Elishaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed plan, al blijf je daarmee in dit topic wel aan de gang.
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deed je je scherm knuffelen?
Nee maar dan moet ik over m'n bureau heen terwijl ik dan net zo goed over jou heen kan!quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar dan moet ik over m'n bureau heen terwijl ik dan net zo goed over jou heen kan!![]()
![]()
niet waar. BB is niet bij je nu, je bureau welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar dan moet ik over m'n bureau heen terwijl ik dan net zo goed over jou heen kan!![]()
![]()
Dat stelt mij diep teleurquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet waar. BB is niet bij je nu, je bureau wel
Misschien fokken wij wel gezellig naast elkaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet waar. BB is niet bij je nu, je bureau wel
Maw: 'dan mag je wel over me heen, bdh'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien fokken wij wel gezellig naast elkaar?
Ligt eraan op welke manier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maw: 'dan mag je wel over me heen, bdh'
De middelste.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik bedoel welke van de 2 monitoren.....
Welke mag wel dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke manier.
Ik ken er maar een.quote:
je kan ook over haar heenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
je kan ook over haar heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dat is Scarlett.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
je kan ook over haar heenNee das leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |