Stiekem heb ik een lul, maar niet tegen bijdehand doorvertellen hequote:
Maar hij ruikt naar vis dus ik klaag niet (waar jij bij bent)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem heb ik een lul, maar niet tegen bijdehand doorvertellen he
Nog nieteens 10 cm.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok, je hebt me door. Ik ben geen neger en mijn piemel is geen 30 cm
Je kan gewoon eerlijk zijn hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar hij ruikt naar vis dus ik klaag niet (waar jij bij bent)
Mijn piemel was inderdaad een stukje korter dan 30 cm, en al helemaal korter dan jouw tieten die letterlijk over je navel hingen.quote:
Ik hou niet van piemelsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan gewoon eerlijk zijn hoor
Hij zuigt er stiekem heel graag aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal ik hem operatief laten verwijderen?
Mag ik dan het resultaat bewonderen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal ik hem operatief laten verwijderen?
Ik dacht dat jij dat juist graag deed?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zuigt er stiekem heel graag aan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat juist graag deed?
Dan ben ik de Tuxxx van het topicquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Pas maar op hoor, dan gaan we je met zn allen uitlachen
Nog meer details?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:30 schreef bijdehand het volgende:
Tuxxx voelt alleen nog maar iets van piemel formaat heipaal, zo uitgelubberd is het daaronder
Goed plan, al blijf je daarmee in dit topic wel aan de gang.quote:
Je kent de hele voorgeschiedenis niet eensquote:
Niet van toepassing, dit is geen griezelfilmquote:
Omgquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet van toepassing, dit is geen griezelfilm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |