voor jou wel. Als jij denkt dat t voor mij leuker is weet je niet waar we het over hebben hahahaquote:
Die ander is voor jou ook leukerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
voor jou wel. Als jij denkt dat t voor mij leuker is weet je niet waar we het over hebben hahaha
leg uit :pquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die ander is voor jou ook leuker![]()
huh jawel, via pm dan ofzoquote:
sms andersquote:
niks gekregen, is je sms kapot?quote:
Misschien het verkeerde nummer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
niks gekregen, is je sms kapot?
wellicht. Welke heb je gebruikt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien het verkeerde nummer?
Die je laatst hebt gegeven, maar ik snap de hint al.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wellicht. Welke heb je gebruikt?
Shit dat is weer soloseks vanavondquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die je laatst hebt gegeven, maar ik snap de hint al.![]()
Doe je het dan weer voor de webcam?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Shit dat is weer soloseks vanavond
ik twijfelde alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is Scarlett.
Overigens doe ik vrolijk mee met popcorn en bier en dit topic lezen.
Snel verdient danquote:
Ja kan je er deze keer wat langer over doen?quote:
Moet wel lukken denk ik...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kan je er deze keer wat langer over doen?
Mag jouw cam dan ook aan?quote:
Dan doen we het allebei gratis voor elkaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Krijg ik daar dan ook geld voor?
Wat een genie!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan doen we het allebei gratis voor elkaar
Je hebt me op msn, dus spreek me vnaavond maar aanquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hebt me op msn, dus spreek me vnaavond maar aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |