Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mwah...ik kan me er al lang niet meer druk om maken
omdat ik het zelf toch niet zie als ik bloos....wat anderen zien boeit toch niet.quote:
Dat is camouflagequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en wtf is een concealer dan? (heb ik ook weleens voorbij zien komen) en bestaat er witte foundation? (de lichtste is voor mijn huid altijd al te donker)
die oefent vast elkae avond voor de spiegel met haar spullenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk dat kleine man van missb beter met make up is dan ik![]()
![]()
De kleine Mari vd Venquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
Ms wil hij het je wel lerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
Nee jij draagt dan ook zo'n ninjamaskerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ik het zelf toch niet zie als ik bloos....wat anderen zien boeit toch niet.
ik zie t van mezelf ook niet maar ik voel t welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ik het zelf toch niet zie als ik bloos....wat anderen zien boeit toch niet.
Niet genoegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Maar die foundation gaat t glimmen toch al wel tegeb missb?
totdat alleen de homos zijn over geblevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe lang gaat het nog over make-up?
waar denk je dat die rode strepen van komen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee jij draagt dan ook zo'n ninjamasker
tja...vooral na seks...dan ben ik knalroodquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik zie t van mezelf ook niet maar ik voel t wel
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar denk je dat die rode strepen van komen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...vooral na seks...dan ben ik knalrood
Dat ligt dan meer aan jouw soort vrouwen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
Make up.... En dan wordt je de volgende dag wakker naast een spook....
als dat gebeurd dan val je op de verkeerde vrouwen :pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
Dan maar jagen in het zwembad, daar zit er niets meer op en weet je hoe het er zonder uit zietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
minder alcohol drinken helptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
welk merk is dat dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is camouflageVoor die vreselijke wallen enzo. Ik heb ook hele lichte huid, maar heb een vast merk, die is niet te donker. Ik voel me een lellekerd zonder
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als dat gebeurd dan val je op de verkeerde vrouwen :p
Ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als dat gebeurd dan val je op de verkeerde vrouwen :p
Geeft nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welk merk is dat dan?
en sorry hoor mannen dat ik er over begon
vlak na het scheren met lekker veel alcohol in de wondjes smerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geeft niet
Kerels, wat voor aftershave hebben jullie en hoe en waar breng je het op?
Nr. 2quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welk merk is dat dan?
en sorry hoor mannen dat ik er over begon
wasda?quote:
je bent een drag queen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vlak na het scheren met lekker veel alcohol in de wondjes smeren![]()
kan het zijn dat die bij de kruidvat lag?quote:
Hmm, make-up bij de kruidvat....?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan het zijn dat die bij de kruidvat lag?dan heb ik ermee in de hangen gestaan van wtf is dit, in de opruimingsbakken
ik ga meestal naar de etosquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, make-up bij de kruidvat....?
huh? ikke niet snapquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, make-up bij de kruidvat....?
ik ook hoor...voelt best lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb t wel gezien bij mannen die dat deden
Ik pest je. Ja het kan heel goed bij kruidvat gelegen hebben.quote:
Je weet tegen wie je het hebtquote:
ik zal morgen eens kijken of t er nog ligtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik pest je. Ja het kan heel goed bij kruidvat gelegen hebben.
Nee te lui om te googlen terug te lezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, ik hoop dat je de volgende eer dat zelf kan bedenken.
Oh dan moet ik ook gaan kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zal morgen eens kijken of t er nog ligtik weet t vrijwel zeker
ijdele hoopquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, ik hoop dat je de volgende eer dat zelf kan bedenken.
