Om de week een weekbreakquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:56 schreef Inkomen het volgende:
AircoDe hele dag verkouden zijn
. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Tjonge hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:56 schreef Inkomen het volgende:
Ik denk dat deze topic maar even op z'n inkomen gekort moet worden.
HAHAHA.
ja, maar geen zin inquote:Op woensdag 26 oktober 2011 06:19 schreef Saisai het volgende:
moet die OP niet eens een update krijgen? de helft doet niet
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef nietzman het volgende:
99% van de Nederlandse olifanten worden trouwens bezit door 1% van de bevolking.
Wanneer was dit?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Er lopen olifanten door de stad.
[ afbeelding ]
Ik driekwart maand.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:57 schreef ShiningStar het volgende:
Aan het einde van mijn geld heb ik altijd nog een stukje maand over.
Zo'n vijf minuten voor ik het postte.quote:
Waarschijnlijk is iedereen er uitgekomen, wel sprake van iemand met twee gebroken benen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
Het is nog even afwachten of iedereen er op tijd is uitgekomen. De brand is inmiddels geblust.
Zijn verhuisd naar het Waagplein hèquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo even weer kijken hoe druk #occupygroningen is
Zozo, even uit de wind gaan zitten zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zijn verhuisd naar het Waagplein hè
Neh, ze hebben even plaats gemaakt voor Groningsch Peil.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zozo, even uit de wind gaan zitten zeker
Geen gewonden volgens de brandweer: https://twitter.com/#!/BRWGroningen/status/129323905373577216quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is iedereen er uitgekomen, wel sprake van iemand met twee gebroken benen.
Ja, meisje met gebroken benen bleek die al voor de brand gebroken te hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef toenie het volgende:
[..]
Geen gewonden volgens de brandweer: https://twitter.com/#!/BRWGroningen/status/129323905373577216
En dan extra huur moeten betalen, omdat de huurbaas ze verdenkt van roken op hun kamer!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:09 schreef ShiningStar het volgende:
2 vriendinnen van mij wonen daar en hebben drie uur buiten moeten wachten vannacht.. Gelukkig alleen een naar rook stinkende kamer nu.
Ja, waar was dat? Ik hoorde ook nogal wat rumoer buiten (en binnen).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:25 schreef Catch22- het volgende:
wat een kankerherrie gisternacht zeg.
Ja, die sprong meteen uit het raam toen ze de vlam in de pan had.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, meisje met gebroken benen bleek die al voor de brand gebroken te hebben
Draaide jij nu zaterdag in simplon offuh?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, die sprong meteen uit het raam toen ze de vlam in de pan had.
Nop. Twee vrienden van me.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Draaide jij nu zaterdag in simplon offuh?
Waar staan ze, op de grote markt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:23 schreef Saisai het volgende:
ik vind die gasten van occupy helden. geef toe, er moet iets veranderen. vind het juist des te stoerder dat ze daar met vier tentjes staan. met een heel leger is het toch veel minder eng?
Bij de ABN Amro bank, Grote Markt, tegenover de Martinitoren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar staan ze, op de grote markt?
Yup. Als je vanuit de Oude Eb de Grote Markt op zou fietsen rij je eroverheen, zeg maar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar staan ze, op de grote markt?
Daar zijn ze weg- de tentjes staan nu op het plein.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de ABN Amro bank, Grote Markt, tegenover de Martinitoren.
Ow. ff webcam pakken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Daar zijn ze weg- de tentjes staan nu op het plein.
Ik ben 'niet werkend rechts tuig', wat moet ik nou gaan doen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:20 schreef Saisai het volgende:
En dat "niet werkend links tuig" neemt het wel op voor werkende mensen zoals ons. (met mn flutbaan)
Negatieve gedoe en geridiculiseer altijd.Mensen belachelijk maken is ook veel gemakkelijker dan je in hun proberen te verplaatsen. of afvragen wat hun beweegt
Dan ga ik vanavond effe kijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de ABN Amro bank, Grote Markt, tegenover de Martinitoren.
Wel goed kijken, je ziet ze zo over het hoofdquote:
met een blik bier voor je huis gaan zitten en klagen, zonder zelf actie te ondernemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ben 'niet werkend rechts tuig', wat moet ik nou gaan doen?
Misschien mogen ze de tent van Groningsch Peil overnemen als die klaar zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:03 schreef Catch22- het volgende:
Met je kuttentje voor de ABN Amro in groningen zitten gaat ook niet helpen hoor.
Dat mochten ze willen, dat ze zo'n spektakel hadden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:43 schreef Catch22- het volgende:
Is dat een soort gouden pijl maar dan nep?
Inchecken dácht ik...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Moet je in de bussen van Arriva eigenlijk al inchecken met je ov-chipkaart of hoef je em alleen te laten zien?
Ja Qliner is toch Arriva?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inchecken dácht ik...
Alhoewel: bussen van Arriva?!
Ow. Zo.quote:
Qliner is niet aan één bedrijf gebonden. Hier in het Noorden is het 'gewoon' van Qbuzz, maar de lijn Leeuwarden - Alkmaar is van Conexxion.quote:
En Arriva heeft nog 4 lijnen waarop Qliners rijdenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Qliner is niet aan één bedrijf gebonden. Hier in het Noorden is het 'gewoon' van Qbuzz, maar de lijn Leeuwarden - Alkmaar is van Conexxion.
NS hoeft het nog steeds niet met studenten OVquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
Het is nu in heel Nederland inchecken, op enkele treintrajectjes verderop in het land na.
Uiteraard kun je ook nog kaartjes bij de chauffeur kopen en voor de trein papieren kaartjes uit de automaat.
NS ook. pin me er niet op vast, maar volgens mij is het bij de NS vanaf 1 november ook verplichtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:54 schreef loecje het volgende:
[..]
NS hoeft het nog steeds niet met studenten OV
Arriva trein dan weer wel. zelfs als je gratis reist.
Dattumquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NS ook. pin me er niet op vast, maar volgens mij is het bij de NS vanaf 1 november ook verplicht
Er tegenaan houden en niet bewegen. Dan doet 'ie het altijd in 1xquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik check gewoon altijd in, NS of Arriva en in de bus uiteraard ook! Maar de check paaltjes van Arriva reageren wel een stuk slechter als die van de NS. Bij NS doet 'ie het altijd in 1 x, maar bij Arriva moet ik soms wel 4 x scannen.
3 chipkaartenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef loecje het volgende:
3x ingecheckt kan niet. als je binnen paar min nog een keer wilt inchecken zegt dat ding dat je al bent in-/uitgecheckt.
Ik denk dat het zo is dat vervoerders na verloop van studenten-OV de student een aanbieding doet om met korting op het bepaalde traject te reizenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef toenie het volgende:
Ik vind dat vervoerders studenten niet meer moeten verplichten om in- en uit te checken. Ik zie het vanzelf gebeuren dat men van die gegevens gebruik gaat maken, om toekomstige studenten alleen nog maar een traject-abonnement aan te bieden...
En twee gratis treinkaartjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb er zo'n ouderwetsche voordeelurenkaart aan over gehouden
Ook die jaren gaan een keer op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:27 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb met een 0-lening nog drie jaar OV extra
Je zus is wel lekker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoppa. Zo maar even cerror en mijn album op Spotify.
http://open.spotify.com/album/06tM9xd2UBHKzA4IXoxNXv
toch maar doen, want dan gaat het vanzelf weer overquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:14 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Mijn voet slaapt. Dat trekt altijd helemaal door naar mijn bovenbeen dat ik er niet meer van kan lopen
Strak plan.quote:
wow dat ownt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef PteV het volgende:
"EELDE - Groningen Airport Eelde krijgt een lijndienst naar Barcelona. Twee keer per week kan met een Airbus 320 naar de luchthaven El Prat van de Catalaanse hoofdstad worden gevlogen.
De vluchten worden uitgevoerd door prijsvechter Vueling. Eind april is de eerste vlucht vanaf Eelde."
http://rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=104662
Mogen ze de start en landingsbaan wel wat groter makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef PteV het volgende:
"EELDE - Groningen Airport Eelde krijgt een lijndienst naar Barcelona. Twee keer per week kan met een Airbus 320 naar de luchthaven El Prat van de Catalaanse hoofdstad worden gevlogen.
De vluchten worden uitgevoerd door prijsvechter Vueling. Eind april is de eerste vlucht vanaf Eelde."
Zijn ze mee bezig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Mogen ze de start en landingsbaan wel wat groter maken
Volgens mij waren daar heel veel discussies over, omdat het meer overlast zou geven ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig.
Deden ze dat niet, Transavia.com vliegt toch ook met 737 naar Middellandse bestemmingen?
dat wordt toch steeds tegengehouden door een handjevol mensenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Mogen ze de start en landingsbaan wel wat groter maken
Nee, als je doelt op het huren van een appartement of zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:55 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig of de gemeente Groningen studiefinanciering ziet als inkomen? Kan het op de site niet echt vinden en kan pas vanaf maandag bellen natuurlijk
http://xyce.bandcamp.comquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:45 schreef Jesse_ het volgende:
Doe mij eens een portable versie van spotify, dan wil ik ook wel luisteren
http://www.groningenairport.nl/actueel/baanverlenging/quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Volgens mij waren daar heel veel discussies over, omdat het meer overlast zou geven ofzo
Nee, voor kwijtschelding van mijn afvalstofheffingen. Als ik mijn studiefinanciering erbij invul heb ik er geen recht op, vul ik het niet in heb ik wel recht op kwijtschelding.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, als je doelt op het huren van een appartement of zo.
Vroegah, ben ik nog met Iberia van Eelde naar Barcelona geweest. Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef PteV het volgende:
stufi werd in het verleden niet als inkomen gezienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Nee, voor kwijtschelding van mijn afvalstofheffingen. Als ik mijn studiefinanciering erbij invul heb ik er geen recht op, vul ik het niet in heb ik wel recht op kwijtschelding.
Ook echt net hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 07:30 schreef ibaneX het volgende:
Die reclame's ook altijd; men spreekt dan over "Groninger airport eelde", dit ligt verdomme in Drenthe
Dat maakt toch niet uit of het nou 5 meter van de grens ligt of 5 kilometer, het ligt er binnenquote:
Door de gemeente? Zou top zijn, want anders moet ik alles zelf betalen. Bij het aanvragen zag ik wel dat je de papieren van je laatste studiefinanciering wel moet meesturen, maar er staat nergens duidelijk of dit moet meetellen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
stufi werd in het verleden niet als inkomen gezien
Bel je de gemeente morgen even op. Heb je direct een nuttig antwoordquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Door de gemeente? Zou top zijn, want anders moet ik alles zelf betalen. Bij het aanvragen zag ik wel dat je de papieren van je laatste studiefinanciering wel moet meesturen, maar er staat nergens duidelijk of dit moet meetellen.
Was ik ook van plan maar deed alvast wat researchquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bel je de gemeente morgen even op. Heb je direct een nuttig antwoord
Pepernotenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef ShiningStar het volgende:
Lekker Obese kijken terwijl ik zelf pepernoten zit te schransen, de ironie
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen voor werk naar Rotterdam en daaromheen. Hele auto volhangen met FC Groningen-zooi
Ik had echt, geheel toevallig ivm een ander onderwerp iemand van Arriva, die bij de afhandeling hiervan betrokken was, aan de lijn vanmiddag en die vertelde dat, omdat het dicht bij het spoor is gebeurd, eerst iemand van ProRail naar de locatie moet om te beoordelen of alles heel is en de treinen veilig verder kunnen. Dat duurt dus blijkbaar evenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://112groningen.nl/Gr(...)erkeer-gestremd.html
Wat is dit nu weer dan? Doordat een busje tegen een hoogtebeveiliging aanrijdt wordt maar gelijk het gehele treinverkeer tussen Groningen en Nieuweschans stilgelegd?!
Ik weet niet óf deze zin klopt, maar persoonlijk vind ik hem vrij lang.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had echt, geheel toevallig ivm een ander onderwerp iemand van Arriva, die bij de afhandeling hiervan betrokken was, aan de lijn vanmiddag en die vertelde dat, omdat het dicht bij het spoor is gebeurd, eerst iemand van ProRail naar de locatie moet om te beoordelen of alles heel is en de treinen veilig verder kunnen. Dat duurt dus blijkbaar even
Ik vind 'm mooiquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet niet óf deze zin klopt, maar persoonlijk vind ik hem vrij lang.
Foutloos is het niet hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooien hij lijkt nog te kloppen ook
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ehh, had je die er zelf op laten staan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Overigens iets minder "" , ik rook net ineens een wat branderige lucht vanuit de keuken komen. Even kijken maar, en ja hoor, stond weer een pan eten op het vuur
![]()
Inhoud en pan beide zwartgeblakerd
![]()
Iemand tips om de pan weer "schoon" te krijgen?
in de weer met cif of een vergelijkbaar middel en schuursponsjes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Overigens iets minder "" , ik rook net ineens een wat branderige lucht vanuit de keuken komen. Even kijken maar, en ja hoor, stond weer een pan eten op het vuur
![]()
Inhoud en pan beide zwartgeblakerd
![]()
Iemand tips om de pan weer "schoon" te krijgen?
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:16 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ehh, had je die er zelf op laten staan?
Ik was hard aan het editen, overzicht raakte ik kwijtquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer dan!quote:
Ik heb leukere cracktros gehoord, maar niet slechtquote:
Bij mij om de hoek, woon op bleekveldquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:39 schreef Inkomen het volgende:
Heb je zo ineens brandweerwagens voor de deur staan voor de overburen.
Grappig, nog een FOK!ker in de buurt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:47 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek, woon op bleekveld
Ja volgens mij viel het wel mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:51 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Grappig, nog een FOK!ker in de buurt.
Bewoners waren niet thuis, iedereen lijkt verder ongedeerd te zijn.
Klopt, been there. Bij mij was ook echt alles weg, tot aan de grond. Echt naar is dat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:55 schreef Inkomen het volgende:
Wel een tyfuszooi man, als je huis affikt. Daar word je niet blij van.
Bleekveld is een beetje jammer hoor, hele dunne muurtjes en goedkope bouw. Vind oude huizen ook karakteristieker, nieuwe huizen zijn dan weer beter geisoleerd enzo. Bleekveld zit er dan tussenin, eigenlijk geen van beiden goed voor elkaar. Wel ruim opzich voor het geld, en goede locatiequote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef Renesite het volgende:
Goeie wijk vind ikZou ik prima kunnen wonen
Da's helemaal kut, als alles weg is. Was je wel thuis? Ook als je niet thuis bent - je zou maar terugkomen en er staan allemaal mensen te kijken hoe er rook uit je huis komt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Klopt, been there. Bij mij was ook echt alles weg, tot aan de grond. Echt naar is dat.
Gelukkig dat deze mensen niet thuis waren, het is best een traumatische ervaring als je daarzo middenin zit
Ja ik was thuis, was echt super dichtbij. Zat op mijn kamer 1e verdieping en het was op zolder al flink bezig. (2e verdieping) Echt vet afschuwelijk is datquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Da's helemaal kut, als alles weg is. Was je wel thuis? Ook als je niet thuis bent - je zou maar terugkomen en er staan allemaal mensen te kijken hoe er rook uit je huis komt.
Dàt is pas tyfuszooiquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ja ik was thuis, was echt super dichtbij. Zat op mijn kamer 1e verdieping en het was op zolder al flink bezig. (2e verdieping) Echt vet afschuwelijk is dat
'"Brandweerwagen ramt auto" Dat heb ik dan weer gemist :pquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dàt is pas tyfuszooi. Hoop dat zelf nooit mee te hoeven maken.
Uit de categorie "het zal je maar gebeuren"quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
'"Brandweerwagen ramt auto" Dat heb ik dan weer gemist :p
Amen.quote:
En nu weer koffie.quote:
Ome Telecaster doet niet aan thee.quote:
Ja maar dan probeert iedereen heel hard niet te soggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:50 schreef ShiningStar het volgende:
Tentamens zijn er sowieso... Maar dan is iedereen toch juist in Groningen lijkt me?
Thuisthuis?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben nu in de provincie waar ik vandaan kom
Ik werktequote:Op woensdag 2 november 2011 17:53 schreef Inkomen het volgende:
Oh maar ze wilden gewoon niets zeggendan is het goed hoor
Het doet me niets, ik ga door in vermenigvuldigheid, ik leef door in je autoband in stukken, in de greppel als een parasiet. Hoe dan ook mij krijg je niet klein, ik heb schijt, mij kan het niet verrekken, het deert mij niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef Inkomen het volgende:
Een herfstblad op de weg
Ik rijd er over heen
Zonde
Mijn band, jouw huisquote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het doet me niets, ik ga door in vermenigvuldigheid, ik leef door in je autoband in stukken, in de greppel als een parasiet. Hoe dan ook mij krijg je niet klein, ik heb schijt, mij kan het niet verrekken, het deert mij niet.
Doorgaans noemen we ze Friezen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:30 schreef Inkomen het volgende:
Ach, parasieten zijn ook maar gewoon mensen.
Waarom? Voor een stuiver nog te duurquote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hoe je ze noemt maakt mij niet uit, maar behandel ze alsjeblieft humaan
Mijn stuiver, jouw stuiverquote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom? Voor een stuiver nog te duur
Hangt er van af. Over hoeveel stuks praten we?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom? Voor een stuiver nog te duur
Nou, ik wil niet iedere Fries over een afsluitdijk gooien. Maar een aantal...?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hangt er van af. Over hoeveel stuks praten we?
whaha dat wou ik ook typenquote:Op woensdag 2 november 2011 17:57 schreef Inkomen het volgende:
Ik heb geworkd, met een d want kofschip
gelukkig nietquote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Kennen jullie mensen die bij de Saturn werken in Groningen?
Je moet zeggen, gelukkig wel. Want Saturn medewerkers krijgen 20% korting op hun aankopen. Dus daar wil ik wel gebruik van maken.quote:
Dat is toch een verkapte MediaMarkt, dus daar had je ook naar kunnen vragenquote:Op donderdag 3 november 2011 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Kennen jullie mensen die bij de Saturn werken in Groningen?
ik werk niet bij de pauperwinkelquote:Op donderdag 3 november 2011 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Tenzij jij bij de MediaMarkt werkt, mij het tegendeel bewijst en met 20% korting een iPad2 voor me koopt. Krijg je een Twix.
je bent duidelijk niks gewend. Bij mijn ouderlijk huis vliegen regelmatig F16's over die die naverbrander vol open hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:18 schreef PH-KCD het volgende:
Vloog er nou een straaljager vol gas boven Groningen? Wat een lawaai...!
REGEL EENS BIJ APPLE DAT IK VIA JOU 90 EURO KORTING KRIJG OP MIJN IPAD.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:44 schreef ErkendFokker het volgende:
Net weer wakker, tentamens om 9u zijn niet echt mijn dingstraks maar eens werken
(bij Saturn dus, wat een toeval dat dat net gevraagd wordt)
Opsluiten.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:02 schreef ShiningStar het volgende:
Broertje komt vanavond met een vriend hier stappen en in mijn kamer bivakkeren.
Maarrrrr, hoe voorkom ik dat hij (net als vorig jaar) naar de scholierenavond van Vindicat gaat?!
Oh da's jammer dat ik dat net drie maanden te laat hoor voor mijn tvquote:Op donderdag 3 november 2011 15:44 schreef ErkendFokker het volgende:
Net weer wakker, tentamens om 9u zijn niet echt mijn dingstraks maar eens werken
(bij Saturn dus, wat een toeval dat dat net gevraagd wordt)
Als ik aan iedereen korting ga geven dan vinden ze dat niet zo leuk denk ik :pquote:Op donderdag 3 november 2011 15:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Oh da's jammer dat ik dat net drie maanden te laat hoor voor mijn tv.
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:08 schreef Catch22- het volgende:
Heb je wel eens iemand gezien die daar werkt? Die hoef ik niet te kennen
Geen idee. Je kan evt wel studentenkorting op apple producten krijgen (weet niet of dat bij ons ook kan hoor)quote:Op donderdag 3 november 2011 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Houdt Saturn zich netjes aan die Apple policy trouwens? Of komt het wel eens voor dat jullie met 20% korting Apple spul kopen?
Ik ben in dit geval onschuldigquote:Op donderdag 3 november 2011 15:59 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Maar waarom al die negativiteit over de Saturn?![]()
Das altijd jammer natuurlijk :p Maar wel omgeruild neem ik aan?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:00 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik ben in dit geval onschuldig
Hoewel mij wel de verkeerde ontvanger verkocht werd, die deed het niet op mijn tv.
Zeker, ging zonder problemenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:02 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Das altijd jammer natuurlijk :p Maar wel omgeruild neem ik aan?
Homo's mogen daar ook naar binnen, toch..?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Welke mannelijke fokker (samen met 1 andere man) wees gister alle avances af van 2 verschillende dames in de shooters? Biecht maar op jongens
Ja student. Maar ik kan op de website niks vinden over korting.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Student? Anders zakelijk aankopen of wachten op een aanbieding :p
staat op apple site wel, en kan bij ons waarschijnlijk ook wel geregeld worden. Zoek het straks even voor je uitquote:Op donderdag 3 november 2011 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja student. Maar ik kan op de website niks vinden over korting.
Groningen heeft die niet nodig. Het moet meteen grootser aangepakt worden, zoals met de blauwe stad of meerstad gebeurdequote:Op donderdag 3 november 2011 16:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Zullen we maar met een nachtburgemeester beginnen?
Top!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:13 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
staat op apple site wel, en kan bij ons waarschijnlijk ook wel geregeld worden. Zoek het straks even voor je uit
Ze hebben wel Noisiaquote:Op donderdag 3 november 2011 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Groningen heeft die niet nodig. Het moet meteen grootser aangepakt worden, zoals met de blauwe stad of meerstad gebeurde
Ken maar twee lui.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Stem Merlijn Poolmanquote:Op donderdag 3 november 2011 16:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl/browse/home/education_routing/ Hier even aanklikken en je ziet de studentenprijzenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik stem niet, lame concept, alsof er iets uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |