Bij mij (Wolfsburg) valt ie tot nu toe tegen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
Is Kadlec in 2012 ook nog zo'n baas.
Cache validaten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
WTF?! Wil ik FM2012 opstarten in Steam, krijg ik de melding 'Je kunt dit spel momenteel niet spelen, probeer het later nog eens.' Waar slaat dat op dan?
Gister het zelfde gehad. Zoals hierboven gezegd wordt cache valideren. In Steam rechtermuisknop op de applicatie. iets van 2e of 3e tabblad zie je 4 knoppen die je kan indrukken, waaronder Cache valideren. Dit doen en klaar is kees.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
WTF?! Wil ik FM2012 opstarten in Steam, krijg ik de melding 'Je kunt dit spel momenteel niet spelen, probeer het later nog eens.' Waar slaat dat op dan?
volgens mij is het inderdaad een stuk makkelijker, te makkelijk eigenlijk. Misschien dat ze het nog aanpassen in een patch....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef ROFLOL het volgende:
Klopt het dat FM 2012 een stuk makkelijker is ofzo, negentien matches ondertussen met Malaga en sta eerste met 15 winst en 4 gelijk. Gaat helemaal nergens meer over, ik wil nog niet eens meedoen om de titel in het eerste seizoen. Eindelijk tegen Barça, dus hoop stiekem dat ik eindelijk eens verlies en dan scoort Ruudje er even drie in.
[ afbeelding ]
Ook een typisch gevalltje van effectiviteit.. 3 schoten op doel, 3 goals tegenover 9-2 voor Barca..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef ROFLOL het volgende:
Klopt het dat FM 2012 een stuk makkelijker is ofzo, negentien matches ondertussen met Malaga en sta eerste met 15 winst en 4 gelijk. Gaat helemaal nergens meer over, ik wil nog niet eens meedoen om de titel in het eerste seizoen. Eindelijk tegen Barça, dus hoop stiekem dat ik eindelijk eens verlies en dan scoort Ruudje er even drie in.
[ afbeelding ]
Ik wacht ook nog met FM2012, als ik kijk naar de topics staat iedereen na dag 1 al eerste (terwijl dus nog niemand gedownloade tactieken kan gebruiken), dat zegt voor mij genoeg. Totdat het moeilijker is gepatcht ga ik lekker door met FM2011quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik wacht gewoon nog een paar maanden met FM2012... kan me nog prima vermaken met FM2011
Ik won met 7-1 van barca met ajax, in de poulefase. Ok, valdez stond niet op doel. Pique messi, iniesta en pedro speelden wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
gast. ik verlies ook gewoon van Stuttgart met 6-1?
Ja dat kan dus irl nooit! Ook al staat barca met 7 man op het veldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:42 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik won met 7-1 van barca met ajax, in de poulefase. Ok, valdez stond niet op doel. Pique messi, iniesta en pedro speelden wel.
Beetje vreemd inderdaad. Vorig seizoen ging ik er nog uit in de eerste knockout fase tegen inter, 5-4 aggr.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef Moron het volgende:
[..]
Ja dat kan dus irl nooit! Ook al staat barca met 7 man op het veld
Fuck Ajax, maar die winnen daar echt nog wel van hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef Moron het volgende:
[..]
Ook al staat barca met 7 man op het veld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |