Elishaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed plan, al blijf je daarmee in dit topic wel aan de gang.
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deed je je scherm knuffelen?
Nee maar dan moet ik over m'n bureau heen terwijl ik dan net zo goed over jou heen kan!quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar dan moet ik over m'n bureau heen terwijl ik dan net zo goed over jou heen kan!![]()
![]()
niet waar. BB is niet bij je nu, je bureau welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar dan moet ik over m'n bureau heen terwijl ik dan net zo goed over jou heen kan!![]()
![]()
Dat stelt mij diep teleurquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet waar. BB is niet bij je nu, je bureau wel
Misschien fokken wij wel gezellig naast elkaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet waar. BB is niet bij je nu, je bureau wel
Maw: 'dan mag je wel over me heen, bdh'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien fokken wij wel gezellig naast elkaar?
Ligt eraan op welke manier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maw: 'dan mag je wel over me heen, bdh'
De middelste.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik bedoel welke van de 2 monitoren.....
Welke mag wel dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier.
Ik ken er maar een.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |