Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen flauw idee, heb zelf in ieder geval nooit die behoefte gehad.
Fjoew.quote:
Mss is het een fetisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat heeft een vrouw eraan als zij kan richten?
Misschien viel het gewoon niet zo goed op bij jou?quote:
Ja of wil die vrouw ervoor zorgen dat die man goed kan richtenquote:
Daar dacht ik ook eerst aan, maar op dat laatste plaatje spat het alle kanten op (quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of wil die vrouw ervoor zorgen dat die man goed kan richten
Het mikken is niet slechts een kwestie van richten maar ook van druk enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of wil die vrouw ervoor zorgen dat die man goed kan richten
Ik ben een undercover autist!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien viel het gewoon niet zo goed op bij jou?
HELICOPTER!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook eerst aan, maar op dat laatste plaatje spat het alle kanten op (), dus dat lijkt me niet.
Ok, je hebt me door. Ik ben geen neger en mijn piemel is geen 30 cmquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Waar heb je nog meer over gelogen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok, je hebt me door. Ik ben geen neger en mijn piemel is geen 30 cm
Het doet pijn dit toe te geven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Dat had ik nooooit verwacht
![]()
Je was dan wel iedere keer goed verkleedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het doet pijn dit toe te geven.
Ik sla graag vrouwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je was dan wel iedere keer goed verkleedVanwaar het idee om zwart te willen zijn?
Vandaar die lieve berichten tussen jou en STquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:06 schreef bijdehand het volgende:
Er zijn maar enkele redenen om zwart te willen zijn:
1. Je bent lui en wil de hele dag niksen (kan je ook een feeks uit Boschveld voor zijn)
2. Je slaat graag vrouwen
3. Je wil crimineel worden
4. Je wil een neger nigger noemen in The Bronx
/troll
Precies. Dus pas maar op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vandaar die lieve berichten tussen jou en ST
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |