je kan ook over haar heenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
je kan ook over haar heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dat is Scarlett.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
je kan ook over haar heenNee das leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
voor jou wel. Als jij denkt dat t voor mij leuker is weet je niet waar we het over hebben hahahaquote:
Die ander is voor jou ook leukerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
voor jou wel. Als jij denkt dat t voor mij leuker is weet je niet waar we het over hebben hahaha
leg uit :pquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die ander is voor jou ook leuker![]()
huh jawel, via pm dan ofzoquote:
sms andersquote:
niks gekregen, is je sms kapot?quote:
Misschien het verkeerde nummer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
niks gekregen, is je sms kapot?
wellicht. Welke heb je gebruikt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien het verkeerde nummer?
Die je laatst hebt gegeven, maar ik snap de hint al.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wellicht. Welke heb je gebruikt?
Shit dat is weer soloseks vanavondquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die je laatst hebt gegeven, maar ik snap de hint al.![]()
Doe je het dan weer voor de webcam?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Shit dat is weer soloseks vanavond
ik twijfelde alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is Scarlett.
Overigens doe ik vrolijk mee met popcorn en bier en dit topic lezen.
Snel verdient danquote:
Ja kan je er deze keer wat langer over doen?quote:
Moet wel lukken denk ik...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kan je er deze keer wat langer over doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |