Geen idee wie led is ( http://forum.fok.nl/user/history/1233quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:44 schreef mousy31 het volgende:
LOLOLOL Bastard t eerste wat vanmiddag bij me op kwam is van dat is nou echt zon Led opmerking whahaha
Welnee die led rammelde aan alle kanten, was ook een beetje ziekelijk fan van Randi, blegh!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:48 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Geen idee wie die led is ( http://forum.fok.nl/user/history/1233)maar die maakt blijkbaar ook altijd opmerkingen waar geen speld tussen te krijgen is ?
Kanker genezen is geen enkel probleem schijnt het maar de vele kwaaltjes waar Mousy aan lijdt zijn natuurlijk zelfs met toverkracht onoplosbaar.
Heb ik ook zitten bedenken, met spliterwten waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Maandag en dinsdagVanavond lekker erwtensoep eten
Geen eigengemaakte jammer genoeg
Moet dat echt eens gaan proberen!
ik heb het niet zo op fans.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Welnee die led rammelde aan alle kanten, was ook een beetje ziekelijk fan van Randi, blegh!
Laat m zn visje maar gaan aaienquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Welnee die led rammelde aan alle kanten, was ook een beetje ziekelijk fan van Randi, blegh!
Sterktequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Laat m zn visje maar gaan aaien
Ik ben weer weg fijne avond allemaal
ik heb het ook niet zo op humor, humor is vaak een schild voor onzekerheid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi, Led had een stuk meer humor, dat dan weer wel.
Ok, lekker saai houden dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:54 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
ik heb het ook niet zo op humor, humor is vaak een schild voor onzekerheid.
Dan moet ik wel heel onzeker zijn aangezien ik echt enorm grappig benquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:54 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
ik heb het ook niet zo op humor, humor is vaak een schild voor onzekerheid.
Precies.quote:
Misschien wil men niet reageren op iemand die zo loopt te roepen om antwoord?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:58 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Precies.
Als er nou iemand gewoon een zinnig antwoord zou hebben waarom al die mensen die in TRU regelmatig zaken claimen over hun geneeskrachtige technieken nou niet even een zeurend vrouwtje met pijn kunnen helpen zou ik dat erg kunnen waarderen, want ik kan er echt niet bij met mijn pet.
Ach, dat is inderdaad de makkelijkste uitweg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien wil men niet reageren op iemand die zo loopt te roepen om antwoord?
Goed voornemen! Maar ben zelf vrij morgen dus kan het wel een glas of 2quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef Michielos het volgende:
proost.. ik drink enkel nog water door de week ...
Hoe is het met de kroon afgelopen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed voornemen! Maar ben zelf vrij morgen dus kan het wel een glas of 2
Ik heb ze er niet meer over gehoord eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe is het met de kroon afgelopen?
Ik zie de link nu pas, leuke touch hoorquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Ach, dat is inderdaad de makkelijkste uitweg.
Het is natuurlijk ook wel een enorm vreemde en gemene vraag, of men iemand met pijn niet even kan helpen met de zelfverklaarde genezende stralen.
Maar 25 euro helpt in dat geval wel mensen te motiveren schijnt het.
Welkomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |