.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet helemaal duidelijkZe was gevallen, moest 'gewoon' normaal doorbijten, maar bleek bij de foto die een paar weken later alsnog gemaakt is een gebroken heup te hebben. Ze hebben haar toen een nieuwe heup gegeven, ondanks haar hoge leeftijd. Tussen de val en de operatie zat dus niet zo heel lang, maar toch, er had meteen een foto gemaakt moeten worden. Dan had de gebroken heup behandeld kunnen worden (ook met een operatie, maar da's minder heftig dan een hele nieuwe heup) plus dat haar weerstand dan niet zo verzwakt was geweest.
Ik snap nog steeds niet dat niemand heeft aangedrongen op een foto. Dat mijn oma zelf dacht 'dan moet ik me niet aanstellen, als de dokter zegt dat het normaal is', oke, maar het bejaardentehuis of iemand van de familie had gewoon moeten eisen dat ze een foto zouden maken. Toen het uiteindelijk werd ontdekt op de foto was een gewone operatie niet meer mogelijk en was een nieuwe heup de enige optie. Het zit me na al die jaren nog steeds hoog, merk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
.
Oh sorry, ik had het niet zo begrepen.
Wat erg dat ze haar niet geopereerd hebben toen.. Zulke dingen zijn toch helemaal niet nodig om te gebeuren
Lijkt me volkomen normaal dat het je nog zo hoog zit. Het had namelijk voorkomen kunnen worden en dat is juist het frustrerende.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat niemand heeft aangedrongen op een foto. Dat mijn oma zelf dacht 'dan moet ik me niet aanstellen, als de dokter zegt dat het normaal is', oke, maar het bejaardentehuis of iemand van de familie had gewoon moeten eisen dat ze een foto zouden maken. Toen het uiteindelijk werd ontdekt op de foto was een gewone operatie niet meer mogelijk en was een nieuwe heup de enige optie. Het zit me na al die jaren nog steeds hoog, merk ik
Elies, ben je zo van ons geschrokken? Je bent zo stil weer
Ja, en ik schrok ook van mezelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Elies, ben je zo van ons geschrokken? Je bent zo stil weer
dat is echt rot! hoop dat ze meewerkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:05 schreef Qwea het volgende:
Mijn nieuwe!!!!! Schoenen zijn volgens mij te klein. Terwijl die gast van de footlocker zei van niet. Straks maar eens bellen, ook al heb ik ze aangehad. Moet ie maar beter zn werk doen.
Ik zei al dat ik dacht dat ze te krap waren... maar neeeeeeeeeeuj was niet zo zei die. Maat groter moest ook niet. Manager belt me terug zodra hij er is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is echt rot! hoop dat ze meewerken
Maar voel je zelf niet hoeveel plaats er is?
Volgende keer op je intuitie afgaan en niet op wat die medewerker zegtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik dacht dat ze te krap waren... maar neeeeeeeeeeuj was niet zo zei die. Maat groter moest ook niet. Manager belt me terug zodra hij er is.
Ja die had ik ook al gezien, die heeft goede genenquote:
Moet je ze niet nog ff uitlopen dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik dacht dat ze te krap waren... maar neeeeeeeeeeuj was niet zo zei die. Maat groter moest ook niet. Manager belt me terug zodra hij er is.
Nog lange niet, nog lange nietquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:39 schreef Maes het volgende:
![]()
Ben ik weer![]()
Fiep is nog steeds een beetje ziekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |