Met FB, gok ik? Hier niet enorm veel en ik weet eigenlijk niet eens hoe ik dat terug kan zien, ik sta weer op nul momenteel. In ieder geval genoeg voor Gold, volgens mij zat ik echt net onder Platinum. Verder heb ik maar 50,000 award miles op mijn saldo, aangezien ik ze veel gebruik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef static het volgende:
Wat was jullie eindstand in 2011?
Heb er helaas geen screenshot van gemaakt (alles behalve de punten staat nu weer op 0):
Punten: ~290.000
Level miles: ~90.000 (net te weinig om iets mee te kunnen nemen naar 2012)
Vluchten: 38.
Ik heb met alle drie de maatschappijen die je noemt, intercontinentaal gevlogen in business class (en ook economy). Ik vond de service standaard steeds vergelijkbaar. KLM en Delta North West trouwens ook op ongeveer hetzelfde niveau. De vluchtervaring is daardoor meer afhankelijk van de drukte, vertraging, het menu en of de crew er zin in heeft op die specifieke vlucht.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:06 schreef Bajskorv het volgende:
Ik vraag het even hier, omdat meer mensen hier business vliegen: Wat zijn ook alweer de goeie en slechte Amerikaanse airlines? Alweer een tijdje geleden, maar naar Houston zie ik vooral veel tickets met AA of Continental... BA is een stuk duurder, maar als die twee echt klote zijn...
Ja, dat heeft BA overal. Voordeel is ook dat die volledig plat gaan, terwijl KLM (en volgens mij meeste Amerikaanse airlines) dat niet hebben. Daarom vlieg ik intercontinentaal ook enkel bij uitzondering KLM, ik slaap gewoon 100% beter bij BA/Cathay/Singapore, etc...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:23 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik heb met alle drie de maatschappijen die je noemt, intercontinentaal gevlogen in business class (en ook economy). Ik vond de service standaard steeds vergelijkbaar. KLM en Delta North West trouwens ook op ongeveer hetzelfde niveau. De vluchtervaring is daardoor meer afhankelijk van de drukte, vertraging, het menu en of de crew er zin in heeft op die specifieke vlucht.
Bij BA trof ik zo'n opstelling waarbij de aansluitende stoelen een verschillende kant op zijn gericht met een hoog schot ertussen. Dit geeft een gevoel van privacy welke ik zelf erg prettig vind. Ik weet echter niet of BA dat in alle intercontinentale business class cabines heeft.
Bij het inchecken ja. Dan krijg je vanzelf de prijs te horen hoeveel het zal gaan kosten voor jequote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:08 schreef daanski82 het volgende:
Vraagje, waar zou ik het besten kunnen vragen of er op een vlucht een upgrade mogelijk is (als ik die brutaliteit heb :-p) is dat bij in checken (ook als ik al online ben ingecheckt) ?
Klopt toch, je krijgt er 15865 in totaalquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:12 schreef static het volgende:
Eerste puntjes weer binnen.
12/01/2012 KL 809 AMS KUL I 150 % 9 537
12/01/2012 SPECIAL ELITE BONUS MILES 100% 6 358
Edit: volgens mij klopt die onderste niet, moeten er 15865 zijn.
British Airways Silver is op zich niks mis mee. Je krijgt al 2× zoveel miles voor een vlucht (voor reizen naar Californië bijvoorbeeld genoeg om elke reis 1x naar Business te upgraden va. PE) en toegang tot lounges. Meer dan dit zal ik in mijn leven niet krijgen iig, ik maak vooral "lange" reizen, niet zozeer veel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:15 schreef Bajskorv het volgende:
Met silver heb je over het algemeen weinig.
Ik heb ongeveer anderhalf jaar gold gehad bij Accor, maar mijn ervaring was dat de "voordelen" vrij nutteloos waren.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:56 schreef DancePlaza het volgende:
hier een linkje om snel gold member te worden bij A|club
http://www.a-club.com/whitelabels/amro/WhiteLabelAClub-amro.html
Hilton missen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:44 schreef XL het volgende:
Nu we het einde van het jaar opmaken kunnen we ook de balans opmaken.... wat is verlengd, wat is verloren en wat is er dit jaar aan status gewonnen.
Door een nieuwe indeling van regio's op het werk heb ik aan hotels verloren en win ik aan airlines
Hilton: Diamond --> Silver
Starwood: Platinum --> Gold
Air Berlin --> Silver --> niets
KLM Skyteam --> Niets --> Gold
Lufthansa Star Alliance --> Niets --> FTL
Hilton ga ik missen, met Lufthansa ben ik erg tevreden. Düsseldorf is toch wel een fijnere luchthaven dan Schiphol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |