abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104115547
zo dan:

dinsdag 8 november 2011 @ 12:37:06 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104116357
Ooh, Jaspr gaat ook goed zeg!

Jipster, ik merkte dan vaak dat ik zelf ook wat slordiger/gemakzuchtiger was en niet meer goed op mijn houding lette. Daardoor ging Harry ook rommelen om het zo maar te zeggen...
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:27:49 #278
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104118095
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 18:22 schreef wickie het volgende:
KD, heerlijk om te lezen over je blauwe wolk, over melktank Lex O+

Aoraki, wat fijn dat het deze keer zo lekker gaat :)

Susie, hoe is het gegaan dit weekend?

Ik kolf nog maar 1x per dag, ik denk dat ik met een paar daagjes wel kan stoppen.
Vandaag op controle geweest en zag er goed uit. De hardheid in mn borst is littekenweefsel, klieren die een opdonder hebben gehad. Wel in de gaten houden zei hij. De wond wil heel graag dichtgroeien maar hij móet echt eerst van binnenuit komen. Dus trek ik het elke dag open :')
Ik denk trouwens niet dat je er veel van zal zien als het dicht is. Hij heeft het precies met de rand van de tepelhof meegesneden.

Over 3 maanden wordt er nog een mammografie gemaakt. Ook maar gelijk van de andere borst omdat mijn mama en tante borstkanker hebben gehad.
fijn dat het zo goed gaat!
vwb de mammografie, kunnen ze niet een echo maken? Das minder pijnlijk en net zo effectief. (Wel duurder voor het zkh, maar mss kan je het toch regelen gegeven je abces en zo)

susie, heb je wel een vrijwilliger gebeld van LLL of VBN?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_104119969
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:27 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

fijn dat het zo goed gaat!
vwb de mammografie, kunnen ze niet een echo maken? Das minder pijnlijk en net zo effectief. (Wel duurder voor het zkh, maar mss kan je het toch regelen gegeven je abces en zo)

Goed advies!
Er zijn aanwijzingen dat mammografie zelfs de kans op borstkanker bij vrouwen met verhoogd risico (positieve familieanamnese of genetische aanleg) verhoogt. Voor vrouwen onder de 20 is dat significant aangetoond net als bij meer dan 4 mammografiën. http://www.springerlink.com/content/36776406372n5130/fulltext.pdf
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:52:09 #280
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104123529
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat vind ik achteraf ook wel ;) vooral ook omdat Elin het woordje afbouwen niet kende.. na 18 mnd dronk ze nog steeds 8-12 keer per dag he :o
Hier wordt soms ook nog zo vaak gedronken, zeker op 'vrije dagen'. Dagen dat we een hele dag binnen zitten dus (speeltuin aan de overkant niet meegerekend). Ze gaat haar gang maar, ik heb toch niets beters te doen... :P Huishouden gebeurd toch gezamenlijk, ze helpt graag. :)

Ik beschouw het trouwens als normaal, er vanuit gaande dat de natuurlijke speenleeftijd van de mens tussen de 2 en 7 jaar ligt.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104129447
Davinia en Wupwup bedankt voor de tip. Ik ga alles even nalezen en dan waarschijnlijk even bellen met het ziekenhuis. Ook gezien de positieve familieanamnese (ook mijn tante en mijn oudtante hebben borstkanker gehad)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:38:11 #282
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104146353
@Davinia: nee, heb niet gebeld en in het ritme dat ze nu zit, zou ik gek worden als ik haar iedere keer zou moeten aanleggen. Ze vraagt momenteel erg veel en vervolgens drinkt ze maar 30 tot 50 ml, ik geloof niet dat ik dat zou redden zo vaak als ze wil. Heb google erop los gelaten en schijnt clustervoeding te zijn? Dit heeft ze dan in de ochtend en avond dus.... Heul fijn... Maar met een beetje mazzel slaapt ze straks dan een paar uur door...

CB is vandaag langsgeweest en ze is weer aangekomen, ze is nog niet op haar geboortegewicht (mja, of dat nu heel erg is :P ) maar ze verwacht dat dat volgende week is. Ze geeft aan het te blijven proberen.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104147893
Hoe oud is ze nu Susie? Je hebt namelijk ook de befaamde regeldagen en daar klinkt het ook wel naar. Die zijn vaak rond 10 dagen, 3 weken, 3 maanden en 6 maanden

Gisteren in het ziekenhuis veel verbaasde (en ook positieve gelukkig) reacties gehoord over dat hij nog bv krijgt. Wel grappig, want zo oud is hij nog helemaal niet ;)
  woensdag 9 november 2011 @ 12:55:24 #284
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104158051
ze is nu 16 dagen en het begon ook op de tiende dag!
Maar jeetje wat hebben wij geslapen vannacht, ben na het bericht hiervoor naar boven gegaan en warempel ze bleef slapen tot 5:45! Toen weer lekker naar bed om 6:45 tot 9:30! Heb er helemaal hoofdpijn van, zolang geslapen :p
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104170486
Soms, als kleine grote meisjes niets anders meer kunnen dan dit:

helpt er nog maar één ding...

woensdag 9 november 2011 @ 19:18:15 #286
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104172346
Ssserpente, wat ziet dat er gezellig uit! O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 9 november 2011 @ 19:34:54 #287
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_104173245
Wat leuk Serpente!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_104173620
Awh Lente O+
Wat een mooie foto Ssserpente en die situatie is heel herkenbaar :)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_104174517
Haha, dat werkt hier idd ook altijd. :D
pi_104174697
Och, Ssserpente. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104175492
Wat een mooie foto Ssserpente O+
  woensdag 9 november 2011 @ 20:18:43 #292
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104175769
Ow Ssserpente, wat ziet dat er knus en fijn uit.... O+

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit zoveel begreep van langvoeden voordat ik in verwachting was. Maar ik ben er tijdens mijn zwangerschap over gaan lezen en wel het nut ervan gaan inzien.

Een borst is niet alleen maar een voedingsbron, maar ook troost, geborgenheid, rust, veiligheid en nog zoveel meer.

Ik hoop dat ik Lientje nog lang kan voeden, zo niet dan heb ik daar ook vrede mee hoor, maar het lijkt me voor haar zo fijn, dat tutten aan de borst.

Gisteravond gingen met met zijn drieen in het grote bed (zoals iedere avond) en na even met haar spelen schoof ik haar mijn kant op en richting mijn borst. Toen zei ze 'Aaahhh' echt zo van, wat lekker mam, daar heb ik zin in.
pi_104176476
Ssserpente O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104177932
Ik had het een paar jaar geleden ook geen gezicht gevonden, zo'n groot kind aan de borst. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 09-11-2011 21:08:43 ]
pi_104178144
Ha, daar sluit ik me bij aan! Het is echt iets waar ik anders tegenaan ben gaan kijken sinds ikzelf voed.

Ik vind die geluidjes van genot en geborgenheid ook zo fijn, Juud. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 9 november 2011 @ 21:11:11 #296
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_104178399
Werkt hier ook, gisteren was ze overduidelijk oververmoeid en daardoor overstuur. Papa probeerde haar nog te troosten, maar na een tiental minuutjes zei ik: 'Geef maar even hier.' en na even nasnikken was het 'hap', en ze was zo in dromenland. Sorry papa... :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_104181122
Susie wat heerlijk! Hopelijk is het een trend ;)

Och lieve Lente, was je zo verdrietig? Herkenbaar ssserpente, Emma kan dan ook zo nasnikken aan de borst.

Gws, leuk dat je nog voedt. Je staat onderhand zeker bijna op springen, niet? Ben heel benieuwd hoe je het tandemen gaat ervaren.
Tja en 'sorry papa', ik hoop dat papa het ook fijn vond dat zijn meisje getroost kon worden :)
pi_104185333
Sserpente, wat een heerlijke foto's! En herkenbaar wat je zegt over een groot kind aan de borst. :D

KD, Lex ligt heerlijk te ginnegappen met het gordijn, nietwaar? Je verhalen klinken heerlijk, lekker alles loslaten en je zoveel mogelijk om je knappe jongetje druk maken en lekker samen niksen zodra het kan. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_104191265
Oooh Ssserpente, die foto's!! O+

Ik mag ook weer, straks.. in juli O+ kijk er nu al naar uit! (beetje vroeg, maar enfin :D)
  donderdag 10 november 2011 @ 07:40:53 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104191517
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 06:50 schreef Orea het volgende:
Oooh Ssserpente, die foto's!! O+

Ik mag ook weer, straks.. in juli O+ kijk er nu al naar uit! (beetje vroeg, maar enfin :D)
:o
O+ *O* :*

Geweldige foto Ssserpente O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')