Graag gedaan, hoop dat je er wat aan hebt. Ik schijn er wel goed in te zijn, heb zelfs mijn vriendinnetje op mogen maken voor haar bruiloftquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Bedankt voor de hulp iig dames, wie weet kan ik helemaal chique en gemake-upped naar mn masteruitreiking in februari
i knowquote:
Dan moet je je ook niet in het gesprek storten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee te lui om te googlen terug te lezen
dat heb je toch helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan moet ik ook gaan kijkenSpul is duur zat.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat heb je toch helemaal niet nodig![]()
je rubbers liggen toch in de vuilnisbak als je thuiskomt met een kerel
quote:
de mijne liggen gewoon veilig in de laquote:
jij hebt dan ook geen kleine man rondlopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de mijne liggen gewoon veilig in de la
dankzij die krengenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij hebt dan ook geen kleine man rondlopen
Wil ik het weten?quote:
Hihihi geeft dagen vol lachen als je het ook zo zou denken..quote:
Ja, nu MOET ik het weten. Ik heb recht op dagen vol lachen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihi geeft dagen vol lachen als je het ook zo zou denken..
Maar weet niet of je het wil weten![]()
![]()
Nee komt in november uit schat. Songbook heet het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:06 schreef ArTiC het volgende:
mevrouw b, je riep vanmorgen iets over een nieuw akoestisch album van chris cornell toch? ik kan niks vinden?
Hahaha we gaan wel een keer een avondje chillenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nu MOET ik het weten. Ik heb recht op dagen vol lachen!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha we gaan wel een keer een avondje chillenhaha
ah...nu zie ik het op amazon...21 nov...pfffquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee komt in november uit schat. Songbook heet het.
omdat je Irish Coffee hebt gemaakt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:09 schreef Evie het volgende:
Waarom is koffie met melk zo lekker atm??
"Dankjewel lieve b"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ah...nu zie ik het op amazon...21 nov...pfff
*zet songbook op het lijstje*
Dankjewel bquote:
Oeh Whiskey..... Ik zal eens inschenkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]hahahaha I'm a natural high
haha geen whisky in huis
Zolang je maar Ierse whisky gebruiktquote:
Gaat 'ie dan z'n erenbie akoestisch doen of z'n goede werk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
Nee komt in november uit schat. Songbook heet het.
Nee joh gewoon Redlabelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zolang je maar Ierse whisky gebruikt
Sowieso wat Temple of the Dogquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat 'ie dan z'n erenbie akoestisch doen of z'n goede werk?
Die is goed ja!!!!!111quote:
dommevraageditquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:23 schreef ArTiC het volgende:
Liever Blue maar als het kan dan graag geen JW
Dat valt voor mij in de categorie 'goed'. Ook nog wat Audioslave misschien?quote:
Johnnie Walkerquote:
ik dacht het welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt voor mij in de categorie 'goed'. Ook nog wat Audioslave misschien?
Ik ben cheap jeweettochquote:
Dat snappik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
ik dacht het welIk kijk er naar uit iig.
Ik heb mu eiguh gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Graag gedaan, hoop dat je er wat aan hebt. Ik schijn er wel goed in te zijn, heb zelfs mijn vriendinnetje op mogen maken voor haar bruiloft
tja...ninja edits moet je overlaten aan ninja's he...quote:
als mix in de kroeg...best...na 6 glazen proef je het toch niet meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach red label is ook goed te doen
Sorryquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...ninja edits moet je overlaten aan ninja's he...
vinger zequote:
uhuh, tuurlijkquote:
De ene Whiskey is de andere nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb t laats geprobeerd, wat een bocht
Je zou het eens moeten proberenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker weten nietdoe ik niet met visite in mn huis en in het openbaar zo ook niet
Mja ik vinger mezelf niet neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha sorry ik ga niet worden zoals jij
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
Ik zie spezza wel staan...in het park met zijn lange jas, voor een bankje met bejaarde vrouwen.
*fap*fap*fap*
Bejaarde mannen dan, jij je zin.quote:
Ik ben heul niet bejaard ja, rotjoch.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat is dat toch dat als ik loon en alles heb dat iets in mijn hoofd schreeuwt *Moet. Uitgeven.*
Mjaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat is dat toch dat als ik loon en alles heb dat iets in mijn hoofd schreeuwt *Moet. Uitgeven.*
Correctie: rotjochiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben heul niet bejaard ja, rotjoch.
Omdat geld moet rollen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ja en het is ook zo stom dat niet alles meteen eraf gaat, nu denk ik woah geld maar bijna alles gaat op aan vaste lastenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ken het. Het kan alleen niet
Geld is stom.
Ja, je bent zo klein?quote:
Slechts 1m84quote:
Een make-over?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef ArTiC het volgende:
Ik denk...waar moet ik het nou weer aan uitgeven?
ik pm je mn rekeningnummer welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef ArTiC het volgende:
Ik denk...waar moet ik het nou weer aan uitgeven?
Mjah, na 9 maanden minder begin ik het nu toch wel te voelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en het is ook zo stom dat niet alles meteen eraf gaat, nu denk ik woah geld maar bijna alles gaat op aan vaste lasten
9 maanden minder wat? loon?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, na 9 maanden minder begin ik het nu toch wel te voelen.
Inkomsten, laten we het daar op houden.quote:
quote:
das klotequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Inkomsten, laten we het daar op houden.
Het geld groeit op haar rugquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das klotemaar ja anderzijds je hebt ook voor n fortuin op je rug
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das klotemaar ja anderzijds je hebt ook voor n fortuin op je rug
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja had je die schoenen maar moeten accepteren
Beter dan haarquote:
nouja keuzes die je maaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]Daar heb ik met veel pijn en moeite voor gespaard! En het valt mee hoor
Maar goed, dat heeft er eigenlijk niks mee te maken heMaar het is gewoon oneerlijk
Ja tuurlijk, dat altijd. Maar het is niet zo dat ik zoonlief nu dingen heb ontzegd ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja keuzes die je maaktof andere leuke dingen doen voor jou en je zoon of een tatoeage bedoel ik meer, en tatoeages zijn duuur
neee dat zeg ik ook niet, absoluut nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat altijd. Maar het is niet zo dat ik zoonlief nu dingen heb ontzegd ofzo.
True. Maar dit wilde ik al zo lang! En na die klote 1,5 jaar die ik achter de rug had, naja, voelt een beetje als eens iets voor mezelf, eens niet alles kut enzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neee dat zeg ik ook niet, absoluut nietmaar van die tatoeage had je ook tig andere leuke dingen kunnen doen bedoel ik
het is je ook gegund hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True. Maar dit wilde ik al zo lang! En na die klote 1,5 jaar die ik achter de rug had, naja, voelt een beetje als eens iets voor mezelf, eens niet alles kut enzo.
Weet ik hoor meid, vatte het niet lullig op ofzo.quote:
Vrouwquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Waar?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef ArTiC het volgende:
ik ken ook mensen die in de schuldsanering zitten maar wel ieder plekje vol laten zetten...mjah
Tja, wat kun je anders als randfiguur. Je moet wel dreigend genoeg overkomen als je zo'n kansloze ambtenaar bij een Werkplein bedreigd als ze je geen uitkering willen geven. Primaire levensbehoefte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef ArTiC het volgende:
ik ken ook mensen die in de schuldsanering zitten maar wel ieder plekje vol laten zetten...mjah
En sommige mensen in de schuldsanering hebben wel een flatscreen tv en een auto voor de deur en een pc en laptop, smartphone en ipad. Ieder zo zijn ding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef ArTiC het volgende:
zo zie ik missb niet hoor, volgens mij weet missb heel goed wat wel en niet kan, en snap ik dat het vervelend is als je toch wat minder te besteden hebt, maar wat ik wilde aanduiden is dat het een keuze is van de tat en niet al teveel extra's of toch iets meer extra's in de maand en dan niet de tatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef ArTiC het volgende:
Dat het wel een beetje scheef is dat je je sleeve belangrijker kan vinden dan een dak boven je hoofd.quote:
Vroegah vroeg een vriendin waar ik 'al die' concerten van betaalde. Maar toen dacht ze eens goed na en besefte ze dat ze twee keer per week in de kroeg zatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en ik heb ook een kast vol md's maar het meeste is met 50-70% korting, en dan kijken mensen me ook raar aan, maar diezelfde mensen besteden 100+ euro op n avondje stappen,ik stap bijna nooit en geef dan max 20euro uit (zonder eten dan) De keuzes die je maakt
nou dat dus, en ook mensen die kostte wat het kost bij de AH boodschappen moeten doen en A-merk spul halen, nou als t ff kan ga ik naar de aldi en lidl, vind dat spul prima te pruimen en heb ik geld voor andere -leuke- dingen, kwestie van prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah vroeg een vriendin waar ik 'al die' concerten van betaalde. Maar toen dacht ze eens goed na en besefte ze dat ze twee keer per week in de kroeg zat.
Er zit hier alleen maar een AHquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou dat dus, en ook mensen die kostte wat het kost bij de AH boodschappen moeten doen en A-merk spul halen, nou als t ff kan ga ik naar de aldi en lidl, vind dat spul prima te pruimen en heb ik geld voor andere -leuke- dingen, kwestie van prioriteiten stellen
met aldi en lidl scheelt t op bepaalde dingen echt wel n hoop hoor, en als de AH dichtbij is ga ik daarheen hoor, ik mijd t niet, maar meer ik geef niks om de status van die dingen (vooral hier in Maastricht, in de AH loopt 10x meer studenten rond dan de jumbo, en dat komt vooral door het idee dat de AH "beter" is of decadenter) terwijl ze bij de jumbo 10x beter assortiment hebben, en ze onwijs dichtbij elkaar zittenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier alleen maar een AHMaar dan nog. Zo veel duurder is het nou ook weer niet, vergeleken met de Jumbo ofzo.
Als je slim winkelt bij de AH hoeft het niet zo duur te zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier alleen maar een AHMaar dan nog. Zo veel duurder is het nou ook weer niet, vergeleken met de Jumbo ofzo.
Ik wilde laatst eens voordelig doen en fietste naar de Lidl. Veel dingen hadden ze alleen in grootverpakkingen waarvan ik meer dan de helft kan weggooien voor die ene keer dat ik het eet, veel dingen op m'n lijstje hadden ze niet en dingen uit de folder waren na twee dagen al helemaal uitverkocht en werden niet aangevuld. En tot een tijdje terug ging ik wel vaak naar de Aldi, maar daar haalde ik dan alleen ijs, brood en melk en toetjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
met aldi en lidl scheelt t op bepaalde dingen echt wel n hoop hoor, en als de AH dichtbij is ga ik daarheen hoor, ik mijd t niet, maar meer ik geef niks om de status van die dingen (vooral hier in Maastricht, in de AH loopt 10x meer studenten rond dan de jumbo, en dat komt vooral door het idee dat de AH "beter" is of decadenter) terwijl ze bij de jumbo 10x beter assortiment hebben, en ze onwijs dichtbij elkaar zitten
niet eens chocolade?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde laatst eens voordelig doen en fietste naar de Lidl. Veel dingen hadden ze alleen in grootverpakkingen waarvan ik meer dan de helft kan weggooien voor die ene keer dat ik het eet, veel dingen op m'n lijstje hadden ze niet en dingen uit de folder waren na twee dagen al helemaal uitverkocht en werden niet aangevuld. En tot een tijdje terug ging ik wel vaak naar de Aldi, maar daar haalde ik dan alleen ijs, brood en melk en toetjes.
grootverpakkingen heb je overal welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde laatst eens voordelig doen en fietste naar de Lidl. Veel dingen hadden ze alleen in grootverpakkingen waarvan ik meer dan de helft kan weggooien voor die ene keer dat ik het eet, veel dingen op m'n lijstje hadden ze niet en dingen uit de folder waren na twee dagen al helemaal uitverkocht en werden niet aangevuld. En tot een tijdje terug ging ik wel vaak naar de Aldi, maar daar haalde ik dan alleen ijs, brood en melk en toetjes.
Goedkope chocolaquote:
Ik ben zo'n doos die liever 20 cent extra uitgeeft aan een kleiner zakje van iets dan dat ik ruim de helft kan weggooienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
grootverpakkingen heb je overal welalleen wonen is irritant soms
Gewoon geen voorgesneden groenten kopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n doos die liever 20 cent extra uitgeeft aan een kleiner zakje van iets dan dat ik ruim de helft kan weggooien.
ik zoek het nooit als ik toch alleen voor mezelf kook dan ook nog alles te gaan snijden etc...liever voorgesneden en wegflikkerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Gewoon geen voorgesneden groenten kopen. Dingen als wortels, uien en paprikas blijven ongesneden erg lang goed.
Nou ja, zoals vandaag wilde ik spinazie. Zak van 300 gram, moet zaterdag op. Ik weet al wat ik deze week ga etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Gewoon geen voorgesneden groenten kopen. Dingen als wortels, uien en paprikas blijven ongesneden erg lang goed.
Ik zit op een klein studentenbudgetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zoek het nooit als ik toch alleen voor mezelf kook dan ook nog alles te gaan snijden etc...liever voorgesneden en wegflikkeren
Ik eet nooit spinaziequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, zoals vandaag wilde ik spinazie. Zak van 300 gram, moet zaterdag op. Ik weet al wat ik deze week ga eten
de restjes biefstuk kan je aan missb voerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Maar als het goed is krijg ik binnenkort een stel cavia's en dan mogen zij alle restjes andijvie, witlof, paprika en komkommer wegwerkenPiepende afvalbakjes FTW
ik ben een man hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik zit op een klein studentenbudget. Het is niet zoveel werk hoor!
Spinazie vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik eet nooit spinazie. Ik consumeer mijn groentes meestal in soepvorm
.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de restjes biefstuk kan je aan missb voeren
je haat me en je houd van mequote:
Ik heb een mannelijke huisgenoot die niet echt kookt (vorig jaar was een andere huisgenoot zo gek om altijd voor hem te koken) en die maakt de meest rare dingen. Sausage tonight in plaats van Chicken Tonightquote:
quote:
Echt, je bent een schatje, maar ik snap je niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Biefstuk eet ik niet
Eet eigenlijk alleen maar kip en soms iets met gehakt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:30 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik heb een mannelijke huisgenoot die niet echt kookt (vorig jaar was een andere huisgenoot zo gek om altijd voor hem te koken) en die maakt de meest rare dingen. Sausage tonight in plaats van Chicken Tonight.
Ik heb nog geen goed spinazie-recept. Had laatst spruitjes gekocht en geheel tegen mijn principe in de halve zak weggeflikkertquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spinazie vind ik heerlijkRauw in salades of door de pasta met philadelphia erdoorheen
Vroeger wilde ik het met geen stok aanraken
Net zoals hutspot: vroeger vond ik het
![]()
Bloemkool en spruitjes vind ik nog steeds goor.
Er zijn heel veel vrouwen die hetzelfde hebben...volgens mij zijn er zelfs therapiegroepjes vanquote:
Hij snapt nog steeds niet waarom wij (= de vrouwen in huis) het zo goor vindenquote:
Het is sowieso goor...ook met kip en rijstquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:33 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Hij snapt nog steeds niet waarom wij (= de vrouwen in huis) het zo goor vinden.
Jij klootzak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Er zijn heel veel vrouwen die hetzelfde hebben...volgens mij zijn er zelfs therapiegroepjes van
Bij m'n ouders eet ik worsten en schnitzels en tartaartjes en gehaktballen en weet ik veel wat, maar nu... Tsjaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, je bent een schatje, maar ik snap je niet.
Ja iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is sowieso goor...ook met kip en rijst
Ik had een keer Chicken Tonight White Wine en die was echtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is sowieso goor...ook met kip en rijst
batsen?quote:
Echt, als je bij mij zou komen en ik zou biefstuk hebben van mijn papa's speciale adresje zou je het echt lekker vinden. Het moet!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n ouders eet ik worsten en schnitzels en tartaartjes en gehaktballen en weet ik veel wat, maar nu... TsjaNou ja, ik heb laatst shoarma op, oké.
Ik vind die met saté nog wel lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:34 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik had een keer Chicken Tonight White Wine en die was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
dan moet je eerst heel veel witte wijn drinken...zoveel dat je niks meer proeftquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:34 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik had een keer Chicken Tonight White Wine en die was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:
Waarschijnlijk wel. Heb het weleens gehad hoor, met de Kerst ofzo. Kruidenbotertje erbij. Maar om het nou zelf te maken...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, als je bij mij zou komen en ik zou biefstuk hebben van mijn papa's speciale adresje zou je het echt lekker vinden. Het moet!
dat is wss ook de enige....ik maakte het toen ik pas op mezelf woonde wel eens...sinds ik een beetje kan koken heb ik het nooit meer gemaaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die met saté nog wel lekkerMet extra taugé en perzik
Zelfs dat had die smaak niet kunnen maskerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan moet je eerst heel veel witte wijn drinken...zoveel dat je niks meer proeft
*trekt zijn la open*quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:36 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Zelfs dat had die smaak niet kunnen maskeren.
Extra ribbels. Duhquote:
ik ben een biefbakexpertquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Heb het weleens gehad hoor, met de Kerst ofzo. Kruidenbotertje erbij. Maar om het nou zelf te maken...
Het is in tien minuten klaar, dat is het makkelijke eraanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is wss ook de enige....ik maakte het toen ik pas op mezelf woonde wel eens...sinds ik een beetje kan koken heb ik het nooit meer gemaakt
Als in proeven of in bakken?quote:
Invriezen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is in tien minuten klaar, dat is het makkelijke eraanMaar wederom, het is voor 3 personen ofzo, heb ik in m'n eentje weinig aan
beiden natuurlijkquote:
Ik vries altijd prutjes met kip in. Zo handig als ik geen zin heb om te koken...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet zo lekker met saté?
Maar CL'tje, lieverd. Maak dan verdorie zelf saté, dat is zó makkelijk en zo veel lekkerder! En in te vriezen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet zo lekker met saté?
een oostblokker die indisch kookt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
Boh ik moet binnenkort maar weer eens lekker indisch koken
Ja weet ik, heb laatst zo'n grote bak gekocht waar je steeds wat uit kunt scheppenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar CL'tje, lieverd. Maak dan verdorie zelf saté, dat is zó makkelijk en zo veel lekkerder! En in te vriezen!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
Post hier recepten voor satesaus!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:41 schreef RabbitHeart het volgende:
Hoe maak je zelf sate?
En het liefst met ingredienten die hier in het verre Engeland verkrijgbaar zijn.
Engeland....nu snap ik de sausage tonight ineensquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:41 schreef RabbitHeart het volgende:
Hoe maak je zelf sate?
En het liefst met ingredienten die hier in het verre Engeland verkrijgbaar zijn.
quote:
alleen voor het eten zou ik al een indische vriendin zoekenquote:
en 1/4 sloveens....geen wonder dat ie make up draagtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heb een kind wat 1/4 indisch, 1/4 moluks is he.
Niet alle Engelsen zijn gelukkig zo slecht in kokenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Engeland....nu snap ik de sausage tonight ineens
Oh zo simpel. Ketjap, sambal, gesnipperde sjalotjes, wat sesamolie en daar kipfiletblokjes een dag laten marineren en dan lekker grillen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:41 schreef RabbitHeart het volgende:
Hoe maak je zelf sate?
Ik was gezegend met een oma.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen voor het eten zou ik al een indische vriendin zoeken
en het laatste 1/4 haagsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en 1/4 sloveens....geen wonder dat ie make up draagt
arme knulquote:
Hij is retecool man!quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en 1/4 sloveens....geen wonder dat ie make up draagt
Hmm, met die combi krijg in bepaalde databases flink wat hitsquote:
vast welquote:
Pardon?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, met die combi krijg in bepaalde databases flink wat hits
De koks op het werk, komen uit heel Europa, behalve Engeland en Ierland, laat ik nu in dat laatste land wonen/werken :pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:45 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Niet alle Engelsen zijn gelukkig zo slecht in koken.
Maar een groot gedeelte wel...
ik heb ook zo'n ooglapjequote:
harrrrrquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, met die combi krijg in bepaalde databases flink wat hits
Hehehequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
Volgens mij moet ik niet verwachten dat wanneer CL langs komt, er ineens veel lekker eten op tafel komt
Rellen, rellen!quote:
En afwassen dan he!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik wil wel komen helpen met opmaken hoor
Nah, dan kook ik liever zelf, hoewel je hele lekkere dingen kan maken met spinazie!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
HeheheSpinazie en Chicken Tonight
Daar is een vaatwasser voorquote:
Nou ja, ik val nog niet om van de scheurbuik ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bén de vaatwasserquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik val nog niet om van de scheurbuik ofzo
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar is een vaatwasser puberkind voor
wacht maar tot je met de boot gaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt toch een kind?quote:
vergeet de chocolade nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt het dus al wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben altijd bang dat ie mijn mooie borden molt, dus doe ik het zelf maar. Hij is verwend.
Ja ik weet het. Het is heel erg.quote:
Op de ACE-drank na, is helemaal niets te pruimen van de Aldi of Lidl.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou dat dus, en ook mensen die kostte wat het kost bij de AH boodschappen moeten doen en A-merk spul halen, nou als t ff kan ga ik naar de aldi en lidl, vind dat spul prima te pruimen en heb ik geld voor andere -leuke- dingen, kwestie van prioriteiten stellen
... en jij bent verbaast dat die niks wil doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben altijd bang dat ie mijn mooie borden molt, dus doe ik het zelf maar. Hij is verwend.
Ja maar ik heb geen zin om elke dag ruzie te hebben over de afwasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
... en jij bent verbaast dat die niks wil doen?
Hoef je maar 1x te doen, vandaag niet afwassen, morgen geen eten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om elke dag ruzie te hebben over de afwas
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoef je maar 1x te doen, vandaag niet afwassen, morgen geen eten.
werkt bij mijn moeder perfectquote:
Nou hier dus niet..quote:
Je moeder vliegt iedere dag naar Ierland om je afwas te doen?quote:
Welke afwas? Ik heb al zeker 4 weken geen maaltijd meer thuis gegetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moeder vliegt iedere dag naar Ierland om je afwas te doen?
Weinig afwas bij de McDonalds iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke afwas? Ik heb al zeker 4 weken geen maaltijd meer thuis gegeten
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Op de ACE-drank na, is helemaal niets te pruimen van de Aldi of Lidl.
is puur iets dat in mensen hun hoofd zitten, huuuh lidl/aldi,. huuuh. Ze hebben er prima spulquote:vergeleken met andere supermarkten
GfK: "Lidl heeft beste groenten en fruit"
Lidl heeft de beste groente en fruit volgens het versrapport van GfK. Dat maakte GfK donderdag 15 september bekend op het GfK jaarcongres. In het onderzoek wordt gevraagd aan vaste klanten wat hun oordeel is over de afdelingen vlees, brood en groenten en fruit. Klanten beoordelen hun supermarkt op de aspecten aanbiedingen, prijzen, kwaliteit/versheid en ruime keuze.
Gemiddeld ontvangen supermarkten een 7,03 van de consument voor groente en fruit, Lidl krijgt een 7,38. Hiermee is de kwaliteit van Lidl wederom bevestigd. In 2007 en 2010 was er al een bevestiging met "beste groente en fruit" in de test van de Consumentenbond. In 2010 was Lidl eveneens de beste supermarkt in de categorie groente en fruit in het GfK versrapport.
Wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
is puur iets dat in mensen hun hoofd zitten, huuuh lidl/aldi,. huuuh. Ze hebben er prima spul
Daar ben ik dit jaar nog niet geweestquote:
Wegwerp bestek en bordjes kopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:09 schreef Royco1 het volgende:
Mijn vaatwasser is afgekoppeld, nu moet ik met de hand afwassen
Dat zuigtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:09 schreef Royco1 het volgende:
Mijn vaatwasser is afgekoppeld, nu moet ik met de hand afwassen
Ah je woont in een special needs tehuisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik dit jaar nog niet geweest![]()
Ik heb het geluk dat door de week alle maaltijden voor me gemaakt worden en de tafel afgeruimd en in het weekend eet ik vrijwel altijd buiten de deur.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah je woont in een special needs tehuis
Actionquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
net zoiets als mensen met een fobie voor de zeeman/wibra en die daar "nog niet dood gevonden willen worden" als ik poetsmeuk of opbergbakjes nodig heb ga ik naar de wibra hoor
in mijn hoofd hebben ze alleen onderbroeken bij de wibraquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
net zoiets als mensen met een fobie voor de zeeman/wibra en die daar "nog niet dood gevonden willen worden" als ik poetsmeuk of opbergbakjes nodig heb ga ik naar de wibra hoor
Nee dat kan ik niet aanzienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh je kan het dus even laten staan
Ik ben piraatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:14 schreef CherryLips het volgende:
De Wibra vind ik niks. De Zeeman daarentegen
Ik kan eerlijk zeggen dat ik minimaal 10jr geen voet in een Wibra/Zeeman heb gezet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
dat antikalk spul van de wibra werkt goed hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:14 schreef CherryLips het volgende:
De Wibra vind ik niks. De Zeeman daarentegen
van die gratis gelequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in mijn hoofd hebben ze alleen onderbroeken bij de wibra
dus? maakt dat je een beter mensquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk zeggen dat ik minimaal 10jr geen voet in een Wibra/Zeeman heb gezet.
nee...van die wittequote:
Die heb ik vanmiddag allemaal geslooptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stop je het even weg in een kastje
Nee joh hij voelt zich vast te goed voor die winkelsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus? maakt dat je een beter mensik ga niet onnodig meer geld uitgeven aan iets onbenulligs als poetsdoeken hoor
Ja dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag allemaal gesloopt
Ze hadden bij de zeeman toch zo'n actie voor gratis onderbroeken ofso.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee...van die witte![]()
heule winkels vol!
geen idee, koop ik ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dus? maakt dat je een beter mensik ga niet onnodig meer geld uitgeven aan iets onbenulligs als poetsdoeken hoor
Het ging over Wibraquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze hadden bij de zeeman toch zo'n actie voor gratis onderbroeken ofso.
[..]
geen idee, koop ik ook niet
ja maar dan vol trots zeggen dat je al 10jaar er niet bent geweest, wth maakt het uit als je er wel komt, ik snap die aversie echt niet, vopr onbenullige opberg of poetszooi zweer ik bij de action/wibra/zeemanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee joh hij voelt zich vast te goed voor die winkels
Laat me raden, je hebt iemand die je poetsdoeken koopt en je hebt iemand die je huishouden doetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze hadden bij de zeeman toch zo'n actie voor gratis onderbroeken ofso.
[..]
geen idee, koop ik ook niet
een pot nat voor mijquote:
Nee, ja en zij neemt d'r spullen mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt iemand die je poetsdoeken koopt en je hebt iemand die je huishouden doet
Ach ja, waarom denk je dat al die allochtonen in dikke auto's rijden? Die kopen alles bij die goedkope winkels.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dan vol trots zeggen dat je al 10jaar er niet bent geweest, wth maakt het uit als je er wel komt, ik snap die aversie echt niet, vopr onbenullige opberg of poetszooi zweer ik bij de action/wibra/zeeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |