Veel te duur, vandaar ook de Air Phone 4.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:10 schreef Henno het volgende:
Koop gewoon een iPhone 4 man, en wees een baas zoals al die andere iPhone 4 bezitters.
Waarom koop jij dan een smartphone? Omdat ie er vet uitziet ofzo?quote:
150 euro... En ik heb geen zin om maanden te wachten...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef J.D.Morrison het volgende:
Haal deze mattie, 130 euro ongeveer en gewoon capacitief 800x480 alluz alleen een matige CPU..
http://www.dealextreme.co(...)wifi-tv-white-102986
Onder andere. Maar kijk, de iPhone heeft niet zulke goede specs als de SGS2 maar, ik hoor van veel SGS2-bezitters dat ze toch beter een iPhone hadden kunnen nemen, omdat die gewoonweg beter werkt ondanks de specs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:13 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Waarom koop jij dan een smartphone? Omdat ie er vet uitziet ofzo?
Betere specs zijn goed voor de snelheid van het toestel. Voor mijn part ziet het er uit als een keutel als het de beste specs heeft zal ik hem alsnog halen
Liever de ZTE Blade voor 99,- euro dan, en gewoon in NL te koop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef J.D.Morrison het volgende:
Haal deze mattie, 130 euro ongeveer en gewoon capacitief 800x480 alluz alleen een matige CPU..
http://www.dealextreme.co(...)wifi-tv-white-102986
Waarom werkt die beter dan? Altijd als ik dat hoor komt er nooit een antwoord. Het zijn waarschijnlijk verstokte apple users die nooit iets anders willen proberen en als argument maar blijven herhalen dat de iphone beter werkt (tot in het oneindige).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:15 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Onder andere. Maar kijk, de iPhone heeft niet zulke goede specs als de SGS2 maar, ik hoor van veel SGS2-bezitters dat ze toch beter een iPhone hadden kunnen nemen, omdat die gewoonweg beter werkt ondanks de specs.
Nigga ga niet haten op mijn wisselkoers dan. Die van DX is van 3 jaar geleden ofzo, mijn converter zegt (op dit moment dan) 139 euro. Paar dagen geleden was het iig nog 130 euro.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Bundy. het volgende:
[..]
150 euro... En ik heb geen zin om maanden te wachten...
Groter scherm, ander design, meer accesoires, geen simlock, dual sim.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:16 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Liever de ZTE Blade voor 99,- euro dan, en gewoon in NL te koop.
De Air Phone 4 kost maar 100 euro, maar ik wil even de meningen peilen op FOK!.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:15 schreef dutchy012 het volgende:
Lol neem geen SmartPhone dan als alles te duur is
Alles spreekt voor zich, nooit gedoe, en ziet er mooi uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:18 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Waarom werkt die beter dan? Altijd als ik dat hoor komt er nooit een antwoord. Het zijn waarschijnlijk verstokte apple users die nooit iets anders willen proberen en als argument maar blijven herhalen dat de iphone beter werkt (tot in het oneindige).
Voordat ik dat doe, eerst een antwoord op deze vraag: Wat wil jij met dat toestel (kunnen) doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Kun je dat alstublieft onderbouwen?
Bellen, internet via Wi-Fi, spelletjes erop spelen, muziek luisteren en foto's maken en bekijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voordat ik dat doe, eerst een antwoord op deze vraag: Wat wil jij met dat toestel (kunnen) doen?
Je denkt dat je op een neppe iPhone ook de spelletjes kunt spelen die op de echte iPhone kunnen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Bellen, internet via Wi-Fi, spelletjes erop spelen, muziek luisteren en foto's maken en bekijken.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:37 schreef stevenmac26 het volgende:
een smartphone wordt voor zulke mensen echt een dumbasstelefoon
Oke, geen spelletjes dan, maar de rest kan toch wel neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je denkt dat je op een neppe iPhone ook de spelletjes kunt spelen die op de echte iPhone kunnen?
Nee dat kan niet. Er zit vast wel een kleine appstore bij (denk ik) maar de iphone apps kan hij niet aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Oke, geen spelletjes dan, maar de rest kan toch wel neem ik aan?
En hoe zit het btw met die Nokia N96?
Wat beviel je er precies niet aan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nokia N96____________!!!
Heb zelf dat ding 2 jaar lang gehad, nog nooit zo'n brok ellende meegemaakt.
Dat ding heeft een resistief scherm. Reden genoeg om 'm niet te nemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Bellen, internet via Wi-Fi, spelletjes erop spelen, muziek luisteren en foto's maken en bekijken.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Er zit vast wel een kleine appstore bij (denk ik) maar de iphone apps kan hij niet aan.
Als je een stylus gebruikt werkt die toch gewoon goed?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat ding heeft een resistief scherm. Reden genoeg om 'm niet te nemen.
Was zo traag als stront door een trechter, chrashde om de haverklap, veel vastlopers etc.quote:
Internet via wifi zal wel gaan, ik weet alleen niet of je daar blij van wordt. Dat is zo traag als stront door een trechter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Oke, geen spelletjes dan, maar de rest kan toch wel neem ik aan?
En hoe zit het btw met die Nokia N96?
Gast jij overweegt een air phone 4 en dan zeggen dat blackberrys kut zijn. Ga lekker ergens anders dom lopen doenquote:
Batterij binnen vijf minuten opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Huh? Dat heeft toch alleen te maken met de wifi verbinding en niets met de telefoon toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Internet via wifi zal wel gaan, ik weet alleen niet of je daar blij van wordt. Dat is zo traag als stront door een trechter.
Koop een iPod Touch.
Met die browser van een Air Phone kan je alleen maar op Googlequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Huh? Dat heeft toch alleen te maken met de wifi verbinding en niets met de telefoon toch?
Je bent gewoon een mongool als je zo'n traag ding wilquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Huh? Dat heeft toch alleen te maken met de wifi verbinding en niets met de telefoon toch?
De telefoon met de beste specs is niet per definitie de snelste telefoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:13 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Waarom koop jij dan een smartphone? Omdat ie er vet uitziet ofzo?
Betere specs zijn goed voor de snelheid van het toestel. Voor mijn part ziet het er uit als een keutel als het de beste specs heeft zal ik hem alsnog halen
Bij HTCtjes is dat wel echt zo. Ik heb er zelf eentje dus ik kan het wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef drbarisart het volgende:
[..]
De telefoon met de beste specs is niet per definitie de snelste telefoon
Nee dat is echt niet zo. De hardware is maar de ene helft van het verhaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Bij HTCtjes is dat wel echt zo. Ik heb er zelf eentje dus ik kan het weten
Ook qua OS is het zo. HTCtjes zijn de perfecte combinatie tussen hardware en software en dat resulteert in een duizelingwekkend snelle performancequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Nee dat is echt niet zo. De hardware is maar de ene helft van het verhaal.
Toch kan je een HTC niet vergelijken met bijv. een iPhone, puur op basis van specsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:32 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ook qua OS is het zo. HTCtjes zijn de perfecte combinatie tussen hardware en software en dat resulteert in een duizelingwekkend snelle performance
precies, de iPhone werkt veel fijnerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:36 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Toch kan je een HTC niet vergelijken met bijv. een iPhone, puur op basis van specs
lol wat een onzinquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:56 schreef Bertolli het volgende:
IOS of Windows Phone nemen tenzij je heel te tijd bezig wilt zijn met het killen van apps in de taskmanager. Android raakt ook steeds meer gefragmenteerd. Je hebt nu al een dual core telefoon nodig om er fatsoenlijk mee te werken.
Inderdaad, met een HTC kan je veel meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:36 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Toch kan je een HTC niet vergelijken met bijv. een iPhone, puur op basis van specs
Een nokia 3310 is sowieso een betere optie dan al die strontsmarphones.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:21 schreef o.us het volgende:
TSZelfs een Nokia 3310 is een betere optie vergeleken met die stronttelefoons die je net opnoemde.
Shit, had jouw post nog niet gezien, alleen de OP gelezen. Nu heb ik gefaaldquote:
Hahaha, paar minuten gekeken, wat een bazen dingquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Perquisite het volgende:
Koop asljeblieft die air phone. Wat een pracht apparaat
Ik wil er eentje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:29 schreef o.us het volgende:
Kijk hoe mooi deze reviewer de prachtige kanten laat zien van zo'n kutkloontje.
Misschien, maar ik vind persoonlijk een iPhone veel fijner werken, en ik kan niet echt iets bedenken wat ik nu op m'n iPhone misquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Inderdaad, met een HTC kan je veel meer
TS is al te beroerd om een ¤200,- uit te geven, verwacht je dan dat hij Apple spullen gaat kopen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:55 schreef draaijer het volgende:
Simpel -> iPhone 4S
Ik heb thuis inmiddels een groot aantal Apple spullen en dat gaat prima met elkaar. Helemaal top is de gratis iCloud die je er nu bij krijgt.
Als je Apple TV2 koopt (Euro 129,- oid) dan kan je muziek, photo's en filmpjes streamen naar je tv via je iPhone
Je hebt er zelf geen, dus houdt je mening dan voor je!!quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef atractor het volgende:
[..]
Je hebt er zelf geen, dus houdt je mening dan voor je!!
Je merkt pas hoe fijn ze zijn als je ze zelf gebruikt
Ze kunnen helemaal geen flikker vergeleken met Android of iOS telefoons.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef atractor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef LadiesMan217 het volgende:
AirPhone 4 kopen, serieus.Ik heb em zelluf ook.
Ding is niet van echt te onderscheiden. Verder ook een stuk lichter en goedkoper dan een echte iPhone. En ach, wat maken die aantal dubbele icoontjes nou uit, met die stylus kun je gewoon op de pixel precies richten. En het mooie ervan is dat je de pixels ziet oplichten die je met je stylus pen aanraakt.
Mijn vorige telefoon was een Blackberry, daarvoor Nokia N900 gehad (Maemo), dáárvoor iPhone 2G, en nu een Samsung Galaxy S II. Uit dat rijtje is BB toch wel de slechtstequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef atractor het volgende:
[..]
Nee dus. HTC gooit Sense over Android heen, wat hun toestellen beduidend minder snel maakt dan een toestel met vergelijkbare specificaties, zoals bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S2. HTC maakt prima telefoons, maar wat jij zegt is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:32 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ook qua OS is het zo. HTCtjes zijn de perfecte combinatie tussen hardware en software en dat resulteert in een duizelingwekkend snelle performance
Kan me voorstellen. Die heb je natuurlijk liever daarna.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb nu een Samsung galaxy S. Superding, zou willen dat ik nooit de iPhone hiervoor had
Alsnog is mijn HTC Sensation behoorlijk snel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee dus. HTC gooit Sense over Android heen, wat hun toestellen beduidend minder snel maakt dan een toestel met vergelijkbare specificaties, zoals bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S2. HTC maakt prima telefoons, maar wat jij zegt is gewoon onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |