Npnpquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:11 schreef Mini. het volgende:
Thanks V1z0R, hoef ik geen nieuwe te openen!Ik wilde hem ook al dichtgooien, maar ik was net te laat.
He? Maar op de camping vond ik je best heul vrouwelijk eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef loveli het volgende:
Kassamiep had d'r dag niet.
km: Dag meneer!
loveli: ...
km: Hoe red ik me hier uit?
loveli: Geeft niet, overkomt me dagelijks
Goed zo! Moet je er nu nog meer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:10 schreef Probability het volgende:
Tentamen ging goed (niet heeel slecht), had ik niet verwacht! Heb iets van een 6 denk ik, geen 8 of zo haha
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh haaai!
Echo was goed, alles zag er prima uitAdvies van de gyn om mijn volgende menstruatie af te wachten en dan mogen we weer batsen als konjinen. Al verwoordde zij het net iets netter
![]()
Nou, denk eerder dat het gewoon een verspreking was. Toen ik als 17-jarige op de brood/vlees/kaasafdeling van de A&P werkte, werd mijn mannelijke collega een keer aangesproken voor 'mevrouw'. Roman was bijna 2 meter lang, was behoorlijk massief en zou een ontzettend lelijke vrouw zijn geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef loveli het volgende:
voor de schone echo!
Heb dubbele persoonlijkheidWerkkleren aan + brildragende kassamiep, I guess.
Ja he?quote:
Nee, maar ik heb er ook niet naar gevraagd. Denk binnen 4-6 weken. Mocht het dan nog niet zo zijn, neem ik gewoon even contact opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn, Coco. Hebben ze nog iets gezegd over wanneer je je volgende menstruatie kunt verwachten?
*mental image*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Charmante, blauwe, lange jassen en oranje petjes. Zo mooi
En toch heb ik zo nog 3 vakkenvullers weten te scoren![]()
![]()
....
Ok, 4. Slet.
Ik heb al 10 dagen niet geneukt! de liefde niet bedreven En ik moet nog een week (!!) wachten!!!!! Dus vanaf heden is het onderwerp sex verboten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh haaai!
Echo was goed, alles zag er prima uitAdvies van de gyn om mijn volgende menstruatie af te wachten en dan mogen we weer batsen als konjinen. Al verwoordde zij het net iets netter
![]()
Loveli, hoe kan iemand jou nou aanzien voor een vent??
Dacht dat het sowieso herkansen werd en nu heb ik weer hoopquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli.. haha, sorry echt?? Damn,, was het een doofstommeblinde km?
" fijn" Coco...
Prob... je hebt een goed gevoel,fijn
4-6 weken wachtenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er ook niet naar gevraagd. Denk binnen 4-6 weken. Mocht het dan nog niet zo zijn, neem ik gewoon even contact op
weet je ook eens wat ik doormaak...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb al 10 dagen niet geneukt! de liefde niet bedreven En ik moet nog een week (!!) wachten!!!!! Dus vanaf heden is het onderwerp sex verboten! [ afbeelding ]
Nah! Ik ben wel eens een jaar lang enorm vrijgezel geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb al 10 dagen niet geneukt! de liefde niet bedreven En ik moet nog een week (!!) wachten!!!!! Dus vanaf heden is het onderwerp sex verboten! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nah! Ik ben wel eens een jaar lang enorm vrijgezel geweest
In dit kader: goed nieuws Coco! Fijn dat het er allemaal goed uit ziet in het konijneholletje.
Eigenlijk moet ik op pad om boodschappen te doen, maar het is koud buiten. Ik vind herfst best heel fijn, maar wel van een afstandje, in de warmte.
Oh dan krijg jij nu de slankie-bamboeplant en de panda-kalenderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef Syrena het volgende:
Ik win toch*celibaatboks doet met de pastoor*
Na 3 maanden word je automatisch lid van de NNC. En na een jaar ben je verplicht je (jaarlijks terugkerende) pandaborrel te gevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef Syrena het volgende:
Hmpf, zul je zien dat ik eerdaags weer naar therapie moet, angst voor autorijden is nu angst voor piem0ls geworden
En dan van die therapie waarbij je er langzaam weer aan moet wennen? *mental image*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef Syrena het volgende:
Hmpf, zul je zien dat ik eerdaags weer naar therapie moet, angst voor autorijden is nu angst voor piem0ls geworden
Ja maar jij zag hem van de week nog!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
weet je ook eens wat ik doormaak...
Jemig, dat konijn lijkt (niet in die houding, dat niet!) op mijn (inmiddels al vele jaren geleden overleden) konijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef Probability het volgende:
Maar wel heel fijn dat alls goed is coco!!
[ afbeelding ]
Is die miep blind?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef loveli het volgende:
Kassamiep had d'r dag niet.
km: Dag meneer!
loveli: ...
km: Hoe red ik me hier uit?
loveli: Geeft niet, overkomt me dagelijks
Op de bruiloft vond ik je dun!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben altijd fors geweest. En weeg nu rond de 74 met lengte van 1.74 en het wil ook echt niet minder worden. Nouja, aantal van jullie heeft me recent nog gezien en kan beoordelen of ik jullie inziens overgewicht heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:24 schreef Nallie het volgende:
Als er een prijs is voor iemand die zoveel ellende heeft en die totaal niet verdient dan win jij met glans!
*geeft Mo een liefdevolle schop richting spinningles*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Moet zo gaan spinnen. Als ik er eenmaal ben vind ik 't wel leukmaar moet er ook nog heen
![]()
Hehe, ik zit ook te twijfelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Moet zo gaan spinnen. Als ik er eenmaal ben vind ik 't wel leukmaar moet er ook nog heen
![]()
Tof!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:53 schreef Ewelina het volgende:
Mijn klarinetspel begint weer ergens op te lijken!
Alle plekken zijn helaas bezet (kwak?). Maar spelen kan natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tof!Ging je weer bij een orkest ofzoiets?
Spugen op vrouwen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
Officieel geen zin en nadat ik mijn werktas heb opgeruimd en een lijst met vakantieuren heb opgediept plof ik op de bank![]()
Lekker avondje wieventuuvuuhh.
Ahzo! Dan ben je wel on top of your game als er wél weer plek isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alle plekken zijn helaas bezet (kwak?). Maar spelen kan natuurlijk wel.
Ik vind gewoon dat ik moet worden aangenomen. Dan trappen ze maar een paar andere klarinettisten weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahzo! Dan ben je wel on top of your game als er wél weer plek is
Home made?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ha, ik win niet![]()
Er staat paprikasaus op voor over de verse pasta
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Spugen op vrouwen?
[..]
Ahzo! Dan ben je wel on top of your game als er wél weer plek is
De sausquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jaa pasta maak ik zelf!
Alleen door het bijlezenzijn mn spekjes genuked
Die moeten opnieuw dus!
Paprika's grillen en bakken met uitjes, pepertjes en paar tomaten en dan blenderen, op smaak room toevoegen, P&Z en klaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De saus
Pasta maken dat lukt me nog wel
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:09 schreef Probability het volgende:
Ik zat al even in de (streek)bus verdiept in mijn telefoon en een man (buiten) in een rolstoel vroeg of de chauffeur even de loopplank uit wilde klappen oid zodat hij naar binnen kon.
Roept die chauffeur iets in de trant van: Jaaaa ik kan echt niet van m'n stoel komen want ik ben de chauffeur oid daar kan ik niet aan beginnen/dat mag niet/ik moet al rijden.
Jaaaa dan had je maar iemand mee moeten nemen als begeleiding, want dat hoort.
Oid, iets in die trant
Dus ik wilde roepen: Jaaaaaa als ie begeleiding mee had gemoeten, is het hele zelfstandige idee van zelf in een rolstoel een beetje weg EN wat is dat nu voor moeite![]()
Dus ik ren naar buitenklap die plank op
man rijdt naar binnen, ik klap die plank terug.
Ik dacht echt van jezuschristus roep anders even om of iemand die man wil helpen pfffff![]()
![]()
![]()
Het is dat ik het toevallig opving want omdat die man zo laag zat, zag je hem niet vanuit de bus.
De man naast mij mompelde nog iets van: asociale buschauffeur, maar goed zelf deed ook verder niemand iets..
Wat is slecht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kalveren drinken ook melik?![]()
Ik zou bij mij thuis geen boerenbedrijf kunnen aanwijzen waar het vee slecht wordt behandeld trouwens...
Eens hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
Moet even: hoerige kutfile. Als ik om 18.00 vertrek wil ik NIET om 22.00 aankomen maar om 19.30 uur. Nou kan ik niet trainen en eet ik heeeeeeeeeel veel troep (pennywafels, chips, bounty, ranzig pomppistoletje) in plaats vsn de geplande sperziebonen.
Waar staat er in 's hemelsnaam een file die je tweeëneenhalf uur vertraging oplevert?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
Moet even: hoerige kutfile. Als ik om 18.00 vertrek wil ik NIET om 22.00 aankomen maar om 19.30 uur. Nou kan ik niet trainen en eet ik heeeeeeeeeel veel troep (pennywafels, chips, bounty, ranzig pomppistoletje) in plaats vsn de geplande sperziebonen.
Nou ik vind daar niks karma aan hoor! Gewoon logisch. Al die suffe mensen die ook nog eens op die plank blijven staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Karma punten weer verdiend dus Billy!
Van Den Haag nar huis. De file teist met mij mee vsn west nasr oost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar staat er in 's hemelsnaam een file die je tweeëneenhalf uur vertraging oplevert?!
Wow! Wat een zieke file waar was dat? Zou je nog beter tussendoor uit eten kunnen gaan tot de file wat opgelost is? (en misschien per saldo nog wel vroeger thuiskomen, omdat de file dan al wat minder is geworden?)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
Dan had je net zo goed hier op de koffie kunnen komen. Of wat komen eten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van Den Haag nar huis. De file teist met mij mee vsn west nasr oost.
Kom ook gezellig scrabbelen met de slankies. En laat je vooral volledig inmaken door conleche!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob! goedzo..
Tink, damn.. heb je het al op of was het de bedoeling?
Wie heeft zin om hier te komen, verveel mij
*bokst ook maar mee*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef Syrena het volgende:
Ik win toch*celibaatboks doet met de pastoor*
*kuch*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kom ook gezellig scrabbelen met de slankies. En laat je vooral volledig inmaken door conleche!
Wat is 't geworden? De spinningles was fijn!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, ik zit ook te twijfelen.Of spinnen of maar een yoga dvd'tje afwerken.
Keuzestressssssssssssss!!!!!!
Medeboks.quote:
Ok, en ingemaakt worden door XM!quote:
Ik heb net mn joggingbroek en een trui aangetrokken en ga zo eens een Yoga dvd opzoeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat is 't geworden? De spinningles was fijn!
Nu lekker etenomnomnomhongerhongerhonger
zorg en welzijn, op een zorgplein.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat voor vak geef je eigenlijk, Muks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:24 schreef Muks het volgende:
Ik ben officieel klaar met CB![]()
even wat cijfertjes in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gedaaaan!!!!
![]()
"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |