abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105984993
Voor wie nog een schaartje zoekt:
Bij de action hebben ze hobby schaartjes voor ¤0,59
Heel fijn en scherp.
Ik heb er gelijk 2 gekocht.
pi_106168202
Ja jemig! Hier zijn jullie... Ik had per ongeluk denk ik ontvolgt of zo, vroeg me al af waar iedereen was gebleven of dat er niet meer geborduurt werd of zo... maar het bleek mijn eigen stomme schuld te zijn :@

Niet dat ik nou heel veel gedaan heb de afgelopen tijd, maar toch. Heb wel inmiddels mijn 3D-mario-ster af, maar vergeten foto's van te maken voor ik hem wegstuurde, maar ik krijg van de ontvanger denk ik nog wel een foto, dus dan plaats ik hem hier wel.

Verder echt geen ene reet meer gedaan aan de pokemon, dus daar ook weinig te showen. Wel nog wat kleine stukjes giraffes gedaan, maar ook weinig om te showen... Ik moet nodig weer aan de slag. Maar ja, de Xbox lonkt steeds weer op momenten dat ik eigenlijk zou "moeten" borduren... hihi, misschien vanavond maar weer eens oppakken! o|O
pi_106168279
Oh shit, ik wilde nog zeggen dat er zoveel moois is gemaakt...

Die Mario :o _O_

En de calories!!! Super leuk geworden (moet hem ook nog)

En Loqi's ridder... *O*

Prachtig hoor!
Ik heb trouwens wel nog via marktplaats voor weinig het DikkieDik ABC te pakkken gekregen, en aangezien ik als het goed is in September of zo weer tante wordt denk ik dat ik die maar als kadootje ga maken (of de dick bruna leesplank).
pi_106168892
eindelijk weer eentje af hier :)

het is een cadeautje voor mijn broer. Ik heb hem net gewassen, maar morgen zal hij (hoop ik) droog zijn en dan kan ik hem voorzichtig strijken en in een lijstje doen.

en uit dezelfde serie, maar dan ooit nog door mijn moeder gemaakt (20 jaar geleden ofzo :P toen is ze ook gestart met de boogschutter)

deze heb ik oo gewassen en hij wordt ook ingelijst...

Als ik me ooit verveel (vind ze echt niet leuk om te maken) dan kan ik nog aan die van vissen beginnen...
  donderdag 29 december 2011 @ 16:04:03 #230
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106168905
Jaaaaaa halloooooooooooooooow

Ik dacht al waar ben je dan telkens maar je had ons gewoon ontvolgd :P

Ben inmiddels aan old macdonald begonnen en hij is erg leuk
Zal snel een foto update doen

Ondertussen heb ik m'n patronenncollectie even flink uitgebreid
Is ook eigenlijk niet goed want er zit echt teveel leuks tussen :)
W
Z
E
pi_106168963
haha dat probleem heb ik dus ook :P
ik heb zoveel plannen ...
Maar eerst moet ik af maken wat ik heb liggen (behalve die tranwuility, die heb ik ja al besteld :P)
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:40:35 #232
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106202052
dat je niet snel aan nog zo'n sterrenbeeld begin kan ik wel begrijpen ja
ze zijn redelijk saai ( niet lullig bedoeld he ) :)

hier mijn projectje

in het midden komt dan die stapel met beesten
en randen maak ik op het laatst helemaal af, want daar ben ik wel eens vaker de mist mee in gegaan :P
W
Z
E
pi_106202820
Superschattig RA! Die sterrenbeelden zijn ook mooi gemaakt. Niet mijn ding maar wel mooi gemaakt :)
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:05:05 #234
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106202997
nou vindt ik m'n opmerking zo lomp staan :')

ik vindt ze wel mooi hoor :Y
W
Z
E
pi_106206475
hahaha ik denk dat de bedoeling wel duidelijk is toch! Ze zal het heus niet persoonlijk opvatten. Is gewoon een kwestie van smaak :D
pi_106207747
i vindze ook niet mooi hoor!
het is dat mijn moeder vroeg om ze af te maken omdat zij geen tijd had en het niet meer kan zien (te klein)
ik heb me er echt voor moeten zetten om die boogschutter af te maken. maar huij is nu gelukig af en dus kan ik weer aan leuke dingen werken.
Zoals de yoshi's :)
ik moet nog een paar kleuren en dan is hij af :)
  zondag 1 januari 2012 @ 11:16:31 #237
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_106272661
Hallo dames, ik heb jaren geleden veel geborduurd (vooral kant en klaar pakketten).
Nu ben ik geīnspireerd geraakt door het programma "Gezellig thuis met de feestdagen" op SBS van Kristie Allsop.
Afgelopen week kwam er een prachtig kussen voorbij dat geborduurd was (met de tekst KISS).
De foto ervan staat in deze link, het is de eerste foto in het rijtje, het kussen staat op een paar plekken op die foto afgebeeld:
http://www.sbs6.nl/progra(...)-feestdagen-algemeen

Heeft iemand van jullie misschien een idee waar ik zo'n patroon zou kunnen vinden?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 1 januari 2012 @ 11:20:31 #238
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106272706
:D die letters staan toevallig in 1 van de borduurbladen die ik heb
Zal ik deze week even voor je kijken of ik ze allemaal heb?
Of hoe ze heten zodat je zelf kan zoeken ?
W
Z
E
  zondag 1 januari 2012 @ 11:23:34 #239
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_106272741
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:20 schreef rebel-angel het volgende:
:D die letters staan toevallig in 1 van de borduurbladen die ik heb
Zal ik deze week even voor je kijken of ik ze allemaal heb?
Of hoe ze heten zodat je zelf kan zoeken ?
Daar zou je me heel blij mee maken! *O*
Kijk maar even wat t makkelijkst is, misschien staat er een link op het internet?
Als je het hele alfabet kunt vinden, zou geweldig zijn!
  zondag 1 januari 2012 @ 11:40:27 #240
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_106272935
Ik heb de uitzending teruggekeken en de ontwerpster heet Emily Peacock.
  zondag 1 januari 2012 @ 19:22:36 #241
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_106283835
heb hug en kiss voor je
als je me even een pm stuurt met je mail adres dan stuur ik hem door :)
W
Z
E
  zondag 1 januari 2012 @ 21:04:24 #242
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_106288315
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:22 schreef rebel-angel het volgende:
heb hug en kiss voor je
als je me even een pm stuurt met je mail adres dan stuur ik hem door :)
Je hebt PM!
Thanks! *O*
pi_106303665
*O* ik heb mijn tweede project af in een paar dagen tijd *O*

helemaal

delaatste pagina

nu ga ik verder aan de tweede pagina van the simpsons tot 15 januari en dan ga ik aan mijn eerste HAED beginnen :)
pi_106305501
Nice Hermelientje! *O* Hij is echt heel leuk geworden...

Ik heb me gewoon echt aan het voornemen gehouden weer te gaan borduren... Flink aan de pokemon, dus de 8e blz patroon is nu bijna klaar... zal vanavond nog es een fotootje maken, heb er nog wel 1 op FB gezet, maar die was maar vna 1 avondje... daarna nog wat gedaan wel.

pi_106474137
oooh de yoshi's zijn af! Hoe kan ik dat nou gemist hebben?? En Lijnloos wat ben je toch ver.
Ik heb net mn laatste opdracht geshowd in het haaktopic dus ik heb nu weer tijd voor mezelf. Van het weekend dus lekker borduren!
pi_106474357
Ik heb de afgelopen dagen ook weer wat gedaan aan de pokemon, vanavond misschien weer (hoewel ik ook wel graag mijn vrije avond zou willen besteden aan gamen, moet effe een spelletje uitspelen zodat ik Lego Harry potter 5-7 kan gaan spelen!!)... zal weer een update plaatsen, want er is al weer flink wat gedaan voor mijn gevoel.
pi_106477287
8)7 de yoshi's was nog niet af :( Ik zag pas op de foto dat ik 1 kruisje vergeten ben. Maar die mak ik wel af als k hem i ga lijsten.

Ik blijf de pokemon geweldig viden, maar ik ben bang dat hij dan na het borduren gewoon in de bak komt te liggen. daarom kies ik nu projecten die ik ook echt op zou willen hangen...

Ik heb net in een half uurtje tijd het hele huis opgeruimd e gestofzigd (als ik wil kan ik het wel haha) omdat ik dacht dat mijn schoonmoeder zou kome. Maar die komt niet |:( (ze volgt ee opleiding in de buurt en komt normaal daarna langs om thee te drinken, maar ze heeft vrij)

Maarjah, dus wel een (voor het zicht) opgeruimd huis :)

Ik ben al een flink stuk verder gekomen met mijn yoshi's, maar ik ben weer snel moe ...
Ik heb nu wel de bevestiging gekregen dat er echt iets mis is want ze hadden in mijn hersenvocht een verhoogde hoevoelheid van iets gevonden :s) Nu binnenkort nog meer testen en dan misschien eindelijk een diagnose :)

edit: sorry voor de missende letters, er zitten vogelzaadjes in mijn toetsenbord :+ de vogels willen altijd perse op mijn laptop hun zaadjes eten
pi_106477737
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:58 schreef Lijnloos het volgende:
Nice Hermelientje! *O* Hij is echt heel leuk geworden...

Ik heb me gewoon echt aan het voornemen gehouden weer te gaan borduren... Flink aan de pokemon, dus de 8e blz patroon is nu bijna klaar... zal vanavond nog es een fotootje maken, heb er nog wel 1 op FB gezet, maar die was maar vna 1 avondje... daarna nog wat gedaan wel.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
pi_106477828
oh helemaal vergeten te vertellen :)

ik heb afgelopen dinsdag eindelijk de naaimachine va mijn ouders meegenomen.
Mijn vader heeft me even snel uitgelegd hoe het begin moest (ik heb nog nooit met de naaimachine gewerkt).

Gisteren een nieuwe naald gekocht mdat de oude gebroken was bij mijn eerste pogingen en ik kon al een redelijke rechte lijn maken :)

als mijn oma terug komt van Australië dan vraag ik haar of ze me nog helpt meer te leren :)
pi_106520339
Hermelien, ik ben benieuwd naar je Yoshis! *O*

Mijn update:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')