abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:41:49 #51
167856 Toempf
Internetheld
pi_103565991
Een beginnend bestuurder+een redelijk snelle auto+weinig profiel op de voorbanden+natte klinkerweg+bij 5 graden=uit de bocht vliegen met zo'n 60-70 km/u en een lantaarnpaal aan gort rijden.

We zaten met z'n 4-en in de auto, niemand had gordels om, airbags klapten niet uit omdat niemand z'n gordel om had (denk ik, ander mss. de sensor gemist ofzo) Godzijdank niemand gewond geraakt, ik had alleen een bult om mijn kop van het stuur. Gelukkig dat die lantaarnpaal daar stond en nog een beetje meegaf/terugveerde, want erachter stond een bakstenen muur. :X

Geintje heeft me wel klauwen met geld gekost. Mijn 1ste auto van 9000 euro total loss, alleen WA+ verzekerd, 1300 voor een nieuwe lantaarnpaal betaald omdat dat goedkoper was dan de verzekeringspremie omhoog te laten gaan, maar die ging uiteindelijk alsnog iets omhoog }:|
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:43:54 #52
182073 invine
blablabla etc.
pi_103566077
Ik tikte een moterrijder aan op de rotonde omdat ik net uit een wasstraat kwam en ik mijn spiegels aan het goedzetten was... stom stom stom! Gelukkig viel hij niet en had die een paar krassen op zijn uitlaat (waar ik hem raakte) en brak er een stuk van de kentekenplaathouder eraf bij mijn auto.

En dit na 5 jaar zonder schade... ;(
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_103567371
M'n eerste ongeluk: Tijdens het oversteken geschept door een auto. Gecompliceerde beenbreuk en een paar maanden ziekenhuis, een maand rolstoel en wekenlang op krukken. En een week in mijn geheugen kwijt. Dat was erg heftig.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_103575571
Ik werd klem gereden door een auto (ik reed scooter) heb een mooie deuk gemaakt in een geparkeerde auto.
pi_103575775
Rechtdoor gegleden in een bocht in de winter in de sneeuw, (auto had RWD i.c.m. zomerbanden)
Ging niet hard, 40 ofzo, alle airbags nog heel en had zelf helemaal niets.
Auto had wel veel frontschade en subframe voor kapot, wel schrik momentje geweest :o
toch?
pi_103580414
mijn eerste ongeluk was met de brommer van mijn broer, ik was toen 15 en had er nog nooit op gereden, dus ik gaf gas op dat ding en reed zo het pad af en de straat op en knalde volgens mij tegen een geparkeerde auto en vloog over de kop :') alleen wat schaafwonden oever gehouden en beetje zere knie.

2e ongelukje was dit jaar bij het in parkeren voor mijn huis, en had mijn voet geloof ik niet helemaal goed op de koppeling waardoor hij er af schoot en ik vooruit ging en op de trekhaak van de voor mij geparkeerde auto botste, gelukkig alleen een barst in mijn bumper en een kapotte nummerplaat houder. Andere auto had gelukkig niets.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:24:03 #57
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_103581602
Ben alleen nog maar betrokken geweest in kleine ongelukjes met de fiets (heb wel 3-4 jaar rijbewijs). Ik stak de weg over met de fiets waar ik voorrang had, maar de bus die uit het straatje kwam vond van niet.

Resultaat: Fiets plat op de grond, mijn linkerbeen onder de voorbumper. Ben eronder vandaag gekrabbeld voor zover dat kon, en die eikel rijd weg alsof er niets aan de hand was!! Ik stond zo te shaken dat ik niet eens wist wat ik moest doen...

Moest een keer langs geparkeerde auto's fietsen, en er kwam een tegenligger (auto) dus fietste er redelijk vlak langs. (Wat ik normaal nooit doe en nu dus ook nooit meer...) Smijt ineens een doos in een geparkeerde auto de deur open. Vol er tegenaan, stuur in m'n buik en deurrand tussen m'n ribben. Viel van de deur af, en met de brugger-tas van 11 kilo op m'n rug lag ik daar maar want ik kon niet opstaan :')
pi_103582116
Het lijkt me ook leuk te horen wat de "daders"/ of gedupeerden(de gene die dus met de schade zitten) in zulke gevallen doen of hebben gedaan.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:58:57 #59
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_103583069
Ik stond hier: http://g.co/maps/jb2db stil met mijn Clio type 1. De brug verderop stond open.

Toen ik in mijn spiegel keek zag ik een Golf IV Variant met hoge snelheid op mij afkomen, mijn schatting ongeveer 100km/u. Ik probeerde nog weg te rijden en op de rijbaan voor tegemoetkomend verkeer te komen, maar tegen de tijd dat ik hem in de versnelling had en aan het stuur trok was de Golf er al.

Op het laatste moment kreeg hij in de gaten dat ik stilstond, begon te remmen en stuurde naar rechts in een poging om tussen mij en de bomen in de berm door te sturen. Aan het missende stuk schors aan de boom kun je zien dat dat niet gelukt is. Hij schampte mij langs de achterbumper, achterscherm, achterdeur en voordeur, en klapte met de rechter voorkant vol tegen de boom.

Intercooler lag 30m verderop, rechterwiel lag zo'n beetje bij het achterwiel, alle ruiten lagen eruit, het dak golfde (haha) van voor tot achter helemaal, alle airbags waren gepoft.

Mijn eerste gedachte nadat ik de auto in de berm gezet had en uitgestapt was was: 'wat ben je voor achterlijke mongool om niet op te letten, dat zal ik je eens even vertellen!'
Twee seconden later dacht ik: 'mag eerst wel eens kijken hoe het met hem gaat'
Bestuurder bleek weinig te hebben, heb toen eerst maar 112 gebeld voor politie en ambulance. Kon me niet herinneren welke weg het was. :')

Erg veel geluk mee gehad, wanneer hij niet was gaan remmen en sturen had ik waarschijnlijk de achteras van mijn Clio in mijn nek gehad.

Clio economisch total-loss verklaard, ¤1000,- voor gekregen, wel mee verder gereden. Zelf uitgedeukt met blok hout + rubberen hamer. :') Ook zelf weer bijgespoten, dit was geen gezicht, de auto was toen al vaal rood, de spuitbus de originele kleur.

Twee maand later kop lek, en nog ¤300,- voor gekregen. Die ¤1300,- totaal was meer dan wat hij toen nog waard was, een geluk bij een ongeluk dus!
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_103587811
Mijn eerste echte ongeluk was met de fiets in groep 2. Ik was op de fiets en zag aan het einde van een lange straat een buurjongetje lopen met zijn moeder. Daar wilde ik wel even heen crossen, ik fiets de stoep af, maak een net iets te scherpe bocht en toen maakten mijn hoofd en de stoeprand even nader kennis. Ben toen een paar uur buiten bewustzijn geweest, maar de enige schade die ik had was een hersenschudding.

In 2003 een 'ongeluk' waarbij ik op de fiets zat, met een auto. Ik was aan het haasten om thuis te komen, er rijdt vlak voor een afslag naar een fietspad een auto stapvoets. Je zou 'm lopend nog in kunnen halen. Te ver naar rechts om hem netjes in te halen, dus ik wil 'm links inhalen (ja, stom). Auto draait aan het stuur om te parkeren, waarop ik op de spiegel knal. Gelukkig was de bestuurder een verpleegster die even snel heeft gekeken of ik helemaal in orde was, auto mankeerde niets. Ze heeft haar nummer opgeschreven mocht ik toch nog ergens last van hebben. Enige wat ik had was een flinke schaafwond in mijn lies.

Afgelopen juli een 'ongeluk' met de auto. Ik wilde bij mijn vader de oprit oprijden (mijn eerste keer alleen in de auto na het halen van mijn rijbewijs). Oprit ligt aan de rechterkant van de weg, dezelfde zijde waar ik rijd. Het is sowieso al een vervelende bocht om te nemen (omdat er tussen het fietspad en de weg nog zo'n stoeprand/verhoging is voor planten etc). Er kwam verkeer aan dus ik kon de bocht niet iets ruimer nemen, draai in en stop vlak voor het hek. Ik ga iets hoger in m'n stoel zitten met de vraag in mijn hoofd of ik er nog wel langs kan. Ik besluit van wel, want de andere keren leek het ook zo krap. Ik trek heel voorzichtig op.. 'krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'. Fuck. Niet dus. Snel maar even kijken of er verkeer aankomt, alles is vrij. Dus, achteruit "KGGGGGGGGGGGGGGGGGG". Stukje teruggereden en iets eeder ingestuurd. Auto normaal geparkeerd en naar de bumper gekeken: geen krasje. Naar het hekje gelopen: dat lag helemaal omver, afgebroken vanaf de grond en ga zo maar door. :@ Trillend van angst m'n vader opgebeld, het verhaal eerlijk verteld en tot mijn grote verbazing barstte hij in lachen uit....
  woensdag 26 oktober 2011 @ 18:30:44 #61
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_103591633
Mijn eerste ongeluk was frontaal tegen de auto van een bejaarde man.

Op een 80km/h weg net buiten mijn woonplaats is een flauwe bocht, die ook licht naar beneden gaat. In feite maakt dat deze bocht voor beide kanten op redelijk blind. Ik kwam dus gewoon met 80 aangereden en zag in de bocht een tractor komen. Mijn instinct zei, dat ik beter kon remmen. Maar mijn onervarenheid en toenmalige vertrouwen in de mensheid liet mij denken, dat niemand zo dom zou zijn om in die bocht in te halen. Helaas voor mij was dat dus wel het geval. Ondanks flink remmen haalde ik het niet om op tijd stil te staan. Auto van mij en de bejaarde waren total loss. Frappant is wel, dat de oude man absoluut geen verantwoordelijkheid wilde nemen voor het ongeluk. De politie en de verzekering waren het niet eens met deze meneer :7
Horrible Cunt!
pi_103612334
Eerste ongeluk was met auto van mn ouders. Net 3 maanden mn rijbewijs. Mn moeder werkte tot half 6 op Utrecht Lageweide, ik was om 5 uur klaar elke dag dus haalde ik haar steeds op. Zo kon ik toch wat ervaring op doen :)

Regenachtige dag en ik reed constant achter een dronken Engelsman. Hij reed voordurend in het midden over de 2 rijstroken en ik was het opeens zat en haalde hem in. Niet veel later bij 1/2 kruispunten verder stop ik voor rood, auto (witte Citroen ZX) staat stil, zie ik die Engelsman al slingerend en glijdend op me af komen.... Vol op onze trekhaak.

En die vriendin/vrouw van die Brit was echt duivels tegen mij, omdat ik in haar ogen spelletjes aan het spelen was, terwijl die heks er niet eens bij was :( M'n ouders en ik kunnen er iig nog wel om lachen nu...
pi_103612443
Geschampt door een PT Cruiser terwijl ik zelf al geparkeerd stond. Eerste en enige keer dat ik in de auto van m'n vader reed :') Een veeg op de bumper was het enige, beetje weggepoetst en hij heeft het nooit gezien (niet verteld ook want hij zou toch niet geloven dat hij tegen mij aanreed :% ).

Je kunt er wel de duivel opzetten dat het in andermans' auto gebeurt.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_103624007
Gladheid + steile hellingen is geen goede combi als je net een paar weken je rijbewijs hebt. Moest remmen om een obstakel te vermijden. Amper grip, auto dwars en *boem* op een boom. Gelukkig alleen wat schaafwondjes en een gedeukt ego. En m'n koekblik total loss... Goede les geweest :)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_103625740
Mijn baas had op de parkeerplaats paaltjes laten plaatsen, normaal kon je heel makkelijk en snel achteruit het terrein afrijden. Maar ik was helemaal vergeten dat er paaltjes stonden dus toen kwam de zijkant van mijn auto tegen een paaltje aan. Geen deuk, wel lakschade.

Ach, je leert er van. Gelukkig zat die auto al onder de krassen. ;)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:48:45 #66
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_103644546
Als beginnend bestuurder een auto over het hoofd gezien bij een kruising. Regenachtige middag en bomen langs de kant van de weg deden het zicht iets minderen.
Was een 80 km/u weggetje. Ben vol in de flanken aan mijn kant geramd.
Gigantische ravage, 3 brandweerkorpsen bij betrokken geweest, die me uit mijn wrak mochten knippen en stabiel houden, 2 ambulances voor de andere partij en een traumahelikopter voor mij.

Veel bloed verloren, 70 klossen garen om alles te kunnen hechten en een flinke hersenschudding die ik nooit helemaal kwijt heb geraakt.

En de andere partij had slechts paar blauwe plekken van de gordel :')

Heeft me een half jaar geduurd voor ik weer een beetje volle dagen kon werken.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:04:25 #67
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_103645667
In 1989 in Noord Duitsland op een besneeuwde tankbaan platgereden door een M577 met mijn 88" Landrover. Chauffeur van de M577 had niet gedacht dat ook hij de bocht uit kon vliegen.
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:41:18 #68
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_103659855
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:04 schreef Captain_Chaos het volgende:
In 1989 in Noord Duitsland op een besneeuwde tankbaan platgereden door een M577 met mijn 88" Landrover. Chauffeur van de M577 had niet gedacht dat ook hij de bocht uit kon vliegen.
WTF! Niks aan over gehouden?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:46:44 #69
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_103659957

De NR-PV-20 van m'n pa een paar boompjes laten kussen.
Ik had net een lijnbus ingehaald en had daardoor de bordjes gemist die waarschuwden voor slipgevaar (met had een strooilaag over nieuw asfalt gegooid). Duik ik met 80-90 een rechterbocht in waar allemaal steentjes lagen. Kontje links-rechts, grip, pats-boem en drie boompjes meegepakt.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:04:43 #70
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_103690894
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:41 schreef Kreupel het volgende:

[..]

WTF! Niks aan over gehouden?
Alleen een andere Landrover aan over gehouden. We waren er ook min of meer uit gevallen toen we ondersteboven gedrukt werden. De kapspantjes van een Larootje zijn namelijk ongeschikt als rolbeugel. Paar krasjes en butsen maar niet genoeg voor het KZV.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_103692731
Toen ik net een paar maanden mijn rijbewijs had ging ik met wat vrienden door de McDrive ( :') ), in de station van mijn pa, met automaat. Ik vergat blijkbaar dat een automaat kruipt als je de rem loslaat, dus een kusje gegeven aan mijn voorganger. Geen schade overigens.

Buiten bovenstaande en een tijdje terug tijdrns achteruitrijden mijn spatbordrand geschampt tegen een muurtje heb ik nog nooit iets gehad. En ben toch echt geen hele voorzichtige/slome/behoudende rijder, wel een correcte, volgens bijrijders.
Vogelbek-verdubbel-inator
pi_103693947
Tijdens de eerste regenbui na een lange droge zomer iets te hard door een flauw bochtje ;( raar gevoel remmen en sturen en er gebeurd niets :o met stijl tegen een s600 amg aangegleden :P
Verder niets ernstigs, alleen een hevige spierpijn aan overgehouden :P
Auto wel overleden, sorry mama :P

edit:
dit was er van over:

:{w

edit2:

ik heb de auto toch weer een beetje opgelapt met een paar vrienden en blijkbaar rijdt hij nog steeds:

Voertuigsoort Personenauto
Merk TOYOTA
Handelsbenaming
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK
Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 21-07-2010

haha en dan te bedenken dat hij toch echt 2 cm korter is geworden _O-

na reparatie had ik opeens 2 booskijkers boven de lampen *)

[ Bericht 18% gewijzigd door Daksijs op 29-10-2011 00:31:42 ]
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:11:59 #73
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_103693992
Ehm ik viel van een paard..
Snollebolt
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:13:46 #74
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_103694063
Niks ernstigs gelukkig: met de auto van m'n pa een scherpe en krappe bocht op een parkeerplaats iets te losjes ingeschat, of de draaicirkel van de auto onderschat. Hoe dan ook, het eindigde met de voorbumper tegen een muurtje aan de zijkant, en verrek: ze doen inderdaad wat hun naam laat vermoeden. BOINK!

Schaafplekje.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_103697376
Ik kwam van rechts op mijn brommer en had voorrang, en de asociale Land Rover bestuurder vond van niet. :D
e
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')