En dan zit je er helemaal doorheen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Alles ging mis in het OV, ik kan daar gewoon niet tegen.
O maar dat post ik ook altijd op fokquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:00 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja ik weet dat soort dingen, Minibeer. Ik weet ook wanneer jij voor het laatst aan je pielemuis hebt lopen trekken!
Je kent me niet eens, het waren allemaal onverwachte storingen en het duurde lang en de treinen waren heel erg druk en overvol, ik zat er echt helemaal doorheen, sorry dat ik zo ben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:09 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
En dan zit je er helemaal doorheen?en dan moet mlig jouw opvangen omdat het ov even tegen zat?
Serieus...
Dat is hier al zo'n beetje eerder gezegd door Eda hoor.quote:
Voor iemand met mogelijk autisme is dat niet zo gek.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:09 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
En dan zit je er helemaal doorheen?en dan moet mlig jouw opvangen omdat het ov even tegen zat?
Serieus...
Geeft niets.quote:
Ah ok. Beetje raar dat er nu opeens zoveel aandacht voor is, of heb ik dat ook gewoon gemistquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is hier al zo'n beetje eerder gezegd door Eda hoor.Toen ik vroeg of het een latertje was geworden.
Supersoep.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ah ok. Beetje raar dat er nu opeens zoveel aandacht voor is, of heb ik dat ook gewoon gemist?
Nouja, whatever, ik ga me er verder ook niet mee bemoeien. Trusten.
Hou eens op, ik ben niet aan het rondslettenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:13 schreef mrk.n het volgende:
Dat ben ik inderdaad magnetron, hele dag (!) in bed gelegen vandaag en het lijkt alleen maar erger te worden.
O, o, lokasenna. Je hebt de nacht voor de tweede keer met iemand doorgebracht terwijl je met die jongen bent vreemdgegaan (?). Je bent simpelweg niet verliefd denk ik, hoe hard dat ook klinkt. Als je weet dat het je partner kwetst en je doet het bewust weer, kan je beter stoppen met de relatie en gaan rondsletten. Je geniet blijkbaar van de aandacht die je (eindelijk) krijgt en gaat daar op in.
Ai ai, top ouwe. Hoeveel was het geworden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:16 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
epic zaalvoetbalduel gewonnen
Ontkenningsfase.. geeft niets hoor meid. Over een tijdje accepteer je het welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hou eens op, ik ben niet aan het rondsletten
1-0, zij waren zwaar pro bezig maar 'k heb m'n doeltje schoon gehoudenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ai ai, top ouwe. Hoeveel was het geworden?
hou jezelf voor de gekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, sorry dan. Ik ga het ook niet veroordelen, waarom doe ik dat. Ik heb het zelf vaker gedaan dan dat jij hebt gedaan. Tot nu toe. Maar als ik jou was zou ik goed nadenken of je wel echt voor deze relatie wil gaan als je blijkbaar ook behoefte hebt aan anderen, en anders er simpelweg niet voor gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ondertitel klopt. Ik vind je nu ook een kutwijf.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hou jezelf voor de gekSchat, ik rol iets langer mee en ik ben hier ook doorheen gegaan, het idee alleen al dat mijn vriend zou weten dat ik bij mijn ex slaap, terwijl ik daar een verleden mee heb... dat zou ik hem niet aan kunnen doen.
Ik heb wel behoefte aan vrienden. Misschien kun je dat begrijpen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oh, sorry dan. Ik ga het ook niet veroordelen, waarom doe ik dat. Ik heb het zelf vaker gedaan dan dat jij hebt gedaan. Tot nu toe. Maar als ik jou was zou ik goed nadenken of je wel echt voor deze relatie wil gaan als je blijkbaar ook behoefte hebt aan anderen, en anders er simpelweg niet voor gaan.
Jawel. Als er niks is gebeurd is tussen jullie, snap ik die ophef hier ook niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel behoefte aan vrienden. Misschien kun je dat begrijpen.
Je hebt de nacht doorgebracht met de jongen waarmee je vreemd was gegaan (!)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ondertitel klopt. Ik vind je nu ook een kutwijf.
Wat zitten jullie allemaal te stoken
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel. Als er niks is gebeurd is tussen jullie, snap ik die ophef hier ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |