fijn dat het zo goed gaat!quote:Op maandag 7 november 2011 18:22 schreef wickie het volgende:
KD, heerlijk om te lezen over je blauwe wolk, over melktank Lex![]()
Aoraki, wat fijn dat het deze keer zo lekker gaat
Susie, hoe is het gegaan dit weekend?
Ik kolf nog maar 1x per dag, ik denk dat ik met een paar daagjes wel kan stoppen.
Vandaag op controle geweest en zag er goed uit. De hardheid in mn borst is littekenweefsel, klieren die een opdonder hebben gehad. Wel in de gaten houden zei hij. De wond wil heel graag dichtgroeien maar hij móet echt eerst van binnenuit komen. Dus trek ik het elke dag open
Ik denk trouwens niet dat je er veel van zal zien als het dicht is. Hij heeft het precies met de rand van de tepelhof meegesneden.
Over 3 maanden wordt er nog een mammografie gemaakt. Ook maar gelijk van de andere borst omdat mijn mama en tante borstkanker hebben gehad.
Goed advies!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:27 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
fijn dat het zo goed gaat!
vwb de mammografie, kunnen ze niet een echo maken? Das minder pijnlijk en net zo effectief. (Wel duurder voor het zkh, maar mss kan je het toch regelen gegeven je abces en zo)
Hier wordt soms ook nog zo vaak gedronken, zeker op 'vrije dagen'. Dagen dat we een hele dag binnen zitten dus (speeltuin aan de overkant niet meegerekend). Ze gaat haar gang maar, ik heb toch niets beters te doen...quote:Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat vind ik achteraf ook welvooral ook omdat Elin het woordje afbouwen niet kende.. na 18 mnd dronk ze nog steeds 8-12 keer per dag he
quote:Op donderdag 10 november 2011 06:50 schreef Orea het volgende:
Oooh Ssserpente, die foto's!!
Ik mag ook weer, straks.. in julikijk er nu al naar uit! (beetje vroeg, maar enfin
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |