Erg 'doortastend'... ik zou zeggen ga zo door... misschien kom je éénoog ooit nog eens tegen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Aha, en welke studies zijn dat dan volgens jou, waarin je leert om te roven, stelen en bedriegen?
De techneuten op het forum weten kennelijk wel waar het over gaatquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ah dat wil ik ook wel antwoorden, dat zijn voornamelijk de economische en rechten studies.
Waarbij de rechten studies leren hoe men wetgeving op de letter leert te intrepeteren maar men eigenlijk wel weet waarom sommige regels opgesteld zijn maar omdat er dan een woordje fout omschreven wordt moeten die mannetjes er meteen misbruik gaan maken tov de rest van de maatschappij.
En de economen die in de neoliberale dogmas worden vastgezet.
Jij bent 'm wel al tegengekomen? Zeker nadat je je handtekening zette?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:01 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Erg 'doortastend'... ik zou zeggen ga zo door... misschien kom je éénoog ooit nog eens tegen.
Het verkoopt niet omdat het een flash pagina is en de doelgroepquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:35 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Hoe zou het toch staan met dat fán-tás-tische project Park Bloeyendael?
Ja... alleen sheeple hebben een ipadquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het verkoopt niet omdat het een flash pagina is en de doelgroep
alleen nog maar met de ipad surft.
Ik had een blind vertrouwen in mijn financieel goochelaar, gelukkig zijn mij de ogen op tijd geopend om in te zien dat mijn woekerpolissen waardeloos waren, dat weet je ondertussen toch wel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij bent 'm wel al tegengekomen? Zeker nadat je je handtekening zette?
Heb ik al eens iets gezegd over zo'n extra, nutteloze en verouderde 'e' in een woord? Zoals bij Bloeyendael ? (Nog los van die pretentieuze 'y')quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:35 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Inmiddels is er meer info bekend over de VvE. Bijdrage per appartement: ¤550 per maand. Is toch geen geld joh!
Ja... we willen natuurlijk alleen maar masochistische grootleners in ons midden hebben, geweldig zo'n orgie van geleend geld en boven de stand levenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:35 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Inmiddels is er meer info bekend over de VvE. Bijdrage per appartement: ¤550 per maand. Is toch geen geld joh!
Goede 'deal' misschien?quote:
Bij een appartementsprijs van 1,6 miljoen zal die 550,- per maand je worst zijn schat ik zo...quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:35 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Voor de academisch geschoolde kakkerquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:17 schreef fedsingularity het volgende:
Lijkt wel een beetje op Sonnendael![]()
Die namen van die huizen ook... paranimf.. griftvilla..
Is dat inclusief de kosten voor de tennisbaan, golfbaan en het zwembad?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Bij een appartementsprijs van 1,6 miljoen zal die 550,- per maand je worst zijn schat ik zo...
Nee, die geven daar (hoop ik) maar weinig om. Het zijn echt de wannabee's die voor zulke misspellingen vallen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Voor de academisch geschoolde kakker
Even op 'algemene info' klikken en dan op 'VVE', dan weet je alles.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef ComplexConjugate het volgende:
Is dat inclusief de kosten voor de tennisbaan, golfbaan en het zwembad?
Volgens mij is er geen eens een golfbaan bijquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Even op 'algemene info' klikken en dan op 'VVE', dan weet je alles.
Zou zomaar kunnen, vraag het de conciërge, die weet het vast wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:24 schreef ComplexConjugate het volgende:
Volgens mij is er geen eens een golfbaan bij
Een paar duizend??? Die appartementen kosten tussen de 1 en 2 miljoen euro geloof ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef LXIV het volgende:
Dat is werkelijk de goedkoopste truc om wannabee's een paar duizend euro extra te laten betalen voor hun appartementje. Vooral als de naam eindigt op 'dael'. Volkomen kansloos, dan wil ik het al niet meer.
Zeker, geweldig. En volgens mij had het dit jaar al opgeleverd moeten worden. Inmiddels is dat 2013 geworden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:26 schreef LXIV het volgende:
Het lijkt wel een soort 'gated community', met die slotgracht en die toegangspoort. Wel een mooie site trouwens, die mocht wel een paar centen kosten.
En dan nog niet eens vrijstaandquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:26 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
[..]
Een paar duizend??? Die appartementen kosten tussen de 1 en 2 miljoen euro geloof ik.
Wel handig zo'n slotgracht... voor het geval de doden als vleesetende zombies over de aarde zwervenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
[..]
Zeker, geweldig. En volgens mij had het dit jaar al opgeleverd moeten worden. Inmiddels is dat 2013 geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |