Voor mij werkt werken per A4-tje het handigst... temeer omdat ik het meeste in de trein borduur en dan is de ruimte om mijn zooi uit te stallen vaak beperkt.
Bij mijn Chucky heb ik 22 verschillende kleuren... volgens mij heb ik in het eerste A4-tje al 15 verschillende kleuren gebruikt. Maar dat houdt het ook wel levendig.
Voor mij persoonlijk is die Mario te eentonig. Dat neemt niet weg dat ik hem heel gaaf vind, is het niets voor mij om honderden steekjes in dezelfde kleur te doen.
Vandaar dat de Avatar mij ook zo aanspreekt. Die donkere kleuren was mij ook al opgevallen, maar daar heb ik mijn broertje voor... die kan wel photoshoppen en dat veranderen. En dan mag hij dat tegen die tijd even doen. Als het het nu bekijk zou ik het wel weer op zwart Aida doen... ooit toch maar een patroon uitzoeken wat op wit past.
Deze kwam ik laatst tegen, past wel goed bij mijn huidige opleiding [radiodiagnostisch laborant] EN morgen heb ik ook een toets over alle botjes, vlakjes, hoekjes, gaatjes en deukjes van het bekken, de wervelkolom EN de schedel. En wederom is zwart wel de beste achtergrondkleur.
![Skull+X+ray+human.jpg]()
Tegen de tijd dat ik ga meedraaien in de onregelmatigheidsdiensten is dat wel een leuk projectje voor 's avonds en 's nachts... als het sein af gaat, kan ik het gewoon laten liggen en zo niet... dan heb ik tijd zat om lekker door te werken.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.