al bij mezelf: Ohh shit. Het lijkt wel alsof chemistry tussen de teams wordt omgewisseld ofzo...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 02:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Sjesus, had net echt weer een potje welke je deed twijfelen aan een handicap. De wedstrijd ervoor win ik met 6-0 van een team met echt goede spelers. Nu speelde ik tegen zilveren pace gasten uit de BPL. De 1e helft lukt echt niets bij mij. De simpelste passes gaan niet meer goed en hij komt dan in de 45e minuut op een 1-0 voorsprong.
Jou neem ik niet eens serieusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Loop je nou te zeiken gewoon pressie voeren zoals toefjes zegt, werkt altijd.
Jammer van die twee blankenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:29 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eGPFNzR5bbNU9
Mooi. Ik ga voor een mix, die bizarre silvers kan ik niet negerenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:29 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eGPFNzR5bbNU9
Vind je Clichy niet fijn spelen? Bij mij doet ie t prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:51 schreef StijnDa het volgende:
Toch Evra maar gekocht voor mijn Franserts. Stond eerst Clichy.
[..]
Viel mij ook al op
7500, zoals je zelf ook had kunnen checkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Mooi. Ik ga voor een mix, die bizarre silvers kan ik niet negeren
Wat heb je betaald voor Oduro?
7,5K dat is wel een goede deal. 10K is hij meestal wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Mooi. Ik ga voor een mix, die bizarre silvers kan ik niet negeren
Wat heb je betaald voor Oduro?
Jawel, maar ik ga toch maar voor de allround sterkere Evra. nadeel is dat Evra wel 8 punten langzamer is, vrij veel, maar mijn backs komen zelden op om een voorzet te geven dus het zou alleen van pas komen als ik achter een snelle spits aan moet. Dan ga ik toch voor de verdedigend, in de lucht en qua kracht sterkere Evraquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vind je Clichy niet fijn spelen? Bij mij doet ie t prima.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
7500, zoals je zelf ook had kunnen checken
Als ik em in een pakje krijg is ie voor 30 k van jouquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou ik heb 57k bij elkaar gespaard. Dat zou toch wel genoeg moeten zijn voor Boateng.
Gaat echt bizar lekker de laatste tijd. Denk dat ik de laatste 20 potjes er maar 1 heb verloren...
Nee, als je dat tijdens de wedstrijd instelt is het de wedstrijd daarna weer terug naar de beginopties.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Kun je tijdens FUT eigenlijk custom tactics gebruiken?
ik moest laatst wel tegen hem. ik vond hem echt bizar goed! pace van 80 als ik me niet vergis en hij was ook redelijk sterk. als je het geld ervoor hebt zou ik hem kopen als ik jou was!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:04 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand met Luc Castaignos gespeeld?! Indruk etc?!
Creditcard, paypal, of internet geloof ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe fix je die microsoft points? Zie net dat ik een financiele meevaller heb dus wil misschien eens wat pakjes zo halen
Uhmm je hebt zon site waar ik het bestel online, ik weet niet of je internetbankieren hebt maar dan betaal je met ideal en heb je code binnen 30 sec op je mail en op de pagina zelf, heeft elke keer gewerkt bij mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe fix je die microsoft points? Zie net dat ik een financiele meevaller heb dus wil misschien eens wat pakjes zo halen
Haha, ja, ik heb al mn trade profit in mn BPL squad gegooid. Ben wel klaar met het traden. Even een maandje hard gewerkt, en een heel jaar plezier vanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef DutchSL het volgende:
Zo, ik heb in 1 dag mijn aankopen van Casillas en Mascherano weer terug verdiend
Trade profit: 732.832
Club value: 20.796.275
Op beide leaderboards veruit het hoogste van mijn lijst (Toefjes had altijd meer trade profit, maar die is hard achteruit gegaan de afgelopen dagen)
Hopelijk kan ik me een beetje inhouden vanavond en de winst niet te veel verkwanselen aan pakjes
Skillful, wendbaar en goede finisher.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:04 schreef BDIL het volgende:
Wachten totdat de tegenstander weggaat of je xbox uitzetten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:26 schreef BDIL het volgende:
Wat moet je doen als je scherm blijft staan bij de opstelling ?! Muziek hoor je nog en dat laden draait nog ?!
Haha dat vroeg hij mij ook had em dat verteld is ie weggegaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wachten totdat de tegenstander weggaat of je xbox uitzetten.
Denk max 5 ofzo man kijk hoeveel er normaal zijn en dan zie je dat er na 1 maand wel heel weinig rondlopen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:31 schreef StijnDa het volgende:
Half uurtje tot IFCR7 releaseZal hem er proberen uit te halen.
Hoeveel zullen er gereleased worden in één week? Stuk of 10?
Veel meer joh. Blijkbaar zijn er meer dan 130 unieke IF Lampards verkocht op de xbox markt en die kaart is al behoorlijk rare.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denk max 5 ofzo man kijk hoeveel er normaal zijn en dan zie je dat er na 1 maand wel heel weinig rondlopen...
In welke pakjes kan je em krijgen elke of alleen die jumbo en die 7,5 k pack?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Veel meer joh. Blijkbaar zijn er meer dan 130 unieke IF Lampards verkocht op de xbox markt en die kaart is al behoorlijk rare.
Toch wel een stuk of 20-40 omdat iedereen nu als een gek pakjes gaat openen
IF Messi had een top van 6 verkopen op 1 dag. Stuk of 10 zou wel kunnen, maar 30 ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Veel meer joh. Blijkbaar zijn er meer dan 130 unieke IF Lampards verkocht op de xbox markt en die kaart is al behoorlijk rare.
Toch wel een stuk of 20-40 omdat iedereen nu als een gek pakjes gaat openen
Alle pakjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
In welke pakjes kan je em krijgen elke of alleen die jumbo en die 7,5 k pack?!
IF Messi was alleen op de WebApp beschikbaar en 2 dagen op de console tijdens de USA release. De Engelse kids konden geen pakjes openen voor IF Messi dus dat scheeltquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Messi had een top van 6 verkopen op 1 dag. Stuk of 10 zou wel kunnen, maar 30 ook.
Ik ga denk ik als die Happy hour er is 8 van die Jumbo packs halen en kijken of het wat wordt:P Hoop 2 IF:Pquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alle pakjes.
[..]
IF Messi was alleen op de WebApp beschikbaar en 2 dagen op de console tijdens de USA release. De Engelse kids konden geen pakjes openen voor IF Messi dus dat scheelt
Je kan er maar 3 per dagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga denk ik als die Happy hour er is 8 van die Jumbo packs halen en kijken of het wat wordt:P Hoop 2 IF:P
Lol wrm heet het dan Happy Hourquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan er maar 3 per dagBovendien zou je met 1 IF al blij mogen zijn
![]()
Tijdens die zogenaamde happy hours heb je volgens mij dubbel zoveel kans op een IF.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lol wrm heet het dan Happy HourJe kan nu ook al Jumbo Packs halen
Dat zijn geen skillsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:53 schreef BDIL het volgende:
Net mijn Silver Eredivisie team af en ze spelen ongelooflijk lekker: 4-5-1 Formatie
Velthuizen - Rosales - Marcelo - Vlaar - Poulsen - Anita - Overtoom - Serrero - Cabral - Beerens - Sightorsson
Echt niet te geloven dat Silvers zo goed konden spelen, een team met veel pace goede dribbel en schot, je rent laat sprinten los en kapt zo langs je man![]()
Maar waarom zou ik roulette doen als ik zie dat ik zo langs kan lopenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zijn geen skills
Skills is met trucje langs de tegenstander. Als hij zich uit laat kappen is hij bedroevend slecht. LT + RT dan heb je niets aan uitkappen.
Als het werkt, lekker belangrijk. LAatst ook zon tegenstanders, heeft wel 50 truckjes gedaan. Alleen ik maakte 4 goals met mn recht-toe-recht-aan voetbal., hij 1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zijn geen skills
Skills is met trucje langs de tegenstander. Als hij zich uit laat kappen is hij bedroevend slecht. LT + RT dan heb je niets aan uitkappen.
Ja, beste zilveren Nederlandse spits, ik denk nog beter dan veel gouden spitsen. Lekker snel, behoorlijk skills en ook een erg fijn schot.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:04 schreef BDIL het volgende:
Cabral, Beerens & Serero zijn toch echt 4*-skillers hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik roulette doen als ik zie dat ik zo langs kan lopenIk kan het wel maar simpel spelen zonder skillers is echt effectief ( geen van me spelers heeft 4+ skills dagt ik...)
IF?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:02 schreef Confetti het volgende:
1 pakje geopend en direct die 95 pace gozer Doumbia ofzo
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:02 schreef Confetti het volgende:
1 pakje geopend en direct die 95 pace gozer Doumbia ofzo
PS3 nu de eerste met 500K starting.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, volgens mij de 1e die gepulled werd..200k BIN maar niemand hapt
1e 3 gaan er altijd veeel te hoog uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand heeft gewoon al 100k op Boateng geboden..
twitter:YAK_TONG twitterde op woensdag 26-10-2011 om 19:12:49@TheRealGraoully ARE YOU KIDDING ME!!! I saw Rolando flash on the screen and i went crazy, then i saw it was Rolando, not Ronaldo
reageer retweet
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:YAK_TONG twitterde op woensdag 26-10-2011 om 19:12:49@TheRealGraoully ARE YOU KIDDING ME!!! I saw Rolando flash on the screen and i went crazy, then i saw it was Rolando, not Ronaldo
reageer retweet
![]()
![]()
Alsof jij niet al om komt in de coins.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, volgens mij de 1e die gepulled werd..200k BIN maar niemand hapt
Zeker 5kquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:20 schreef vandermar het volgende:
Essien voor 13,75K, valt nog wel wat winst uit te halen of niet?
50% dacht ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:24 schreef Spierpijn888 het volgende:
Tot hoeveel % gaat die 'bonus' van managers bij contracten voor spelers?
Geen scooterverzekering, KUT AMBTENAAR DIE ZONDER EMOTIE ZOMAAR EEN BOETE UITSCHRIJFT VAN 310 EURO ZONDER WAARSCHUWING NU KAN IK ZEKER 10 MAANDEN LANG GEEN PACKS KOPEN!!!!!!!!quote:
PINORAGE!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Geen scooterverzekering, KUT AMBTENAAR DIE ZONDER EMOTIE ZOMAAR EEN BOETE UITSCHRIJFT VAN 310 EURO ZONDER WAARSCHUWING NU KAN IK ZEKER 10 MAANDEN LANG GEEN PACKS KOPEN!!!!!!!!
Over 10 maanden spelen we de demo van fifa 13quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Geen scooterverzekering, KUT AMBTENAAR DIE ZONDER EMOTIE ZOMAAR EEN BOETE UITSCHRIJFT VAN 310 EURO ZONDER WAARSCHUWING NU KAN IK ZEKER 10 MAANDEN LANG GEEN PACKS KOPEN!!!!!!!!
fietsen is goed voor je.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Amsterdam binnenstand met OV of Auto
Gast dat je uberhaupt zonder verzekering rond rijdt is al erg genoeg, je bent een gevaar voor jezelf en voor andere bij een ongeval... Sluit maar een af voordat dalijk iets gebeurd en de claim zo hoog is dat je echt in de problemen zit...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:27 schreef Santello het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:27 schreef Santello het volgende:
[..]
netjesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:32 schreef vandermar het volgende:
4k winst op Essienhad voor 18K BIN er op gezet. Was een CDM in 4-4-1-1 formatie
240quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
hoeveel MS points kost zo'n jumbopack?
240quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:33 schreef Dudeweiser het volgende:
hoeveel MS points kost zo'n jumbopack?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |