quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:59 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Je wordt nog wel gewaarschuwd. * Dit topic sluit over 1 post.
Dan moet je dus net als ik wachten op het 'slachtoffer'
Oh, en ja, noem mezelf geen metalfan, maar is beter dan die Rommel&Bullshit herrie.
Gelukkig zijn we allemaal andersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah dat zegt ook wel wat jaDat is niet helemaal mijn muziek geloof ik
Ja preciesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal andersAnders zou het ook zo saai worden
De ene hooggevoelig, de ander het gevoel van een baksteen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal andersAnders zou het ook zo saai worden
Ben je nog steeds alleen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:24 schreef Bastard het volgende:
Zo hele kip in een braadzak in de oven gezet
Ja nog wel, maar in een mum van tijd zal het huis weer ontploffen in 1 hellskitchenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja nog wel, maar in een mum van tijd zal het huis weer ontploffen in 1 hellskitchen
Lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:24 schreef Bastard het volgende:
Zo hele kip in een braadzak in de oven gezet
Sgoed, ik kook altijd veelsteveelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
LekkerZet maar een extra bordje neer. Ik eet mee
Jij het nieuwe subforum ROO al gezien? Best een leuk forum eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
LekkerZet maar een extra bordje neer. Ik eet mee
quote:
Ja zekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij het nieuwe subforum ROO al gezien? Best een leuk forum eigenlijk.
Kan ik van de week ook wel weer eens doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]Ik heb vorige week een grote pan boerenkool gemaakt. Vanavond eten we de restjes
Half uurtje dacht ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef senesta het volgende:
Hmm. Je woont niet eens heel erg ver bij mijn vandaan toch?
Ook lekker..!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]Ik heb vorige week een grote pan boerenkool gemaakt. Vanavond eten we de restjes
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef MissVanity het volgende:
![]()
Rap vind ik het ergst. Echt totaal niet mijn smaak
Je hebt in elk geval werkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:49 schreef R0N1N het volgende:
Nou, ik heb een nieuwe baan.![]()
Huidige houdt op na bijna 7,5 jaar. Maar goed, per 1 nov. kan ik weer aan de slag, voor een paar weken, krijg ik net door, daarna waarschijnlijk weer een ander project.
Nou moet ik dus wel 5 a 6 weken lang elke dag Rotterdam - 's Hertogenbosch rijden ...![]()
... en als het in die tijd gaat sneeuwen ... (ruim 2 uur !) met de trein
Ach ja ... je moet er wat voor over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |