misschien een heel stomme vraag, maar ben je niet zwanger?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, maar ik weet steeds beter erge misselijkheid te voorkomen. Ik weet nu beter wanneer ik moet stoppen met eten (omdat ik anders erg misselijk wordt). Het probleem is alleen dat ik dan nog niet veel gegeten heb, maar wel moet stoppen. Met als gevolg dat ik na een uur weer honger heb en chips pakNu is de bedoeling dat ik het eten bewaar wat ik niet op krijg en na een uur het alsnog op ga eten
Maar gister heb ik voor het eerst weer heel mijn bord leeg gegeten en dat ging best goed
Haha dat is helemaal geen stomme vraag!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien een heel stomme vraag, maar ben je niet zwanger?
Ow ja dat kan natuurlijk ook , een klein Nipjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien een heel stomme vraag, maar ben je niet zwanger?
Ik zou het niet eens heel erg vindenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow ja dat kan natuurlijk ook , een klein Nipje
Ik heb verschillende keren geprobeerd te stemmen, maar ik krijg helemaal geen mail en heb mijn man ook net nog eens laten stemmen, maar hij krijgt ook niets binnen .quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
Rewimo en Indaha, dm me even het mailadres waarmee jullie hebben gestemd alsjeblieft
En wanneer hebben jullie gestemd?
En krijgen jullie wél de activatiemail maar geen bedanktmailtje, of helemaal niets?
(CPR is het 'PR-hok' achter de schermen, waar Tombo ook in kan, sorry)
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens heel erg vinden![]()
En toen had je daar 'zomaar' last van? Wel heftig...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha dat is helemaal geen stomme vraag!
Maar nee ik ben niet zwanger, iig 2 maanden geleden nog nietHet speelt ook al vanaf maart dus dan zou ik al bijna moeten bevallen
Copy thatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en als er iemand "ineens" zwanger is dan wil ik eerst graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
klote!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:32 schreef Bamba het volgende:
Oognip, wat vervelend dat je nog steeds zo vaak misselijk bent
Ik moest vandaag terug naar de gynaecoloog en holadiee, de endometriose is waarschijnlijk gewoon weer terug. Ik dacht het al wel, want kreeg weer steeds meer pijn. Nu moet ik vrijdag naar de radioloog voor een echo en als het idd de endo is, moet ik weer geopereerd worden
. Waarschijnlijk is er dan iets blijven zitten tijdens de operatie..gevalletje pech noemen ze dat dan
just found itquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ookmaar dan moet ik eerst een leuke vent
Oh bahquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:32 schreef Bamba het volgende:
Oognip, wat vervelend dat je nog steeds zo vaak misselijk bent
Ik moest vandaag terug naar de gynaecoloog en holadiee, de endometriose is waarschijnlijk gewoon weer terug. Ik dacht het al wel, want kreeg weer steeds meer pijn. Nu moet ik vrijdag naar de radioloog voor een echo en als het idd de endo is, moet ik weer geopereerd worden
. Waarschijnlijk is er dan iets blijven zitten tijdens de operatie..gevalletje pech noemen ze dat dan
Is hij nu pas aangekomenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef Rewimo het volgende:
Indaha, namens Christan heel hartelijk bedankt voor jullie kaart
Dat mag ook , doe je bestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:27 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Copy thatEn jij mag ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |