Daar moest ik ook altijd om lachen. Vooral om die Gordon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moet slapen maar ik ben de hele tijd oude afleveringen van Joling & Gordon aan het kijken en ik kan gewoon niet niet lachen
ik om allebei. Gordon is zo ontzettend scherp en om Joling zn lach moet ik altijd lachen. eerst krijgt hij geen adem meer en dan 'wooohoooo'quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar moest ik ook altijd om lachen. Vooral om die Gordon.
nee, had ik pagina terug nog gezegdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:20 schreef golfer het volgende:
Heb jij trouwens nog iets teruggehoord van je solligesprek van vorige week?
Alzheimer/Korzakov sloeg weer toe bij mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:22 schreef FutureFairytale het volgende:
]
nee, had ik pagina terug nog gezegd
geeft niks, tis laatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Alzheimer/Korzakov sloeg weer toe bij mij.
Als je ooit denkt klaar te zijn wil ik graag je scriptie (proberen) te lezen ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, twee pagina's scriptie af. Niet slecht voor een avond. Morgen gesprek met begeleider, zie ik een beetje tegenop maar waar zie ik niet tegenop he![]()
![]()
Da hedde gij al gevraagd en had ik al positief op geantwoordquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ooit denkt klaar te zijn wil ik graag je scriptie (proberen) te lezen ?
Alweer Alzheimer 2.0 light.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
Da hedde gij al gevraagd en had ik al positief op geantwoord
als je klaar bent ben je klaar, heel simpelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da hedde gij al gevraagd en had ik al positief op geantwoord
En jongens, komop, gemiddeld afstudeertijd bij ons is een jaar en daar zit ik nu op
nee joh! iets minder scherp rond dit tijdstip, hebben meer mensen last vanquote:
Goed hoor en jij koet natuurlijk nodig afvallen en aan fitness gaan doen, als dikke zeug.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:53 schreef FutureFairytale het volgende:
heb trouwens vandaag een prijs gewonnen. lag een brief in mn brievenbus (echt??? ja echt) en iedereen uit 'mijn' straat heeft gewonnen. een fitnessclub reikt een straatprijs uit. ze komen volgende week langs voor persoonlijk bewegingsadvies en tips om snel en effectief kilo's kwijt te raken... en ik mag 2 weken gratis sporten en met hun groepslessen meedoen. yeeaah
Ja, nu snap ik het niet meer.quote:
Mogguh Krakquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik het niet meer.Ik heb geen schakende professor in de familie. En er was wel een presentator met die naam, maar dat is geen familie.
Goeiemorgen trouwens.
ik hoor je vader praten Steerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij eisen perfectie. Kenntnis ist Kraft!
Ah.....herkenbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:43 schreef TAV74 het volgende:
Morguh. Ook al weer enige tijd paraat. Het is nog steeds niet helemaal mijn week geloof ik
2 pagina's per dag is een hartstikke redelijk tempo. Dat lukt mij niet vaak!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, twee pagina's scriptie af. Niet slecht voor een avond. Morgen gesprek met begeleider, zie ik een beetje tegenop maar waar zie ik niet tegenop he![]()
![]()
Veel succes Memo met je tentamen!
Het zal je maar gebeuren, kom je terug, is je vrouw zwanger. En je weet dat je het niet zelf hebt gedaan.quote:
Fijn thuiskomen idd en het hele land weet het ook nog eens dat je vrouw een ander heeft gewiptquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:08 schreef Felagund het volgende:
Het zal je maar gebeuren, kom je terug, is je vrouw zwanger. En je weet dat je het niet zelf hebt gedaan.
Je zal maar getrouwd zijn met een vrouw die zo dom isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren, kom je terug, is je vrouw zwanger. En je weet dat je het niet zelf hebt gedaan.
Soit, kan niet zeggen dat Nederlandse vrouwen, of liever, Nederlanders zich zo goed kleden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Srsly, wie kleedt zich zo?En dan ook nog na een missie van 12 maanden
Amerikanen
Oh ik reken mezelf absoluut niet tot de categorie mensen die zich goed kunnen kleden. Maar dat voorbeeld van die zwangere Amerikaanse vrouw is te gek voor woorden, imo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Soit, kan niet zeggen dat Nederlandse vrouwen, of liever, Nederlanders zich zo goed kleden.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Loop net voorbij een hoogwerker waarop 2 glazenwassers aan het werk zijn op 8 hoog. Beneden staat een radio te blèren, wat hebben een lol gehad van het geld van ome jan.
Ik kom voorbij die radio en zie dat het een eenvoudige draaiknop heeft voor de FM frequentie. Dus ik buk, draai hem snel naar 92,1 (Radio Vier) en klassiek begint te spelen. Boven hoor ik gevloek en gescheld.
LOL
Moet alleen voorlopig wel ff die glazenwassers mijdenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je hebt de wereld wel mooi een beetje beter gemaakt
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Loop net voorbij een hoogwerker waarop 2 glazenwassers aan het werk zijn op 8 hoog. Beneden staat een radio te blèren, wat hebben een lol gehad van het geld van ome jan.
Ik kom voorbij die radio en zie dat het een eenvoudige draaiknop heeft voor de FM frequentie. Dus ik buk, draai hem snel naar 92,1 (Radio Vier) en klassiek begint te spelen. Boven hoor ik gevloek en gescheld.
LOL
Nee. Werken is zo overrated en 2010.quote:
idd, bah.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Werken is zo overrated en 2010.
aso, beetje in je eentje gaan etenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:00 schreef Bluezz het volgende:
Hooooooooi tussen 2 trainingen lekker autistisch in mijn uppie in het leslokaal even relaxen en mn lekkere salade eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |