Om de week een weekbreakquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:56 schreef Inkomen het volgende:
AircoDe hele dag verkouden zijn
. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Tjonge hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:56 schreef Inkomen het volgende:
Ik denk dat deze topic maar even op z'n inkomen gekort moet worden.
HAHAHA.
ja, maar geen zin inquote:Op woensdag 26 oktober 2011 06:19 schreef Saisai het volgende:
moet die OP niet eens een update krijgen? de helft doet niet
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef nietzman het volgende:
99% van de Nederlandse olifanten worden trouwens bezit door 1% van de bevolking.
Wanneer was dit?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Er lopen olifanten door de stad.
[ afbeelding ]
Ik driekwart maand.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:57 schreef ShiningStar het volgende:
Aan het einde van mijn geld heb ik altijd nog een stukje maand over.
Zo'n vijf minuten voor ik het postte.quote:
Waarschijnlijk is iedereen er uitgekomen, wel sprake van iemand met twee gebroken benen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
Het is nog even afwachten of iedereen er op tijd is uitgekomen. De brand is inmiddels geblust.
Zijn verhuisd naar het Waagplein hèquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo even weer kijken hoe druk #occupygroningen is
Zozo, even uit de wind gaan zitten zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zijn verhuisd naar het Waagplein hè
Neh, ze hebben even plaats gemaakt voor Groningsch Peil.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zozo, even uit de wind gaan zitten zeker
Geen gewonden volgens de brandweer: https://twitter.com/#!/BRWGroningen/status/129323905373577216quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is iedereen er uitgekomen, wel sprake van iemand met twee gebroken benen.
Ja, meisje met gebroken benen bleek die al voor de brand gebroken te hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef toenie het volgende:
[..]
Geen gewonden volgens de brandweer: https://twitter.com/#!/BRWGroningen/status/129323905373577216
En dan extra huur moeten betalen, omdat de huurbaas ze verdenkt van roken op hun kamer!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:09 schreef ShiningStar het volgende:
2 vriendinnen van mij wonen daar en hebben drie uur buiten moeten wachten vannacht.. Gelukkig alleen een naar rook stinkende kamer nu.
Ja, waar was dat? Ik hoorde ook nogal wat rumoer buiten (en binnen).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:25 schreef Catch22- het volgende:
wat een kankerherrie gisternacht zeg.
Ja, die sprong meteen uit het raam toen ze de vlam in de pan had.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, meisje met gebroken benen bleek die al voor de brand gebroken te hebben
Draaide jij nu zaterdag in simplon offuh?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, die sprong meteen uit het raam toen ze de vlam in de pan had.
Nop. Twee vrienden van me.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Draaide jij nu zaterdag in simplon offuh?
Waar staan ze, op de grote markt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:23 schreef Saisai het volgende:
ik vind die gasten van occupy helden. geef toe, er moet iets veranderen. vind het juist des te stoerder dat ze daar met vier tentjes staan. met een heel leger is het toch veel minder eng?
Bij de ABN Amro bank, Grote Markt, tegenover de Martinitoren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar staan ze, op de grote markt?
Yup. Als je vanuit de Oude Eb de Grote Markt op zou fietsen rij je eroverheen, zeg maar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar staan ze, op de grote markt?
Daar zijn ze weg- de tentjes staan nu op het plein.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de ABN Amro bank, Grote Markt, tegenover de Martinitoren.
Ow. ff webcam pakken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Daar zijn ze weg- de tentjes staan nu op het plein.
Ik ben 'niet werkend rechts tuig', wat moet ik nou gaan doen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:20 schreef Saisai het volgende:
En dat "niet werkend links tuig" neemt het wel op voor werkende mensen zoals ons. (met mn flutbaan)
Negatieve gedoe en geridiculiseer altijd.Mensen belachelijk maken is ook veel gemakkelijker dan je in hun proberen te verplaatsen. of afvragen wat hun beweegt
Dan ga ik vanavond effe kijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de ABN Amro bank, Grote Markt, tegenover de Martinitoren.
Wel goed kijken, je ziet ze zo over het hoofdquote:
met een blik bier voor je huis gaan zitten en klagen, zonder zelf actie te ondernemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ben 'niet werkend rechts tuig', wat moet ik nou gaan doen?
Misschien mogen ze de tent van Groningsch Peil overnemen als die klaar zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:03 schreef Catch22- het volgende:
Met je kuttentje voor de ABN Amro in groningen zitten gaat ook niet helpen hoor.
Dat mochten ze willen, dat ze zo'n spektakel hadden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:43 schreef Catch22- het volgende:
Is dat een soort gouden pijl maar dan nep?
Inchecken dácht ik...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Moet je in de bussen van Arriva eigenlijk al inchecken met je ov-chipkaart of hoef je em alleen te laten zien?
Ja Qliner is toch Arriva?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inchecken dácht ik...
Alhoewel: bussen van Arriva?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |