abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103545435
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103545454
fipo!
pi_103545502
Thanks V1z0R, hoef ik geen nieuwe te openen! O+ Ik wilde hem ook al dichtgooien, maar ik was net te laat.
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:13:23 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103545577

>:O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_103545660
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:11 schreef Mini. het volgende:
Thanks V1z0R, hoef ik geen nieuwe te openen! O+ Ik wilde hem ook al dichtgooien, maar ik was net te laat.
Npnp :)
Wou zelf ook graag dat plaatje gebruiken whehe :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103546189
O+ was nog nét op tijd om Mr.Mo op de motor in de straat tegen te komen en hem nog een gedag-kus te geven O+ O+

Life is good!
Ja doei.
  Redactie Sport dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:31:09 #7
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_103546307
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:36:47 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103546585
Hoi.. ik ben vrij hoor.. hou op over melk :P

Lijst:
O: kwark en vla
T's: 3 mandarijnen, appel, cup a soup kerrie, tomaat
L: 3 boterhammen kaas, kom verse champignonssoep met ham, beker melk (! ha ! )
T: peer, blokje choco, handje chips, 2 augurken, 4 dropjes
D en of T (whats in a name): Alleen thuis.. 2 roggenbroodjes met haring en uitjes, champignons uit de oven met vulling van bosui, knoflook, citroen, kruiden en kaas. Patatjes van knolselderij, pot spinazie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:44:12 #9
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_103546852
Goedemiddag! Nog niet bijgelezen maar ik dump even mijn lijstje, niet dat van gisteren (het was iets met spagetti bolognese, veel rode wijn en dame blanche)

O: 1 boterham hesp
L: groot bord groentjes, 2 hardgekookte eitjes
T: klein chocolade wafeltje, stukje vruchtentaart
T: worteltjes en een komkommer met een beetje coctailsaus
D: 4 boterhammen met smeerkaas/jam/iets anders, courgette-broccolisoep
T: mager yogurtje, nog soep als het laat wordt.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_103546896
Ik vind wel dat je proeft dat er nog geen vorst over de boerenkool is geweest, wacht nog ff tot de volgende ronde.. behalve dan dat we vanavond restje van gister opeten ;)
pi_103547128
Ik wil naar huis :')
  Vis een optie? dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:09:09 #12
70532 loveli
N
pi_103547775
Kassamiep had d'r dag niet.
km: Dag meneer!
loveli: ...
km: Hoe red ik me hier uit?
loveli: Geeft niet, overkomt me dagelijks :')
crap in = crap out
pi_103547846
Tentamen ging goed (niet heeel slecht), had ik niet verwacht! Heb iets van een 6 denk ik, geen 8 of zo haha
Worry is a misuse of imagination
pi_103547879
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef loveli het volgende:
He? Maar op de camping vond ik je best heul vrouwelijk eigenlijk?

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:10 schreef Probability het volgende:
Tentamen ging goed (niet heeel slecht), had ik niet verwacht! Heb iets van een 6 denk ik, geen 8 of zo haha
Goed zo! Moet je er nu nog meer?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_103547919
Oh haaai!

Echo was goed, alles zag er prima uit :) Advies van de gyn om mijn volgende menstruatie af te wachten en dan mogen we weer batsen als konjinen. Al verwoordde zij het net iets netter :+

Loveli, hoe kan iemand jou nou aanzien voor een vent?? :D
pi_103547940
Ja nog 7!
  Vis een optie? dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:14:49 #17
70532 loveli
N
pi_103547997
*O* voor de schone echo!

Heb dubbele persoonlijkheid :+ Werkkleren aan + brildragende kassamiep, I guess.
crap in = crap out
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:15:13 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103548009
Loveli.. haha, sorry echt?? Damn,, was het een doofstommeblinde km?

" fijn" Coco... :*

Prob... je hebt een goed gevoel,fijn :Y
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_103548032
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh haaai!

Echo was goed, alles zag er prima uit :) Advies van de gyn om mijn volgende menstruatie af te wachten en dan mogen we weer batsen als konjinen. Al verwoordde zij het net iets netter :+
:D
Fijn dat er in elk geval geen extra complicaties zijn ofzo.

Tjee Prob, 7 tentamens nog? :o Sterkte!
Everything has changed
pi_103548034
Hele dag saaie training gehad... Verzorgde lunch was broodjes ham met boter en broodjes kaas met boter... Mag ik niet :') dus beetje raar lijstje!

O: kiwi, perzik met yoghurt en 2 eetl muesli
T: koffie verkeerd, appel, grote hand rozijnen
L: drie kleine groentepannekoekjes en een banaan
T: 2 mandarijnen en een zelfgemaakte havermoutmuffin (no sugar :))
T: 1/3e komkommer
D: kom aubergine/witte bonensoep met 2 sneetjes speltbrood
S: ruim uur boksen
T: bakje geitenyoghurt(ben erg benieuwd) met perzik

Beetje fruitig en lijkt veel als ik t zo zie, maar zo voelt t niet :')
Be someone that makes you happy
pi_103548081
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef loveli het volgende:
*O* voor de schone echo!

Heb dubbele persoonlijkheid :+ Werkkleren aan + brildragende kassamiep, I guess.
Nou, denk eerder dat het gewoon een verspreking was. Toen ik als 17-jarige op de brood/vlees/kaasafdeling van de A&P werkte, werd mijn mannelijke collega een keer aangesproken voor 'mevrouw'. Roman was bijna 2 meter lang, was behoorlijk massief en zou een ontzettend lelijke vrouw zijn geweest :+
pi_103548102
A&P, hoe retro O+
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:19:04 #23
70532 loveli
N
pi_103548167
Stond idd ook een redelijk aanwezige lange vent achter me.
crap in = crap out
pi_103548180
*O* voor het coco nieuws!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_103548232
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
A&P, hoe retro O+
Ja he? O+

Charmante, blauwe, lange jassen en oranje petjes. Zo mooi O+

En toch heb ik zo nog 3 vakkenvullers weten te scoren :7 :')
....
Ok, 4. Slet.
pi_103548269
Fijn, Coco. Hebben ze nog iets gezegd over wanneer je je volgende menstruatie kunt verwachten?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_103548314
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn, Coco. Hebben ze nog iets gezegd over wanneer je je volgende menstruatie kunt verwachten?
Nee, maar ik heb er ook niet naar gevraagd. Denk binnen 4-6 weken. Mocht het dan nog niet zo zijn, neem ik gewoon even contact op :)
pi_103548338
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja he? O+

Charmante, blauwe, lange jassen en oranje petjes. Zo mooi O+

En toch heb ik zo nog 3 vakkenvullers weten te scoren :7 :')
....
Ok, 4. Slet.

*mental image*

En yay voor het konijnennieuws O+
Ja doei.
pi_103548622
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh haaai!

Loveli, hoe kan iemand jou nou aanzien voor een vent?? :D
Ik heb al 10 dagen niet geneukt! de liefde niet bedreven En ik moet nog een week (!!) wachten!!!!! Dus vanaf heden is het onderwerp sex verboten!
pi_103548674
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli.. haha, sorry echt?? Damn,, was het een doofstommeblinde km?

" fijn" Coco... :*

Prob... je hebt een goed gevoel,fijn :Y
Dacht dat het sowieso herkansen werd en nu heb ik weer hoop :Y!
pi_103548678
Gisteren moest ik kiezen tussen WoW-en en wooooooowen..

Lastige keus, maar 't is toch de laatste geworden O-)
Ja doei.
pi_103548691
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb er ook niet naar gevraagd. Denk binnen 4-6 weken. Mocht het dan nog niet zo zijn, neem ik gewoon even contact op :)
4-6 weken wachten >:O ?
pi_103548694
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb al 10 dagen niet geneukt! de liefde niet bedreven En ik moet nog een week (!!) wachten!!!!! Dus vanaf heden is het onderwerp sex verboten! [ afbeelding ]
weet je ook eens wat ik doormaak...
pi_103548717
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb al 10 dagen niet geneukt! de liefde niet bedreven En ik moet nog een week (!!) wachten!!!!! Dus vanaf heden is het onderwerp sex verboten! [ afbeelding ]
Nah! Ik ben wel eens een jaar lang enorm vrijgezel geweest :D

In dit kader: goed nieuws Coco! Fijn dat het er allemaal goed uit ziet in het konijneholletje.

Eigenlijk moet ik op pad om boodschappen te doen, maar het is koud buiten. Ik vind herfst best heel fijn, maar wel van een afstandje, in de warmte.
pi_103548786
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:33 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nah! Ik ben wel eens een jaar lang enorm vrijgezel geweest :D

In dit kader: goed nieuws Coco! Fijn dat het er allemaal goed uit ziet in het konijneholletje.

Eigenlijk moet ik op pad om boodschappen te doen, maar het is koud buiten. Ik vind herfst best heel fijn, maar wel van een afstandje, in de warmte.
:D Ik maak maar een grapje :D

Heb wel eens een jaar lang niet gezoend of langer. Toen was ik 18 of zo. Gewoon, omdat het kon :7 Het was namelijk heel populair om iedere avond met iemand te zoenen :') Niet dat ik daar iets tegen heb hoor, maar het is zo makkelijk O-) Was geloof ik het zelfde jaar waarin ik een jaar niet uitging en geen alcohol dronk dus dat verklaart een hoop :D
pi_103548805
Ik win toch :7 *celibaatboks doet met de pastoor* :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_103548830
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef Syrena het volgende:
Oh dan krijg jij nu de slankie-bamboeplant en de panda-kalender :D
pi_103548856
Hmpf, zul je zien dat ik eerdaags weer naar therapie moet, angst voor autorijden is nu angst voor piem0ls geworden :'(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_103548873
Jaj voor Coco *O*

ik ben brak en heb zo nog een VvE vergadering :') And my brain is fried :P

En ik zit Glee te kijken en dat irritante Justin Bieber liedje komt voorbij, dus de komende week zit dat wel in mijn hoofd :X

Oh en ik heb gehoord dat ze voor de Malta trip gewoon een 5 sterren hotel gefixd hebben :7 *)
ik hoop écht écht écht dat mijn lief meekan :@ anders is het ineens minder leuk....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103548879
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef Syrena het volgende:
Hmpf, zul je zien dat ik eerdaags weer naar therapie moet, angst voor autorijden is nu angst voor piem0ls geworden :'(
Na 3 maanden word je automatisch lid van de NNC. En na een jaar ben je verplicht je (jaarlijks terugkerende) pandaborrel te geven *)!
pi_103548892
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef Syrena het volgende:
En dan van die therapie waarbij je er langzaam weer aan moet wennen? *mental image* :D
Everything has changed
pi_103548923
Maar wel heel fijn dat alls goed is coco!!

pi_103548935
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

weet je ook eens wat ik doormaak...
Ja maar jij zag hem van de week nog!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:41:41 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103548974
Anna, konijnenholletje :D

Yay Coco, fijn van de echo :7

Loveli een vent, heu :') Al snap ik wel hoe het kan gebeuren, toen ik ledenwerver was was ik bezig met in moordend tempo mensen aanspreken en om de een of andere reden kwamen er iets van tien mannen achter mekaar langs. "Goeiemiddag meneer! :D Geen tijd? Okee, fijne dag! Goeiemiddag meneer! Nou dag hoor! :D Goeiemiddag meneer!" en toen bleek de elfde een wat norsig kijkende, gezette vrouw te zijn met kort haar en een ROK aan. Ze keek heel boos. Dus ik zei sorry, en dat er net een boel meneren langs waren gekomen, maar dat hielp niet :')
pi_103549042
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef Probability het volgende:
Maar wel heel fijn dat alls goed is coco!!

[ afbeelding ]
Jemig, dat konijn lijkt (niet in die houding, dat niet!) op mijn (inmiddels al vele jaren geleden overleden) konijn :o
Ja doei.
pi_103549050
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef loveli het volgende:
Is die miep blind?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_103549183
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben altijd fors geweest. En weeg nu rond de 74 met lengte van 1.74 en het wil ook echt niet minder worden. Nouja, aantal van jullie heeft me recent nog gezien en kan beoordelen of ik jullie inziens overgewicht heb.
Op de bruiloft vond ik je dun!!!
pi_103549238
Een achteraf lijstje ;)

O : 2 speltboterhammen met hagelslag en smeerkaas, glas karnemelk
T : 2 mandarijnen en een havermoutkoekje
L : salade met kaas, sla, tomaat, ei, komkommer, dressing en kalkoenblokjes en een roggebroodje
T : bak kwark
D : broccoli O+ met gegrilde kip en piepers
T : rondje lopen :)
S: rondlopen door het leslokaal, rondjeslopen door school (zoek-en-vind-je-collega-spelletje) en een rondje door de regen :)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_103549308
Wat voor vak geef je eigenlijk, Muks?
pi_103550212
* MarMar doet ook mee met de veel te lang geen seks!

Stom lijf }:|

edit: *knip*

[ Bericht 58% gewijzigd door MarMar op 25-10-2011 19:02:57 ]
pi_103550401
Als er een prijs is voor iemand die zoveel ellende heeft en die totaal niet verdient dan win jij met glans!
pi_103550416
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103550473
Ik klaag ook even mee. :').
pi_103550513
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:24 schreef Nallie het volgende:
Als er een prijs is voor iemand die zoveel ellende heeft en die totaal niet verdient dan win jij met glans!
:*
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:34:06 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103550786
'Winnen' is dan nogal relatief he!

Ik zal voor de balans even melden dat ik wel weer lekker in de groove zit met lam werk enzo :7 Ik voel weer een productiviteitsburst opkomen! En ik eet boerenkool vanavond :9 Dus joechei! :Y)

Oh en ik ga zo nog twee sollicitaties bijwerken na suggesties van zuslief, en die opsturen :9

Oh en nog iets: (jaja :')) ik heb opgeruimd *) want ik dacht dat er vanavond iemand zou komen, maar die belde af, dus nu heb ik een opgeruimde woonkamer! *) Nu de keuken nog enzo, maar hey, beggars can't be choosers :+
pi_103550925
had je je werkpetje opgezet Maria ;)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:38:35 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103550952
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef _aurum_ het volgende:
had je je werkpetje opgezet Maria ;)
Ja werd ook wel eens tijd :@ :')
pi_103550995
Moet zo gaan spinnen. Als ik er eenmaal ben vind ik 't wel leuk :+ maar moet er ook nog heen :z :P
Ja doei.
pi_103551034
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Moet zo gaan spinnen. Als ik er eenmaal ben vind ik 't wel leuk :+ maar moet er ook nog heen :z :P
*geeft Mo een liefdevolle schop richting spinningles*

Vort! :P
pi_103551124
Woooow mijn soep was lekker, heb m helemaal op :)
Nu ff uitbuiken en dan door de regen naar mn boksles... ff motivatie zoeken ;)
*sportmotivatieboks* met Mo
pi_103551134
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Hehe, ik zit ook te twijfelen. :D Of spinnen of maar een yoga dvd'tje afwerken.
Keuzestressssssssssssss!!!!!!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_103551479
Mijn klarinetspel begint weer ergens op te lijken!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:56:22 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103551563
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:53 schreef Ewelina het volgende:
Mijn klarinetspel begint weer ergens op te lijken!
Tof! O+ Ging je weer bij een orkest ofzoiets?
pi_103551597
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tof! O+ Ging je weer bij een orkest ofzoiets?
Alle plekken zijn helaas bezet (kwak?). Maar spelen kan natuurlijk wel. O+
pi_103551621
Officieel geen zin en nadat ik mijn werktas heb opgeruimd en een lijst met vakantieuren heb opgediept plof ik op de bank *)

Lekker avondje wieventuuvuuhh.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_103551693
Ha, ik win niet :s)

Er staat paprikasaus op voor over de verse pasta :9
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:00:35 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103551711
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
Officieel geen zin en nadat ik mijn werktas heb opgeruimd en een lijst met vakantieuren heb opgediept plof ik op de bank *)

Lekker avondje wieventuuvuuhh.
Spugen op vrouwen? :o

quote:
9s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Alle plekken zijn helaas bezet (kwak?). Maar spelen kan natuurlijk wel. O+
Ahzo! Dan ben je wel on top of your game als er wél weer plek is *)
pi_103551792
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind gewoon dat ik moet worden aangenomen. Dan trappen ze maar een paar andere klarinettisten weg. :6
pi_103551807
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ha, ik win niet :s)

Er staat paprikasaus op voor over de verse pasta :9
Home made?

Lijstje:

O: 2 gebakken eieren met broccoli-courgette-paprika enz.
T: speltboterham kaas en coburger ham
L: komkommer en 2 tomaten in stukjes met pepertjes en rode wijnazijn
T:amandelen, 2 handen
D: broccoli met stukje rundvlees beide in pesto
T: bakje sinaasappelkwark (4 el)
T: passievruchten als ze nog smaken.
pi_103551871
Jaa pasta maak ik zelf!
Alleen door het bijlezen :') zijn mn spekjes genuked :') Die moeten opnieuw dus! :')
pi_103551878
_O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Spugen op vrouwen? :o

[..]

:D _O- zo had ik het heul nog niet gelezen.
pi_103551904
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jaa pasta maak ik zelf!
Alleen door het bijlezen :') zijn mn spekjes genuked :') Die moeten opnieuw dus! :')
De saus ;)

Pasta maken dat lukt me nog wel :P
pi_103552036
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

De saus ;)

Pasta maken dat lukt me nog wel :P
Paprika's grillen en bakken met uitjes, pepertjes en paar tomaten en dan blenderen, op smaak room toevoegen, P&Z en klaar :9
pi_103552097
Ik zat al even in de (streek)bus verdiept in mijn telefoon en een man (buiten) in een rolstoel vroeg of de chauffeur even de loopplank uit wilde klappen oid zodat hij naar binnen kon.

Roept die chauffeur iets in de trant van: Jaaaa ik kan echt niet van m'n stoel komen want ik ben de chauffeur oid daar kan ik niet aan beginnen/dat mag niet/ik moet al rijden.
Jaaaa dan had je maar iemand mee moeten nemen als begeleiding, want dat hoort.
Oid, iets in die trant

Dus ik wilde roepen: Jaaaaaa als ie begeleiding mee had gemoeten, is het hele zelfstandige idee van zelf in een rolstoel een beetje weg EN wat is dat nu voor moeite 8)7

Dus ik ren naar buiten *) klap die plank op *) man rijdt naar binnen, ik klap die plank terug.

Ik dacht echt van jezuschristus roep anders even om of iemand die man wil helpen pfffff 8)7 8)7 8)7 8)7 Het is dat ik het toevallig opving want omdat die man zo laag zat, zag je hem niet vanuit de bus.

De man naast mij mompelde nog iets van: asociale buschauffeur, maar goed zelf deed ook verder niemand iets..
pi_103552500
Karma punten weer verdiend dus Billy! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_103552526
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:09 schreef Probability het volgende:
Ik zat al even in de (streek)bus verdiept in mijn telefoon en een man (buiten) in een rolstoel vroeg of de chauffeur even de loopplank uit wilde klappen oid zodat hij naar binnen kon.

Roept die chauffeur iets in de trant van: Jaaaa ik kan echt niet van m'n stoel komen want ik ben de chauffeur oid daar kan ik niet aan beginnen/dat mag niet/ik moet al rijden.
Jaaaa dan had je maar iemand mee moeten nemen als begeleiding, want dat hoort.
Oid, iets in die trant

Dus ik wilde roepen: Jaaaaaa als ie begeleiding mee had gemoeten, is het hele zelfstandige idee van zelf in een rolstoel een beetje weg EN wat is dat nu voor moeite 8)7

Dus ik ren naar buiten *) klap die plank op *) man rijdt naar binnen, ik klap die plank terug.

Ik dacht echt van jezuschristus roep anders even om of iemand die man wil helpen pfffff 8)7 8)7 8)7 8)7 Het is dat ik het toevallig opving want omdat die man zo laag zat, zag je hem niet vanuit de bus.

De man naast mij mompelde nog iets van: asociale buschauffeur, maar goed zelf deed ook verder niemand iets..
Goed gedaan!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:22:52 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103552693
Moet even: hoerige kutfile. Als ik om 18.00 vertrek wil ik NIET om 22.00 aankomen maar om 19.30 uur. Nou kan ik niet trainen en eet ik heeeeeeeeeel veel troep (pennywafels, chips, bounty, ranzig pomppistoletje) in plaats vsn de geplande sperziebonen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103552766
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 15:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kalveren drinken ook melik? :D :')

Ik zou bij mij thuis geen boerenbedrijf kunnen aanwijzen waar het vee slecht wordt behandeld trouwens...
Wat is slecht?

Dat eerste koetje van ons kregen we als kalf van 12 dagen oud. Dan is het al een paar dagen weg bij de moederkoe! Dat is de melkindustrie, zo snel mogelijk het kalf weghalen bij de koe, zodat wij de melk kunnen tappen.
Is dat slecht? Dat is een 7 dagen oud kalf weghalen bij de moeder, terwijl het nog tijden geheel afhankelijk is van melk.

En de stierkalfjes worden ook in Nederland in grote schuren gehuisvest, op tamelijk vervelende roosters. Je ziet wel koeien in de wei, maar geen kuddes stieren..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103552767
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
Moet even: hoerige kutfile. Als ik om 18.00 vertrek wil ik NIET om 22.00 aankomen maar om 19.30 uur. Nou kan ik niet trainen en eet ik heeeeeeeeeel veel troep (pennywafels, chips, bounty, ranzig pomppistoletje) in plaats vsn de geplande sperziebonen.
Eens hoor :*
en eens met de karma voor prob!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:24:34 #80
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_103552779
quote:
Waar staat er in 's hemelsnaam een file die je tweeëneenhalf uur vertraging oplevert?!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_103552798
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Karma punten weer verdiend dus Billy! *O*
Nou ik vind daar niks karma aan hoor! Gewoon logisch. Al die suffe mensen die ook nog eens op die plank blijven staan ):O
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:25:37 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103552836
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:24 schreef Duvel het volgende:

[..]

Waar staat er in 's hemelsnaam een file die je tweeëneenhalf uur vertraging oplevert?!
Van Den Haag nar huis. De file teist met mij mee vsn west nasr oost.
pi_103552848
quote:
Wow! Wat een zieke file waar was dat? Zou je nog beter tussendoor uit eten kunnen gaan tot de file wat opgelost is? (en misschien per saldo nog wel vroeger thuiskomen, omdat de file dan al wat minder is geworden?)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:27:19 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103552911
Oh, het rijdt weer. Nieuwe planning is 21. 00 uur.
pi_103553096
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Van Den Haag nar huis. De file teist met mij mee vsn west nasr oost.
Dan had je net zo goed hier op de koffie kunnen komen. Of wat komen eten.
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:33:29 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103553225
Of in Gouda, daar kwam je zowat langs...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:37:12 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103553426
Prob! goedzo..

Tink, damn.. heb je het al op of was het de bedoeling?

Wie heeft zin om hier te komen, verveel mij :')
pi_103553531
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob! goedzo..

Tink, damn.. heb je het al op of was het de bedoeling?

Wie heeft zin om hier te komen, verveel mij :')
Kom ook gezellig scrabbelen met de slankies. En laat je vooral volledig inmaken door conleche! :D
Doe wat je niet durft.
pi_103553919
Heerlijk gegeten!
  Vis een optie? dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:52:47 #90
70532 loveli
N
pi_103554197
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef Syrena het volgende:
*bokst ook maar mee*
crap in = crap out
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:00:21 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103554521
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Kom ook gezellig scrabbelen met de slankies. En laat je vooral volledig inmaken door conleche! :D
*kuch*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103554809
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehe, ik zit ook te twijfelen. :D Of spinnen of maar een yoga dvd'tje afwerken.
Keuzestressssssssssssss!!!!!!
Wat is 't geworden? De spinningles was fijn! _O_

Nu lekker eten :9 omnomnomhongerhongerhonger :%
Ja doei.
pi_103554917
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef loveli het volgende:

[..]

*bokst ook maar mee*
Medeboks. B-)

quote:
6s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*kuch*
Ok, en ingemaakt worden door XM! :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat is 't geworden? De spinningles was fijn! _O_

Nu lekker eten :9 omnomnomhongerhongerhonger :%
Ik heb net mn joggingbroek en een trui aangetrokken en ga zo eens een Yoga dvd opzoeken. *)
Doe wat je niet durft.
pi_103555134
_O_ props voor Prob!! Iets beters had je imho niet kunnen doen!

Smooch voor Tink! Balen!
pi_103555298
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat voor vak geef je eigenlijk, Muks?
zorg en welzijn, op een zorgplein.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_103555324
Buhh zere beentjes ;(

Wel een opgeruimde tas en het voornemen tien uur mijn mandje in te gaan O-)
pi_103555503
Ik ben officieel klaar met CB *G*
even wat cijfertjes in de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103555549
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:24 schreef Muks het volgende:
Ik ben officieel klaar met CB *G*
even wat cijfertjes in de spoiler
SPOILER
_O_ Goed gedaaaan!!!! *O*
pi_103555821
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

_O_ Goed gedaaaan!!!! *O*
"

En 3x per week sporten ^O^
pi_103555869
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

"

En 3x per week sporten ^O^
2x fitness en minimaal 2x een uur fietsen of wandelen maar meestal wel 3x
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')