Exact hetzelfde mailtje kreeg ik ook terug op die Imac.... mijn lampje stond nu wel behoorlijk aan. Ik mailen dat ik het wel wilde komen ophalen, geen gehoorquote:Goedemiddag,
Ik heb even gekeken, en zag dat ik er nog 4 te koop heb staan.
Ik ben zelf woonachtig op Texel, u bent daar van harte welkom om het product uit te testen onder het genot van een kop koffie, maar ik vind het ook prima om het pakket goed verpakt naar u op te sturen.
Als u het pakket opgestuurd wilt hebben dan heb ik alleen nog even uw naam en adresgegevens nodig, en het aantal dat u wenst.
Het pakket kan ik vandaag meteen op de bus doen, u heeft naast de 2 jaar garantie bij Apple ook 90 dagen niet goed geld terug garantie, mocht u niet tevreden zijn over uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Daphne
Dit dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef Ikbenserieus het volgende:
Zulke apparaten voor zulke prijzen zijn bijna (lees:BIJNA) altijd van oplichters.
Of gejat. Maar idd, ik had eigenlijk gewoon al gelijk beter moeten wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef Ikbenserieus het volgende:
Zulke apparaten voor zulke prijzen zijn bijna (lees:BIJNA) altijd van oplichters.
Ai dunno. Ai was inspiratieloos. Maak er een goeie TT van (als je wilt)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
but wai is ze tt in inklish ask ij mijzelf off.
Because the seller lives on Texle?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
but wai is ze tt in inklish ask ij mijzelf off.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Als iemand zogenaamd in Texel woont weet je genoeg
dit dus. regel 1 bij handelen op internet. in marmer beitelen boven je bed hangen en uitlichten met bouwlampen. voorkomt 95% van alle oplichting.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Als het te mooi is om waar te zijn..... Dan is dat het ook.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Klopt. Maar feit is nou eenmaal dat er gewoon belachelijk veel oplichters ook op MP zitten. Ook afgezien van de "te mooi om waar te zijn" dingen. Maar idd, marktplaats kan handig zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:08 schreef Loohcs het volgende:
Marktplaats bashen is hier best populair, maar als je een beetje oplet en de 'aanbiedingen' die te mooi klinken om waar te zijn ook gewoon links laat liggen, blijft het best handig. Vooraf overmaken houdt altijd een risico in, maar als verkoper ga je natuurlijk ook geen spullen opsturen voordat je je geld hebt (en ophalen is vaak niet rendabel).
Hoeft niet. Mijn pa had eens een tv gewonnen maar die hoefde hij niet, voor een kwart van de winkelprijs verkochtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou, daar mag je dan blij mee zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Mijn man wilde enige tijd geleden een imac kopen van een Daphne uit Texel...gelukkig niet gedaan..stelletje oplichters...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:23 schreef Nies het volgende:
Michelle Jansen, aka Daphne, bood mij een maand of wat terug twee Rammstein concertkaarten aan.
45 euro per stuk, deed ze ze vandaag nog op de bus....vanaf Texel
dit is inderdaad wel erg obvious en dit is een bekende oplichterquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Multivitamine het volgende:
Mensen die hier in trappen verdienen het om opgelicht te worden. Stelletje gieren.
Hey, mensen die gaan googlen zijn straks dankbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef kikoooooo het volgende:
Hier een topic over openen
Welkom op internet.
Welkom in 2011
20 minuutjes met de bootquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:07 schreef bijdehand het volgende:
Wel slim om Texel te kiezen omdat je daar niet zomaar komt
een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef kikoooooo het volgende:
Hier een topic over openen
Welkom op internet.
Welkom in 2011
Nou, vanavond hek er omheen, internet afsluiten, opgelost slotje.quote:
Ooh, ik wilde vergassenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou, vanavond hek er omheen, internet afsluiten, opgelost slotje.
Zitten blijkbaar toch alleen maar criminelen daar!
Ja, laten we allemaal gaan posten als we een scam tegenkomenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een gewaarschuwd mens telt voor 2
Eigenlijk dom, Texel is nog maar 20 minuten. Terschelling is veel slimmer, duurdere boot en langer varen... Maar wil niemand op ideëen brengen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:07 schreef bijdehand het volgende:
Wel slim om Texel te kiezen omdat je daar niet zomaar komt
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef I0_0I het volgende:
Ik vind het feit dat TS hier de nieuwe Peter R denkt te zijn met deze ontdekking eigenlijk grappiger dan de advertentie zelf.
Ik heb nog een iPad liggen hier op Terschelling voor ¤50 omdat ik de zaak moet sluiten. In de doos met 3 jaar apple niet goed = gelt terug gerantie. Laat maar horen als je intresse hebt. Groetjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:53 schreef tcr het volgende:
[..]
Eigenlijk dom, Texel is nog maar 20 minuten. Terschelling is veel slimmer, duurdere boot en langer varen... Maar wil niemand op ideëen brengen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |