Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 06:24 schreef Levolution het volgende:
Ik heb laatst Majora's Mask voor minder dan 3 euro aangeschaft, hoe vinden jullie dat?![]()
Dat was ook te mooi om waar te zijn, maar voor dat klein beetje geld wilde ik het risico wel nemen. En het bleek goed te zijn.
Blijkbaar denkt niet iedereen het.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
Ik begrijp dat niet he. Dan vraag je 240 euro voor zo'n iPad en dan denkt iedereen dat je een scammer bent omdat je veel te weinig vraagt. Waarom vraag je dan geen 500 euro zodat het echter klinkt, je misschien meer reactie krijgt en nog meer dan 2x zo veel verdient
Het is voor mij pas verdacht als je het niet mag komen ophalen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
Ik begrijp dat niet he. Dan vraag je 240 euro voor zo'n iPad en dan denkt iedereen dat je een scammer bent omdat je veel te weinig vraagt. Waarom vraag je dan geen 500 euro zodat het echter klinkt, je misschien meer reactie krijgt en nog meer dan 2x zo veel verdient
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |