Ik vorige week bijna, bij mn eerste set squat bij het zakken besloot ik ineens om naar beneden te kijken om te zien of ik mn voeten goed had staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:52 schreef Kroc het volgende:
laatste keer dat ik ompleurde was met een iets te ijverig gewicht met overhead lunges, maar dit doe ik ook het liefste buiten in het gras ofzo
Zelfs op die site zie ik nog Christopher Leequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Grr.
http://www.exrx.net/Weigh(...)erextensionHead.html
Daarom ga ik altijd voor een spiegel staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:15 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik vorige week bijna, bij mn eerste set squat bij het zakken besloot ik ineens om naar beneden te kijken om te zien of ik mn voeten goed had staan. Domste actie ooit.
Ik ben pas ruim een half jaar bezig dus zover ben ik nog nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:20 schreef Kroc het volgende:
voor een spiegel? Ik vind dat alleen maar afleidend, liefste doe ik zelfs mijn ogen dicht wanneer ik voor max kracht ga trainen
Wut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Zelfs op die site zie ik nog Christopher Lee
Moet je even refreshen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Zelfs op die site zie ik nog Christopher Lee
Verder strekken dan die man doet zou ik niet doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Grr.
http://www.exrx.net/Weigh(...)erextensionHead.html
Die Star Wars boy.quote:
Huur mij in en ik schrijf je scriptie. Geen voldoende = geld terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
Heb nooit meer tentamens. Wel een kutscriptie dat af moet.
nofi, denk dat het te technisch voor je isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:29 schreef Diabox het volgende:
[..]
Huur mij in en ik schrijf je scriptie. Geen voldoende = geld terug.
Te technisch?! Techniek is naar mij vernoemd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nofi, denk dat het te technisch voor je is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |