Ik vind het wel vermakelijk voor een uurtje of 2 op een 10+uur vlucht. Genoeg tijd left voor slaap of andere zaken. Genoeg boeiende mensen zo ontmoet. Maargoed als je alleen reist gaat 't misschien makkelijker (en Amerikanen zijn sowieso 'socialer' in publieke plaatsen) en de bar in virgin planes helpt ook wel. Daar ga je niet zitten als je niet met andere mensen wil praten. Maar over het algemeen vind ik wel idd de regel gelden in BC/FC dat je vooral voor je 'rust' komt dus de gesprekken een beetje kort houdt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:04 schreef static het volgende:
Misschien ben ik wat vreemd, maar ik heb totaal geen zin in een gesprek met mijn mede-passagier. Hoe beroemd ze dan ook zijn.
Ik begrijp je punt, maar ik denk dat reizigers die erg veel vliegen er anders tegenaan kijken. In Business Class betaal je niet zozeer voor comfort maar voor de afwezigheid van martelingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:16 schreef LintuxCx het volgende:
In Business Class op vakantie, wel heel comfortabel de vakantie in iig.Maar of ik het kan betalen of niet maakt me niet eens echt uit, ik vind het de investering niet waard. Honderden euro's meer voor een paar uurtjes meer comfort in 't leven ..
Niks vreemds aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:04 schreef static het volgende:
Misschien ben ik wat vreemd, maar ik heb totaal geen zin in een gesprek met mijn mede-passagier. Hoe beroemd ze dan ook zijn.
Ben ik niet met je eens, maar goed. Ik heb gewoon geen zin in iemand die tegen me blijft lullen, en dat gebeurt toch vaak. En ik wil juist rust op een lange vlucht, ik kan echt genieten van 13 uur geen email en telefoon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 04:19 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Maargoed meeste Nederlanders zijn niet van de smalltalk en vinden elke vreemde die ze aanspreekt al 'eng'. Meeste denken al snel: 'moet je iets van me ofzo' terwijl het in andere landen veel makkelijker gaat.
De meeste betalen juist wel rack-rates. Kortingen op business class tickets heb je weinig, en zelfs dan ben je bij BA bijvoorbeeld nog altijd minimaal 2,500 pond kwijt voor een retour. Ik volg de prijzen zelf vrij aardig, zodoende.quote:Op woensdag 23 mei 2012 05:45 schreef jaco het volgende:
[..]
Een paar duizend euro voor een Business Class ticket is inderdaad bizar. Ik meen ook dat vrijwel niemand die 'rackprice' betaalt. Toeristen pakken kortingen door op tijd te boeken en bedrijven hebben vaak collectieve regelingen met een maatschappij.
Gelukkig krijg je veel van die dingen ook met FF status.quote:Op woensdag 23 mei 2012 05:45 schreef jaco het volgende:
Met alle extraatjes van Business Class (checkin balie, lounge, priority boarding, rustige cabine, redelijke stoel, priority luggage) onttrek je jezelf aan een groot deel van de vlieg stress. Ik probeer daarom Business Class te vliegen bij een vlucht van 6 uur of meer.
Inderdaad! Jammer dat ik er pas na het uitstappen achter kwam. Ze zat ook niet in de buurt (en ook niet eens in BC want dat heeft EI niet eens short-haulquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:45 schreef zeebeschuit het volgende:
Neelie is wel +1 natuurlijk! Topvrouw!
Heel normaal wat mij betreft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:04 schreef static het volgende:
Stug economy boeken, wel wetende dat je als prinses toch wel naar voren verplaatst wordtquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:20 schreef Bajskorv het volgende:
Ik moest een keer plaats maken voor prinses Victoria van Zweden, die herken ik dan nog wel. Leuk om te zien dat die trouwens economy vloog, jammer alleen dat ik naar achteren moest voor haar... Was maar een kort vluchtje, dus boeide niet echt.
oud nieuws dus :-pquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef static het volgende:
Frequent Flyer Programma's #4: Platinum for all!
maar blijven dan al je miles actief, dus ze blijven opstapelen ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:51 schreef static het volgende:
Maakt niet uit.
Vind het jammer dat het pas volgend jaar geintroduceerd wordt, ben er vorig jaar veel kwijtgeraakt.
Correctie, ik zag afgelopen week al wat wijzigingen in de lay-out bij het opvragen van je overzicht op de KLM site en nu zie ik net dat ik er wél level-miles meegenomen wordt van vorig jaar (is nieuw).quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:51 schreef static het volgende:
Maakt niet uit.
Vind het jammer dat het pas volgend jaar geintroduceerd wordt, ben er vorig jaar veel kwijtgeraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |