Ik ook hoor, snellere opname van de eitwitten enzo maar ik wilde zo Brinta gaan eten icm whey isolaatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik doe whey met water en gewoon sippen als een baws.
[..]
Ga sowieso deadliften. Pak je je benen (nee, ze worden er niet dik van, ze worden er mooi strak van), billen, en onderrug.
Mijn kuiten waren serieus verdubbelt in een halfjaartje kickboksen, kreeg er serieus opmerkingen overquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik doe whey met water en gewoon sippen als een baws.
[..]
Ga sowieso deadliften. Pak je je benen (nee, ze worden er niet dik van, ze worden er mooi strak van), billen, en onderrug.
Deadlifts dikke nek? Je pakt je traps wel, maar nou ook weer niet zó erg... En chickies moeten ook gewoon deadliften man.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ga dan gewoon squatten, krijg je geen dikke nek van zoals met deadlifts. Beter nog doe je het allebei.
Ga ik doen! Denk dat deadlifts er een beetje knullig uitzien bij mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ga dan gewoon squatten, krijg je geen dikke nek van zoals met deadlifts. Beter nog doe je het allebei.
Zo hoort het eigenlijk ook imho.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon niks van anderen aantrekken en met weinig gewicht beginnen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ga ik doen! Denk dat deadlifts er een beetje knullig uitzien bij mij![]()
!
Gewoon een leuk schema'tje (laten) maken en dan dat volgen. De meningen zijn verdeeld over wat het beste is, upper body/lower body splitsen of bijv een 3-way split, dat je je groepen in 3en verdeeld (en dan dus 3 keer gaat).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn kuiten waren serieus verdubbelt in een halfjaartje kickboksen, kreeg er serieus opmerkingen over![]()
En heb al dunne lange mooie strakke benenVind mijn bovenbenen zelfs al iets te gespierd! Alleen de billen mogen wat strakker!
En wat is dan normaal? 1 a 2 keer per week trainen? En hoe lang? Een half uur?
Niemand begon met die stabiliteit en kracht. Gewoon laag beginnen en de techniek doorkrijgen (vorm is erg belangrijk, rechte rug enzo, je wilt ook geen lichamelijke klachten krijgen), en dan opbouwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ga ik doen! Denk dat deadlifts er een beetje knullig uitzien bij mij![]()
! Heb niet echt die 'stabiliteit' in mijn spieren en ook niet de kracht..
Ass to the grass..!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar ook grote kuiten neem ik aan? Mijn billen mogen wel groter hoor, graag zelfsBen denk ik een van de weinige vrouwen die haar billen te klein vind
Precies. Links is echt het product van een belachelijk streng regime qua eten, training, en waarschijnlijk nog een flinke dosis AAS er boven op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |