abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:25:26 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103558372
Er zou toch op zijn minst iedere dag even iemand moeten checken, als ik dat zo lees. Ze is een gevaar voor zichzelf met dingen als die waterkoker.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103558484
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:25 schreef Rewimo het volgende:
Er zou toch op zijn minst iedere dag even iemand moeten checken, als ik dat zo lees. Ze is een gevaar voor zichzelf met dingen als die waterkoker.
Idd :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_103558555
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:25 schreef Rewimo het volgende:
+2

Het kan heel lang goed gaan, maar als het misgaat is het ook goed mis. En je schreef al eerder dat ze niet goed meer at en zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103559258
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:23 schreef tombolafan het volgende:
Pffffff nou ik zou dat echt heel eng vinden eigenlijk :{
Ik zou de dokter bellen en langssturen, als het zo erg is dan is het echt gevaarlijk
Ik ben het helemaal met jullie eens hoor, maar oma wil zelf niet naar de huisarts en volgens mijn familie is het nog niet erg genoeg dat we er zelf iets aan kunnen doen.
Ik vind ook dat oma veel meer hulp nodig heeft en beter in de gaten gehouden moet worden. De vrouw van mijn vader wiens moeder ook heel dement was, heeft dit ook al aangegeven echter gebeurt er niks. En ik woon helaas te ver om haar goed in de gaten te houden.

Slecht eten doet ze inderdaad ook dat heb ik ook doorgegeven aan mijn vader en dan krijg ik als antwoord
quote:
Dit doet ze zeker al ruim 1 jaar! Ze ziet er nog steeds gezond uit, gelukkig eet ze geregeld bij de chinees! Maak je maar niet druk, het is ook haar eigen proces en leven.
Ik word er onderhand behoorlijk gefrustreerd van, maar als ik bij niemand doordring weet ik ook niet meer wat ik er aan kan doen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:42:10 #105
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103559290
Wat doen jullie op pagina 2 trouwens onsmakelijke praat :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_103559429
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met jullie eens hoor, maar oma wil zelf niet naar de huisarts en volgens mijn familie is het nog niet erg genoeg dat we er zelf iets aan kunnen doen.
Ik vind ook dat oma veel meer hulp nodig heeft en beter in de gaten gehouden moet worden. De vrouw van mijn vader wiens moeder ook heel dement was, heeft dit ook al aangegeven echter gebeurt er niks. En ik woon helaas te ver om haar goed in de gaten te houden.

Slecht eten doet ze inderdaad ook dat heb ik ook doorgegeven aan mijn vader en dan krijg ik als antwoord

[..]

Ik word er onderhand behoorlijk gefrustreerd van, maar als ik bij niemand doordring weet ik ook niet meer wat ik er aan kan doen.
Heel simpel; de huisarts bellen en niet opgeven tot die bij haar langs gaat :)
pi_103559442
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef ElisaB het volgende:
Over die peo? _O-
pi_103559562
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef ElisaB het volgende:
Jaloers dat je er niet bij was? :+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103559638
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Heel simpel; de huisarts bellen en niet opgeven tot die bij haar langs gaat :)
Als familielid in de tweede graad is dat wel een stukkie lastiger. Jammer dat je vader het allemaal niet zo zwaar inziet. Hij had nog een broer las ik? Kun je niet eens met die oom overleggen?
pi_103559723
Wat een eikel is jouw vader Oognip sorry :@
And so the lion fell in love with the lamb
pi_103559742
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als familielid in de tweede graad is dat wel een stukkie lastiger. Jammer dat je vader het allemaal niet zo zwaar inziet. Hij had nog een broer las ik? Kun je niet eens met die oom overleggen?
Nou, ik heb vaak zat voor mn oma contact gehad met huisarts/ziekenhuis! :o

Als jij je zorgen maakt... volgens mij kan je dan zelfs als buurvrouw nog aan de bel trekken toch?
pi_103559909
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als jij je zorgen maakt... volgens mij kan je dan zelfs als buurvrouw nog aan de bel trekken toch?
Kan wel, maar het ligt helemaal aan de hulpverlener of die er dan wat mee doet. Zeker als een ander familielid meldt 'dat het best meevalt' :') . Maar een telefoontje aan de huisarts is altijd te proberen natuurlijk. En maar hopen dat pappa oognip dan niet boos wordt om die bemoeienis.
pi_103559939
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat zeker wel. Ik heb vorig jaar ook alles geregeld qua zorg voor m'n oma toen ze zo gevallen was. Niet omdat mijn moeder of oom en tante dat niet wilde doen, maar ik was er meer in thuis.
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:51:47 #114
43556 miss_dynastie
pi_103559957
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef Oognip het volgende:

[..]

[..]

Ik zou me dan toch tot de huisarts wenden. Gewoon met de uitleg zoals het hier staat, dat de familie de ernst niet in ziet en er relatief weinig komt. Hou desnoods een logboekje bij van gebeurtenissen zoals vandaag. Wellicht helpt het ook als de vrouw van je vader je daarin steunt en meegaat, is die daartoe bereid?
pi_103560013
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kan wel, maar het ligt helemaal aan de hulpverlener of die er dan wat mee doet. Zeker als een ander familielid meldt 'dat het best meevalt' :') . Maar een telefoontje aan de huisarts is altijd te proberen natuurlijk. En maar hopen dat pappa oognip dan niet boos wordt om die bemoeienis.
Ik kan ook niet begrijpen dat iemand dit vind meevallen, als ik het zo lees van Oognip. Het is gewoon gevaarlijk. Ik snap ook niet dat je als kind zijnde dit zo op z'n beloop kan laten gaan ;(
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:55:05 #116
13151 crew  Rewimo
pi_103560177
Misschien willen ze het voor zichzelf niet toegeven. Het lijkt me behoorlijk zwaar om je moeder te zien aftakelen. Lijkt een gevalletje kop-in-het-zand, dan-is-het-niet-zo -O-

Of desinteresse maar dat kan ik me niet zo goed voorstellen :@
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103560186
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik kan ook niet begrijpen dat iemand dit vind meevallen, als ik het zo lees van Oognip. Het is gewoon gevaarlijk. Ik snap ook niet dat je als kind zijnde dit zo op z'n beloop kan laten gaan ;(
Hij kan het wellicht naar vinden om te zien dat zijn moeder zo achteruit gaat. En door hulp in te schakelen maak je het 'echt'. Dus zolang er niks dramatisch misgaat kun je het dan beter op zijn beloop laten zodat er niks aan de hand is. In zijn beleving dan.
Niet dat ik zijn houding goedpraat hoor!
pi_103560191
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik zou het heel erg vinden als een hulpverlener hier de ernst niet van in ziet.... En als de andere familieleden menen dat het best meevalt zullen ze ook niet snel geneigd zijn dit aan de dokter te vertellen lijkt me :s)
pi_103560245
Ik kan me voorstellen dat het niet eten en vergeetachtig zijn nog niet zo snel als gevaarlijk wordt bestempeld, maar het feit dat ze risico loopt op brand elke keer dat ze de waterkoker zonder water aanzet vind ik toch maar eng :X
♥ scars make us who we are ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:57:28 #120
13151 crew  Rewimo
pi_103560334
Onderschat ondervoeding niet hoor, dat is ook niet best. Je wilt niet weten hoeveel oudere mensen ondervoed zijn :{
pi_103560338
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn familie zie ik eigenlijk alleen op de verjaardag van mijn oma, verder spreek ik ze niet. Maar omdat ik merk dat het minder wordt met mijn oma en van mijn vader weinig reactie krijg, mail ik af en toe mijn oom met gebeurtenissen. Maar die doet er ook niet veel mee (wat ik kan zien en hoor iig).
In mei heb ik het nog wel met hem en mijn tante er over gehad dat het minder wordt, maar verder ook niet. Ik heb hem iig net weer gemaild dat ik vind dat er wat aan gedaan moet worden, omdat het nu gevaarlijk begint te worden.

Ik heb een beetje het idee dat ik me er niet mee moet bemoeien door bijvoorbeeld zelf de huisarts op te bellen, heb dan een beetje het idee dat ik anderen voor hun hoofd stoot (ook al zien ze het niet in).

En mijn vader tja... Moeilijk geval ;) jaren geleden zag hij haar elke maand een weekend. Nu nog 2x per jaar, vaker is te vermoeiend ;(
pi_103560355
Ik kan me heel goed voorstellen dat het afschuwelijk is om te zien hoe je moeder zo aftakelt. Maar ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets met m'n moeder gebeurt door die dementie.

Moeilijke situatie ;(
pi_103560381
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Rewimo het volgende:
Onderschat ondervoeding niet hoor, dat is ook niet best. Je wilt niet weten hoeveel oudere mensen ondervoed zijn :{
Precies. Maar goed dat kan ik wel zeggen, maar dan krijg ik te horen dat ze er nog prima uit ziet en niet is afgevallen. Daar hebben ze op zich wel een punt mee, maar toch. Eerst kookte ze elke dag en at ze ook redelijk veel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:00:12 #124
13151 crew  Rewimo
pi_103560481
Wel mee bemoeien, Oognip. Want als je dat niet doet en het gaat fout, ga je jezelf dat verwijten. En dan heb je er niks aan dat je dan kunt zeggen: zie je wel dat het niet goed ging.
pi_103560497
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mijn familie zie ik eigenlijk alleen op de verjaardag van mijn oma, verder spreek ik ze niet. Maar omdat ik merk dat het minder wordt met mijn oma en van mijn vader weinig reactie krijg, mail ik af en toe mijn oom met gebeurtenissen. Maar die doet er ook niet veel mee (wat ik kan zien en hoor iig).
In mei heb ik het nog wel met hem en mijn tante er over gehad dat het minder wordt, maar verder ook niet. Ik heb hem iig net weer gemaild dat ik vind dat er wat aan gedaan moet worden, omdat het nu gevaarlijk begint te worden.

Ik heb een beetje het idee dat ik me er niet mee moet bemoeien door bijvoorbeeld zelf de huisarts op te bellen, heb dan een beetje het idee dat ik anderen voor hun hoofd stoot (ook al zien ze het niet in).

En mijn vader tja... Moeilijk geval ;) jaren geleden zag hij haar elke maand een weekend. Nu nog 2x per jaar, vaker is te vermoeiend ;(
Als jij vind dat het zo niet verder kan, zou ik gewoon de huisarts bellen hoor. Maar dat is makkelijk gezegd, ik zie mijn oma zo'n 4 x per week en mijn ooms en tantes ook minimaal 1 keer per week, dus dan is de band ook al heel anders (met ooms en tantes bedoel ik)

:*
pi_103560539
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Wel mee bemoeien, Oognip. Want als je dat niet doet en het gaat fout, ga je jezelf dat verwijten. En dan heb je er niks aan dat je dan kunt zeggen: zie je wel dat het niet goed ging.
Dit dus idd :Y
pi_103560577
Ik zou me meer druk maken over die waterkoker dan over dat eten eerlijk gezegd, zeker als ze niet afvalt. Zeker als het een beetje simpele/goedkope waterkoker is blijft dat ding gewoon verwarmen tot het water 100 graden is, maar als dat er niet in zit denk ik niet dat er snel een beveiliging in zit.

Misschien anders gewoon een wat betere / duurdere waterkoker zoeken die een soort beveiliging heeft?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:03:01 #128
13151 crew  Rewimo
pi_103560635
Ik zou helemaal geen waterkoker meer neerzetten denk ik :@
pi_103560657
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Je hebt ook wel gelijk, maar ik heb het idee dat de rest van de familie het daarmee eens moet zijn. Als ik de huisarts bel en er wordt van alles in gang gezet heb ik straks iedereen op mijn nek. Op zich heb ik het er wel voor over, maar toch... Ik voel mezelf niet de aangewezen persoon om hulp in te schakelen om een of andere reden.
Ik wacht nu eerst het antwoord van mijn oom af en probeer van de week met mijn vader te bellen en er over te praten. Dat moet wel overdag, want als ik hem 's avonds bel zit ie aan de drank en is alles grappig :')
pi_103560716
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou helemaal geen waterkoker meer neerzetten denk ik :@
Maar ja en dan? Ze gebruikt hem veel en is nog wel in staat om een nieuwe te kopen dus dat schiet ook niet op.
pi_103560738
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou me meer druk maken over die waterkoker dan over dat eten eerlijk gezegd, zeker als ze niet afvalt. Zeker als het een beetje simpele/goedkope waterkoker is blijft dat ding gewoon verwarmen tot het water 100 graden is, maar als dat er niet in zit denk ik niet dat er snel een beveiliging in zit.

Misschien anders gewoon een wat betere / duurdere waterkoker zoeken die een soort beveiliging heeft?
Ik ben bang dat de waterkoker niet het enige gevaarlijke apparaat is als ik het zo hoor.

Ik vind dit een hele moeilijke situatie voor Oognip, vooral omdat ze niet in de buurt woont.
pi_103560786
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef Oognip het volgende:

[..]

Je hebt ook wel gelijk, maar ik heb het idee dat de rest van de familie het daarmee eens moet zijn. Als ik de huisarts bel en er wordt van alles in gang gezet heb ik straks iedereen op mijn nek. Op zich heb ik het er wel voor over, maar toch... Ik voel mezelf niet de aangewezen persoon om hulp in te schakelen om een of andere reden.
Ik wacht nu eerst het antwoord van mijn oom af en probeer van de week met mijn vader te bellen en er over te praten. Dat moet wel overdag, want als ik hem 's avonds bel zit ie aan de drank en is alles grappig :')
Goede volgorde lijkt me. :Y Spreek je zorgen duidelijk uit (met feiten erbij) en geef ook aan dat, als zij er niks mee gaan doen, jij actie onderneemt. Dan kunnen ze niet zeggen dat het achter hun ruggen om gebeurt. Het is niet om hen een hak te zetten dat je iets wil doen, maar uit bezorgdheid om je oma.
pi_103560854
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef Oognip het volgende:

[..]

Je kunt ook naar haar huisarts gaan/bellen en dit hier boven dus uitleggen. Dat jij je ernstige zorgen maakt (die echt wel gegrond zijn), maar dat haar eigen kinderen hun kop in het zand steken wat dat betreft. Je huisarts kan ook proberen tot haar kinderen in te dringen.
pi_103560893
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Loveless85 het volgende:

Ja dit idd, eentje neerzetten die uitschakelt bij geen water (meer)
Maar dan heb je nog het gas etc :X

Iig die huisarts bellen als je je zorgen maakt Oognip, je slaat jezelf voor je kop als er wel iets gebeurt...
pi_103560976
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Goede volgorde lijkt me. :Y Spreek je zorgen duidelijk uit (met feiten erbij) en geef ook aan dat, als zij er niks mee gaan doen, jij actie onderneemt. Dan kunnen ze niet zeggen dat het achter hun ruggen om gebeurt. Het is niet om hen een hak te zetten dat je iets wil doen, maar uit bezorgdheid om je oma.
En als ze "nee" zeggen? Doe je het dan niet ook 'achter hun rug om'? Ik zou gewoon zoiets hebben van "het heeft lang genoeg geduurt, ik doe nu iets" :@
Dan maar ruzie, helemaal als je ze toch niet vaak ziet :+
pi_103561067
ja, als je ze alleen op oma's verjaardag ziet... Misschien worden ze boos, en zie je ze niet meer.

Misschien doe je niks, en is er eerdaags geen oma meer; zie je ze ook niet meer
pi_103561091
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En als ze "nee" zeggen? Doe je het dan niet? Ik zou gewoon zoiets hebben van "het heeft lang genoeg geduurt, ik doe nu iets" :@
Precies daar zit ik ook al mee. Wat nou als de familie zegt dat het niet nodig is?

Mijn oma heeft gelukkig geen gas, maar elektrisch ;)
pi_103561177
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef Oognip het volgende:

[..]

Precies daar zit ik ook al mee. Wat nou als de familie zegt dat het niet nodig is?

Oh, dat is wel fijn :Y Hoewel ik den weer niet weet wat bv vlees op elektrisch doet als het 3 uur op hoog staat :+

Maar gewoon de dokter inschakelen, als de dokter vindt dat het echt erg is dan praat zij wel met de kinderen lijkt me, die heeft iets meer invloed misschien.

Ik zou zoiets hebben van "baat het niet dan schaadt het niet"
pi_103561189
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dan moeten zij de ogen uit de kop schamen en heeft jouw oma een ontzettend lieve en zorgzame kleindochter :Y . Maar dat is vanaf de zijlijn wel erg makkelijk gezegd.
pi_103561201
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
ja, als je ze alleen op oma's verjaardag ziet... Misschien worden ze boos, en zie je ze niet meer.

Wel rustige verjaardag dan, alle blokjes kaas voor jezelf :Y)
pi_103561229
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En als ze "nee" zeggen? Doe je het dan niet ook 'achter hun rug om'? Ik zou gewoon zoiets hebben van "het heeft lang genoeg geduurt, ik doe nu iets" :@
Vind ik niet. Als oognip actie wil ondernemen dan zou dat ook de insteek moeten zijn. Kern van de boodschap is dus: 'er moet iets gebeuren, als jullie niks doen, dan doe ik het.'
Dan zijn ze het er misschien niet mee eens en het is nooit leuk om mensen voor een voldongen feit te plaatsen, maar feitelijk velt ze zelf geen oordeel, maar vraagt een andere persoon (huisarts) om eens mee te kijken.
pi_103561292
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, dat is wel fijn :Y Hoewel ik den weer niet weet wat bv vlees op elektrisch doet als het 3 uur op hoog staat :+
STINKEN! :X :X :X (mijn oma, daarna at ze mee met ons en kreeg ze tafeltje dekje)
pi_103561309
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:

Misschien doe je niks, en is er eerdaags geen oma meer; zie je ze ook niet meer
En dat.
pi_103561319
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vind ik niet. Als oognip actie wil ondernemen dan zou dat ook de insteek moeten zijn. Kern van de boodschap is dus: 'er moet iets gebeuren, als jullie niks doen, dan doe ik het.'
Dan zijn ze het er misschien niet mee eens en het is nooit leuk om mensen voor een voldongen feit te plaatsen, maar feitelijk velt ze zelf geen oordeel, maar vraagt een andere persoon (huisarts) om eens mee te kijken.
Ja, maar ik vind dat ze dat nu meteen al kan doen, ik vind het best dringend lijken :@
pi_103561360
Jullie hebben gelijk :Y ik ga er wat aan doen, maar wacht eerst af wat mijn oom te zeggen heeft.
pi_103561361
Zo had mijn oma een paar weken gelede haar wortels alvast opgezet om te koken en was in slaap gevallen in d'r stoel. Ze werd gelukkig nog op tijd wakker, maar ze heeft van mij al op d'r donder gehad dat ze pas d'r eten moet aanzetten als ze ook daadwerkelijk daana gaat eten o|O

Mijn oma is stronteigenwijs. Is vorig jaar gevallen en heeft de hele nacht op de grond gelegen omdat ze niet meer overeind kon komen, pacemaker gekregen de hele mikmak. Wij een telefoon voor d'r gekocht met zo'n halsband voor noodgevallen. In het begin droeg ze 'm de hele dag, nu heeft ze 'm nooit meer aan. Iedere keer herinner ik d'r eraan, maak ze vind het niet meer zo nodig :') |:(
pi_103561397
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

STINKEN! :X :X :X (mijn oma, daarna at ze mee met ons en kreeg ze tafeltje dekje)
maar niet spontaan ontbranden dus? :P

Mijn oma had ook tafeltje dekje :Y En op het laatst at ze alleen nog maar mandarijntjes uit blik en heeeeeel soms 2 happen broodje kroket O+ Laatste 2 maanden voor opname alleen hoor ;)
pi_103561430
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:15 schreef Bamba het volgende:
Zo had mijn oma een paar weken gelede haar wortels alvast opgezet om te koken en was in slaap gevallen in d'r stoel. Ze werd gelukkig nog op tijd gevallen, maar ze heeft van mij al op d'r donder gehad dat ze pas d'r eten moet aanzetten als ze ook daadwerkelijk daana gaat eten o|O

Mijn oma is stronteigenwijs. Is vorig jaar gevallen en heeft de hele nacht op de grond gelegen omdat ze niet meer overeind kon komen, pacemaker gekregen de hele mikmak. Wij een telefoon voor d'r gekocht met zo'n halsband voor noodgevallen. In het begin droeg ze 'm de hele dag, nu heeft ze 'm nooit meer aan. Iedere keer herinner ik d'r eraan, maak ze vind het niet meer zo nodig :') |:(
Mijn oma had de alarmketting altijd aan de voordeur hangen _O- :') :|W
pi_103561453
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

maar niet spontaan ontbranden dus? :P
Zolang hebben we niet gewacht. Als ik nog een levende oma had, dan had ik haar gevraagd het kunstje te herhalen. Speesjaal voor jou. *;
quote:
Mijn oma had ook tafeltje dekje :Y En op het laatst at ze alleen nog maar mandarijntjes uit blik en heeeeeel soms 2 happen broodje kroket O+ Laatste 2 maanden voor opname alleen hoor ;)
Aw. ;( O+
pi_103561467
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:15 schreef Oognip het volgende:
Jullie hebben gelijk :Y ik ga er wat aan doen, maar wacht eerst af wat mijn oom te zeggen heeft.
Succes! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')