ach.. zo'n ding-gevalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het een OV chipknip dan? Dacht dat het gewoon de OV chipkaart was
gewoon die mensen buiten de deur houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ga ik eens kijken hoe mijn thermostaat eigenlijk werkt, want het ding doet raar. Er heeft weer iemand aan de knoppen gezeten. Pa of ma fles no doubt.
Vorige week dinsdag:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik liep gisteren tussen Dv en APeldoorn 7 minuten op omdat we achter een vertraagde stoptrein zaten, en daardoor kwam ik later tussen Gouda en Den Haag opnieuw achter een stoptrein terecht (waar we dus voor hadden moeten zitten). Uiteindelijk +17
MD-en...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gewoon die mensen buiten de deur houden
of de termostaat vast MD-en
Ah, dat zou ik wel kunnen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij moet hem de hele tijd vasthouden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een eer dat ik me tot het selecte groepje mag rekenen, van wie de nick name als werkwoord gebruikt kan worden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Je loopt de boel te flessenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]wat een eer dat ik me tot het selecte groepje mag rekenen, van wie de nick name als werkwoord gebruikt kan worden
Utrecht - Amsterdam rijdt elk kwartier hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag:
Trein kwam niet weg van Utrecht. Na 10 minuten was storing verholpen, aansluiting te Amsterdam gemist. +30 dus.
Woensdag:
Trein naar Utrecht stond om onduidelijke redenen ruim 5 minuten stil voor een rood sein. De eveneens iets vertraagde trein naar Amsterdam sloot net zijn deuren toen ik kwam aanrennen... daar ging de aansluiting op Amsterdam, dus +30.
quote:
Amsterdam - Zandvoort alleen niet, dus moest ik te Amsterdam telkens bijna een half uur wachtenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Utrecht - Amsterdam rijdt elk kwartier hoor
binnenkort als in over een week of als in over een paar minuten??quote:
Dan kan je allicht een lekker formuliertje schrijvenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Amsterdam - Zandvoort alleen niet, dus moest ik te Amsterdam telkens bijna een half uur wachten.
Drie inmiddels!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je allicht een lekker formuliertje schrijven
Wil je een speculaasstroopwafel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje heeft honger
geen boodschappen gedaan en een lepel pindakaas als ontbijt gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |