quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:59 schreef R0N1N het volgende:

Je wordt nog wel gewaarschuwd. * Dit topic sluit over 1 post.
Dan moet je dus net als ik wachten op het 'slachtoffer'
Oh, en ja, noem mezelf geen metalfan, maar is beter dan die Rommel&Bullshit herrie.

Rap vind ik het ergst. Echt totaal niet mijn smaak

Gelukkig zijn we allemaal andersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah dat zegt ook wel wat jaDat is niet helemaal mijn muziek geloof ik
 Anders zou het ook zo saai worden
 Anders zou het ook zo saai worden  

Ja preciesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal andersAnders zou het ook zo saai worden

De ene hooggevoelig, de ander het gevoel van een baksteen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal andersAnders zou het ook zo saai worden

Ben je nog steeds alleen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:24 schreef Bastard het volgende:
Zo hele kip in een braadzak in de oven gezet

Ja nog wel, maar in een mum van tijd zal het huis weer ontploffen in 1 hellskitchenquote:

quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja nog wel, maar in een mum van tijd zal het huis weer ontploffen in 1 hellskitchen

Lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:24 schreef Bastard het volgende:
Zo hele kip in een braadzak in de oven gezet
 Zet maar een extra bordje neer. Ik eet mee
 Zet maar een extra bordje neer. Ik eet mee  

Sgoed, ik kook altijd veelsteveelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
LekkerZet maar een extra bordje neer. Ik eet mee

Jij het nieuwe subforum ROO al gezien? Best een leuk forum eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
LekkerZet maar een extra bordje neer. Ik eet mee

quote:
 Ik heb vorige week een grote pan boerenkool gemaakt. Vanavond eten we de restjes
  Ik heb vorige week een grote pan boerenkool gemaakt. Vanavond eten we de restjes  

Ja zekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij het nieuwe subforum ROO al gezien? Best een leuk forum eigenlijk.

Kan ik van de week ook wel weer eens doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]Ik heb vorige week een grote pan boerenkool gemaakt. Vanavond eten we de restjes

Half uurtje dacht ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef senesta het volgende:
Hmm. Je woont niet eens heel erg ver bij mijn vandaan toch?

Ook lekker..!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]Ik heb vorige week een grote pan boerenkool gemaakt. Vanavond eten we de restjes

quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef MissVanity het volgende:

Tja, in de vroege jaren tachtig was ik een echte YO'er. Public enemy, two life crew, NWA, Donald D. the D.O.C. Dre, Mentronics, you name it. (de oeroude 'Gangsta rap'
 Tja, in de vroege jaren tachtig was ik een echte YO'er. Public enemy, two life crew, NWA, Donald D. the D.O.C. Dre, Mentronics, you name it. (de oeroude 'Gangsta rap'  )
 )
 )
 ) 

Je hebt in elk geval werkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:49 schreef R0N1N het volgende:
Nou, ik heb een nieuwe baan.
Huidige houdt op na bijna 7,5 jaar. Maar goed, per 1 nov. kan ik weer aan de slag, voor een paar weken, krijg ik net door, daarna waarschijnlijk weer een ander project.
Nou moet ik dus wel 5 a 6 weken lang elke dag Rotterdam - 's Hertogenbosch rijden ...
... en als het in die tijd gaat sneeuwen ... (ruim 2 uur !) met de trein
Ach ja ... je moet er wat voor over hebben
 Ik duim voor je dat het niet gaat sneeuwen.
 Ik duim voor je dat het niet gaat sneeuwen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |