Ze zeggen toch altijd Black don't crack.. dat klopt bij hem welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die had ik ook al gezien, die heeft goede genen
Nee er was eigenlijk niks meer aan de hand. Maar vanmorgen weer als een zielig vogeltje in haar mandje, ik ga zo maar even bij haar kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je nog met haar naar je eigen dierenarts geweest ook?
Of heb je wel het idee dat het al opknapt?
Begin gewoon 1 aflevering te kijken danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog lange niet, nog lange niet![]()
Omdat ik zóveel achter loop zie ik er gewoon tegenop om het te 'moeten inhalen'.
Stom he?
Nou moe... Ik ben steeds blijer dat wij in elk geval zaterdag niet getwijfeld hebben en direct zijn gegaan!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:39 schreef Maes het volgende:
![]()
Ben ik weer![]()
Fiep is nog steeds een beetje ziekjes
Gelukkigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:16 schreef Maes het volgende:
Fiep is oké, ze lag nog wel in dezelfde positie als ik haar had achtergelaten vanmorgen maar ze kwam uit de mand, heeft een plasje gedaan in de tuin en een heeeeeel klein koekje gegeten![]()
Nou anders ik welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou moe... Ik ben steeds blijer dat wij in elk geval zaterdag niet getwijfeld hebben en direct zijn gegaan!
Een werkgever die teveel personeel en te weinig werk heeft, suckt op de korte termijn niet. Maar op de lange termijn zal eea met elkaar in balans gebracht moeten worden. Misschien kan je binnenkort elke dag wel bijslapenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:42 schreef Croli het volgende:
Moe wakker worden sucks
Op t werk zitten zonder dat er werk te doen is sucks
Eerder naar huis mogen maar wel doorbetaald krijgen sucks niet
Daardoor in de trein EN thuis even bijslapen sucks niet
Schoenen lopen niet in de lengte uitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je ze niet nog ff uitlopen dan?
Misschien dat een maat groter weer te groot is, dat ie dat bedoelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:15 schreef Ynske het volgende:
Ik als nerd moest best glimlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
dr kwam al een reactie als, geen wonder dat t 9 maanden duurt om die data te verwerkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef Croli het volgende:
Heb ik altijd al willen weten. Is volgens mij niet goed om dit aan mannen te laten weten. Anders gaan ze zo opscheppen
quote:
Jeeeeeejquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Muissssssss , jij idioot, ik krijg net je post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wil Chico een stukjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag nog goed gaan dooreten trouwens
Ediequote:
Is het lekker?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:15 schreef Ynske het volgende:
Nou, technisch gesproken heb je nog steeds 37,5 MB, alleen in een RAID-30E6 stripesetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En die wordt niet eens gebruikt voor foutcorrectie
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Begin gewoon 1 aflevering te kijken danen zie het niet als een inhaalslag.
Je krijgt er geen spijt van!
Eerst je tieten laten zien!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:38 schreef Oognip het volgende:
Croli, ik ken jou nog helemaal niet. Kun je iets over jezelf vertellen?
Ga je ook voor je tietschimmel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:41 schreef Qwea het volgende:
ooh ik kan naar de dokter straks voor mijn voetschimmelAlthans, ik DENK dat het dat is.
Leuk!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:08 schreef Bamba het volgende:
* Binnenstuitert*
We gaan 13 november bij een pup kijken
Ah ik dacht al wat ben je weinig online, maar je hebt dus Ziggo dus dan verklaart dat hetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:03 schreef indaha het volgende:
Ha eindelijk ook weer on line K....Ziggo.![]()
Qwea sterkte met je (tiet)schimmel)en Oh-Oh beterschap
![]()
Ook beterschap voor Fieps en Fritz![]()
Bamba wat rot dat je geopereerd moet worden.![]()
Ynske een man![]()
Cat een nieuwe bank![]()
Oognip sterkte met je oma,maar ik sluit me bij de rest aan dat je dit niet zomaar kunt laten doorgaan.
Wij zitten met mijn moeder in een zelfde soort traject en zullen ook binnen korte of langere tijd zulke beslissingen moeten gaan nemen, het is dat mijn vader (haar exman) iedere dag naar haar toegaat en kookt want anders was het nu al moeilijker geweest om haar nog zelfstandig te laten wonen.
En een nieuw kitten
Vader is een border colli en moeder kruising border colli-labrador. Net gebeld met de mensen, de teef was eerder loops dan ze dachten en vader was logeren bij hen en toen was het al gebeurdquote:
Ach wat leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:08 schreef Bamba het volgende:
* Binnenstuitert*
We gaan 13 november bij een pup kijken
Ja natuurlijk moet je dat eerst doen, maar fijn dat je actie onderneemtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah ik dacht al wat ben je weinig online, maar je hebt dus Ziggo dus dan verklaart dat het
Ik ga het sowieso niet zo door laten gaan, maar wil eerst even met de familie bespreken.
Mooie honden vind ik dat (in tegenstelling tot de 'gewone' colliequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vader is een border colli en moeder kruising border colli-labrador. Net gebeld met de mensen, de teef was eerder loops dan ze dachten en vader was logeren bij hen en toen was het al gebeurd. Maandag zijn ze geboren, was een zware bevalling, uiteindelijk een keizersnede. Ze liggen met mama in de woonkamer. Het klinkt allemaal heel goed, dus ben zo benieuwd! Er zit 1 blue merle teef bij en wij waren de eerste die daar interesse in hadden, dus ik hoop dat het klikt
Wij ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mooie honden vind ik dat (in tegenstelling tot de 'gewone' collie) Leuk joh!
Ik weet niet eens van welk seizoen danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Begin gewoon 1 aflevering te kijken danen zie het niet als een inhaalslag.
Je krijgt er geen spijt van!
Wat heb je als laatst gezien?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens van welk seizoen dan
Weet niet waar ik gebleven ben qua seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |